Doenkado

Kwaliteit en aanbod belevenissen

Paul Vermeer 06-20539305

Veel mogelijkheden voor een cadeau

Hogere korting

Reactie Doenkado:

Hallo Paul, Dank voor je feedback. Wij hebben contact met je gehad en we gaan er van uit dat je genoten hebt van je uitje.Mocht je nog vragen hebben, laat gerust weten. Team DoenKado

Miriam Theunis

Bij Doenkado heb je een brred scala aan uitjes, en belevenissen waar je uit kunt kiezen. Ik kom zeker terug bij jullioe!!

Wat kunnen we volgens jou beter doen?

Nog meer bijzondere dingen bedenken om te doen, te geven aan een persoon.

Marlous Boender

We hebben een superleuk uitje gehad.

Geen aanvevelingen

Geert

Erg leuke uitjes in de natuur

Niets

Md Shihab Karim

Easy to manage

Wat kunnen we volgens jou beter doen?

Make an English version of the website

H Goossen

Net even wat anders

Uitjes op meer locaties.

Aly

Het is leuk om belevenissen cadeau te krijgen. Vooral activiteiten waarbij de natuur centraal staat spreekt mij erg aan.

Wat kunnen we volgens jou beter doen?

Een aantal activiteiten zijn alleen op zondag en dat is voor ons geen optie, bv Marker Wadden en Op pad met de boswachter. Graag ook op andere dagen organiseren.

Het feit dat de bonnen...

Het feit dat de bonnen een jaar geldig zijn zorgt bij ons voor stress. Het zou fijner zijn wanneer de bonnen voor onbepaalde tijd geldig zijn.

Reactie Doenkado:

Hallo Aly, We waarderen je feedback zeer en nemen dit mee ter verbetering. De vouchers zijn nu langer dan een jaar geldig en mocht een uitje hebben gekozen, dan heb je daarna ook nog een jaar de... Hallo Aly, We waarderen je feedback zeer en nemen dit mee ter verbetering. De vouchers zijn nu langer dan een jaar geldig en mocht een uitje hebben gekozen, dan heb je daarna ook nog een jaar de tijd om een datum af te spreken. Met vriendelijke groet,Team DoenKado

Sascha Grievink

Niet bijzonder, vergelijkbaar aan andere aanbieders

Wat kunnen we volgens jou beter doen?

Duidelijkere informatie over mogelijkheden reserveren van de belevenis

Helmich

Keuzevrijheid

Wat kunnen we volgens jou beter doen?

Bij workshops gelijk inzichtelijk maken wanneer data zijn. nu koop je workshop en moet je daarna maar hopen of er een geschikte datum is

Kees van den Berg

Eigenlijk niets

Wat kunnen we volgens jou beter doen?

Ik heb een James Kado bon gekregen, die heb ik ingewisseld voor een Wadlooparrangement (op de site van James). Dat bleek dan een voucher van Doenkado te zijn, die ik weer moest inwisselen voor een... Ik heb een James Kado bon gekregen, die heb ik ingewisseld voor een Wadlooparrangement (op de site van James). Dat bleek dan een voucher van Doenkado te zijn, die ik weer moest inwisselen voor een voucher voor het wadloopcentrum. Snap u het nog? ;-) Ik vond dat een beetje omslachtig/onduidelijk. Tevens was de 1e voucher van naturesgift.nl en als je dan inlogt kom je op doenkado.nl. Ook weer vreemd. Ik verwacht dan eigenlijk ook alles op de site te kunnen vinden maar moest met het wadloopcentrum contact opnemen voor meer informatie. Geen ramp allemaal maar wel omslachtiger.