Doenkado

H Goossen

Net even wat anders

Uitjes op meer locaties.

Aly

Het is leuk om belevenissen cadeau te krijgen. Vooral activiteiten waarbij de natuur centraal staat spreekt mij erg aan.

Wat kunnen we volgens jou beter doen?

Een aantal activiteiten zijn alleen op zondag en dat is voor ons geen optie, bv Marker Wadden en Op pad met de boswachter. Graag ook op andere dagen organiseren.

Het feit dat de bonnen...

Het feit dat de bonnen een jaar geldig zijn zorgt bij ons voor stress. Het zou fijner zijn wanneer de bonnen voor onbepaalde tijd geldig zijn.

Sascha Grievink

Niet bijzonder, vergelijkbaar aan andere aanbieders

Wat kunnen we volgens jou beter doen?

Duidelijkere informatie over mogelijkheden reserveren van de belevenis

Helmich

Keuzevrijheid

Wat kunnen we volgens jou beter doen?

Bij workshops gelijk inzichtelijk maken wanneer data zijn. nu koop je workshop en moet je daarna maar hopen of er een geschikte datum is

Kees van den Berg

Eigenlijk niets

Wat kunnen we volgens jou beter doen?

Ik heb een James Kado bon gekregen, die heb ik ingewisseld voor een Wadlooparrangement (op de site van James). Dat bleek dan een voucher van Doenkado te zijn, die ik weer moest inwisselen voor een... Ik heb een James Kado bon gekregen, die heb ik ingewisseld voor een Wadlooparrangement (op de site van James). Dat bleek dan een voucher van Doenkado te zijn, die ik weer moest inwisselen voor een voucher voor het wadloopcentrum. Snap u het nog? ;-) Ik vond dat een beetje omslachtig/onduidelijk. Tevens was de 1e voucher van naturesgift.nl en als je dan inlogt kom je op doenkado.nl. Ook weer vreemd. Ik verwacht dan eigenlijk ook alles op de site te kunnen vinden maar moest met het wadloopcentrum contact opnemen voor meer informatie. Geen ramp allemaal maar wel omslachtiger.

Een ervaring is meer waardevol dan een fysiek cadeau

Wat kunnen we volgens jou beter doen?

Communicatie met de partners. In de mail stond dat de voucher digitaal getoond kon worden. Dit was niet het geval en moest alsnog gemaild worden.

Judith

Leuk om een activiteit te kunnen kiezen

geen idee

Jose

Je geeft iets leuks om te doen in plaats van spullen

Doorgaan

Jan Kluitsman

Veel bijzondere uitjes die je normaal niet snel zal doen

Meer cadeau opties

M Kamberg

Een leuk kade om iemand te verrassen

geen idee