Kwaliteit
Bereikbaarheid

Margriet

Geweldig!

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Margriet, Bedankt voor deze review. Fijn om te lezen dat u winkelen bij ons in dit ene mooie woord kunt samenvatten. Nogmaals dank daarvoor. Veel plezier gewenst van uw nieuwe... Beste Margriet, Bedankt voor deze review. Fijn om te lezen dat u winkelen bij ons in dit ene mooie woord kunt samenvatten. Nogmaals dank daarvoor. Veel plezier gewenst van uw nieuwe raamdecoratie en wie weet tot snel! Met vriendelijke groet, Ronald | Doehetbudget.nl

Rebecca Snijder

Ik twijfelde of ik de juiste maat wel had maar het paste perfect. Snel geleverd, goeie kwaliteit, en enorm makkelijk op te hangen!

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Rebecca, Hartelijk dank voor deze mooie review. Wat fijn om te lezen dat alles goed past, snel geleverd is met een goede kwaliteit. Prettig natuurlijk ook dat u het eenvoudig heeft... Beste Rebecca, Hartelijk dank voor deze mooie review. Wat fijn om te lezen dat alles goed past, snel geleverd is met een goede kwaliteit. Prettig natuurlijk ook dat u het eenvoudig heeft kunnen monteren. Veel plezier gewenst van uw nieuwe raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Ronald | Doehetbudget.nl

Jan vdH

Goede prijs-kwaliteit verhouding

Reactie Doehetbudget.nl:

BEste Jan, Hartelijk dank voor deze review. Wat prettig om te lezen dat u onze prijs-kwaliteit verhouding zo benoemd. Dit is echt altijd een uitdaging. Wij van doehetbudget willen dat wij... BEste Jan, Hartelijk dank voor deze review. Wat prettig om te lezen dat u onze prijs-kwaliteit verhouding zo benoemd. Dit is echt altijd een uitdaging. Wij van doehetbudget willen dat wij goede producten aanbieden voor een betaalbare prijs. Dat is dus gelukt. Dankuwel. Met vriendelijke groet, Ronald | Doehetbudget.nl

Bianca Richters

Super service!!

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Bianca, Dankuwel voor deze mooie review. Wat fijn om te lezen dat u winkelen bij ons op deze manier kunt uitdrukken. Nogmaals dank. Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie. Met... Beste Bianca, Dankuwel voor deze mooie review. Wat fijn om te lezen dat u winkelen bij ons op deze manier kunt uitdrukken. Nogmaals dank. Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Ronald | Doehetbudget.nl

Arts

Snel en zeer goed

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Paul, Dankuwel voor deze review. Het is voor ons altijd belangrijk om zo snel mogelijk te leveren. De kwaliteit mag daar nooit voor onder doen. Fijn dan ook om te lezen dat u dit zo... Beste Paul, Dankuwel voor deze review. Het is voor ons altijd belangrijk om zo snel mogelijk te leveren. De kwaliteit mag daar nooit voor onder doen. Fijn dan ook om te lezen dat u dit zo ervaart. Veel plezier gewenst van uw nieuwe raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Ronald | Doehetbudget.nl

Cindy

Vouwgordijnen zijn super!

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Cindy, Hartelijk dank voor deze review. Fijn om te lezen dat u onze vouwgordijnen zo kunt waarderen. Super! Veel plezier gewenst van uw nieuwe raamdecoratie. Met vriendelijke... Beste Cindy, Hartelijk dank voor deze review. Fijn om te lezen dat u onze vouwgordijnen zo kunt waarderen. Super! Veel plezier gewenst van uw nieuwe raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Ronald | Doehetbudget.nl

Petra Steenbeek

Zojuist de raamdecoratie opgehangen. Paste perfect. Super blij mee. Maak al plannen om 2 andere ramen ook te doen.

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Petra, Dankuwel voor deze mooie review. Fijn om te lezen dat alle raamdecoratie perfect past. Wij maken de mensen graag blij:) Mocht u hulp nodig hebben voor uw tweede bestelling dan... Beste Petra, Dankuwel voor deze mooie review. Fijn om te lezen dat alle raamdecoratie perfect past. Wij maken de mensen graag blij:) Mocht u hulp nodig hebben voor uw tweede bestelling dan kunt u ons natuurlijk altijd e-mailen, bellen of een whatsapp sturen. Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Ronald | Doehetbudget.nl

Smetsers

Zeer goed geholpen alles past perfect. Ook was alles compleet.

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Marie, Hartelijk dank voor deze mooie review. Fijn om te lezen dat wij u goed hebben kunnen helpen en dat als resultaat ook alles nog eens perfect past. Wij hopen van harte u in de... Beste Marie, Hartelijk dank voor deze mooie review. Fijn om te lezen dat wij u goed hebben kunnen helpen en dat als resultaat ook alles nog eens perfect past. Wij hopen van harte u in de toekomst weer te mogen helpen met uw nieuwe raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Ronald | Doehetbudget.nl

Fam. De Graaf

29 nov raambekleding besteld, 9 wkn later kwamen de spullen binnen. Eén vouwgordijn retour agv schuine naad. Op 9 maart werd deze pas geleverd. Geduld, geduld, geduld!

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Cor, Dankuwel voor deze review. Wij hebben diverse malen contact met u gehad. Erg jammer natuurlijk dat het langer heeft geduurd als dat wij communiceren. Helaas was dit een... Beste Cor, Dankuwel voor deze review. Wij hebben diverse malen contact met u gehad. Erg jammer natuurlijk dat het langer heeft geduurd als dat wij communiceren. Helaas was dit een opeenstapeling van omstandigheden waaronder kerst en oud en nieuw. Wij hebben elkaar nog gesproken na het plaatsen van deze review en de kou is uit de lucht. Bedankt voor dat prettige gesprek. Veel plezier gewenst met uw nieuwe raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Ronald | Doehetbudget.nl

Onze ervaring is goed.

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Maria, Dankuwel voor deze review. Fijn om te lezen dat u bij ons een goede ervaring op heeft gedaan. Ik hoop dat u de volgende keer weer bij ons terecht komt voor uw... Beste Maria, Dankuwel voor deze review. Fijn om te lezen dat u bij ons een goede ervaring op heeft gedaan. Ik hoop dat u de volgende keer weer bij ons terecht komt voor uw raamdecoratie. Veel plezier gewenst van uw nieuwe raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Ronald | Doehetbudget.nl