Doenkado

7.6/10
7.6/10
7.2/10

Myrthe

Dat je keuze hebt uit ontzettend veel dingen, vooral dingen die niet alledaags zijn.

Wat kunnen we volgens jou beter doen?

Ik had een cadeaubon besteld, de online variant. Deze was alleen niet binnen 15 minuten binnen. Uiteindelijk gemaild en gebeld, wel fijn opgelost!

Berends

Leuk kado voor doeners

🤷‍♀️

Kim

Uitgebreide opties voor leuke diverse activiteiten. Ook de lange geldigheid van de bon is fijn.

Wat kunnen we volgens jou beter doen?

Als ik mij niet vergis staat het te besteden bedrag niet standaard op de digitale bon. Mogelijk stond dat ergens gemeld maar dat had ik gemist dus misschien kan dat duidelijker worden aangegeven... Als ik mij niet vergis staat het te besteden bedrag niet standaard op de digitale bon. Mogelijk stond dat ergens gemeld maar dat had ik gemist dus misschien kan dat duidelijker worden aangegeven en/of er wel standaard op worden gezet.

J

Creatief

Wat kunnen we volgens jou beter doen?

Je komt vanuit ing op een algemene pagina/homepage uit. Dan moet je opnieuw zoeken.
En bij ing stond erbij dat een gift 3 jr geldig is en bij doenkado maar 1 jr

Stephanie

Niet heel bijzonder

Wat kunnen we volgens jou beter doen?

De juiste informatie vermelden met ook alle EERLIJKE prijzen.

De juiste informatie vermelden met ook alle EERLIJKE prijzen.

Wij hebben gekozen voor een fotoshoot bij fotoshoot.nl. Op de voucher die je na bestellen krijgt staat geen informatie over hoeveel foto's je krijgt. We waren al bang voor een 'addertje onder het gras'. Toen wij daar aan kwamen expliciet gevraagd of wij alle foto's kregen waarop ''ja'' werd gezegd. Na de fotoshoot kregen wij alle foto's inderdaad op de laptop te zien, maar kwam er ook nog een leuk briefje met de prijzen (5 foto's 90,-, 10 foto's 120,-, etc.). Schijnbaar krijg je bij de shoot, maar 1 foto (voor 35,-). Schandalig dit!

Such a Potential

Leuke kado's

Wat kunnen we volgens jou beter doen?

Bereikbaarheid en website is onduidelijk

Jeroen

Leuke experiences als kado

Geen idee

Janka

Veel keus, variatie, voor ieder wat wils

Ervaringen van mensen delen

Mulder

Leuke activiteiten

Wat kunnen we volgens jou beter doen?

Als je een gezin wat kado wilt geven. Krijg je 4 vouchers. Kan best op 1 voucher. Een keuzevraag zou dat kunnen oplossen.

Annelies Kalisvaart

Niet heel bijzonder

Wat kunnen we volgens jou beter doen?

Het is vrij onduidelijk, ik begon met het vaartochtje Giethoorn, dat bleek bij boeken alleen in de ochtend te kunnen. Vervolgens heb ik de workshop bij de pindakaas winkel besteld. Bij betaling kon... Het is vrij onduidelijk, ik begon met het vaartochtje Giethoorn, dat bleek bij boeken alleen in de ochtend te kunnen. Vervolgens heb ik de workshop bij de pindakaas winkel besteld. Bij betaling kon ik nergens doen kadootje invullen. Dan toch maar gewoon betaald. Nu moet ik voor de derde keer een nieuwe bon regelen voor een ander uitje.