Doenkado

Politie

De mogelijkheden

? 1ste keer

Anneke

Hulp blijven bieden totdat het geregeld is

Niets

Meiny Jetten

De keuze

Het boekingsproces

Karin

Unieke belevenis die ik lekker nog niet heb kunnen vinden.

Marloes

Niets.. zeer slechte ervaring

Alles: eerlijke aanbiedingen, communicatie

Bert Koper

Leuke en originele kado’s

Wat kunnen we volgens jou beter doen?

Nog meer leuke ideeën toevoegen

Monique

Omdat je het zelf of een ander cado kan doen en de ontvanger zelf mag kiezen waneer ze er heen gaan en dat blijft jaar goed en omdat je een mooie cado check krijgt met leuke text die jij er op wil... Omdat je het zelf of een ander cado kan doen en de ontvanger zelf mag kiezen waneer ze er heen gaan en dat blijft jaar goed en omdat je een mooie cado check krijgt met leuke text die jij er op wil hebben heel leuk en snelle levering van de cado bonnen super leuk

Nikxs

Myrthe

Dat je keuze hebt uit ontzettend veel dingen, vooral dingen die niet alledaags zijn.

Wat kunnen we volgens jou beter doen?

Ik had een cadeaubon besteld, de online variant. Deze was alleen niet binnen 15 minuten binnen. Uiteindelijk gemaild en gebeld, wel fijn opgelost!

Berends

Leuk kado voor doeners

🤷‍♀️

Kim

Uitgebreide opties voor leuke diverse activiteiten. Ook de lange geldigheid van de bon is fijn.

Wat kunnen we volgens jou beter doen?

Als ik mij niet vergis staat het te besteden bedrag niet standaard op de digitale bon. Mogelijk stond dat ergens gemeld maar dat had ik gemist dus misschien kan dat duidelijker worden aangegeven... Als ik mij niet vergis staat het te besteden bedrag niet standaard op de digitale bon. Mogelijk stond dat ergens gemeld maar dat had ik gemist dus misschien kan dat duidelijker worden aangegeven en/of er wel standaard op worden gezet.