Kwaliteit
Bereikbaarheid

P. Lotten

Super jaloeziën, kwaliteit, goede service

Beste familie Lotten,
Leuk dat u een review heeft achtergelaten.
Fijn dat onze jaloezieën van goede kwaliteit zijn en onze service dik in orde is.
Annemarie |...
Beste familie Lotten,
Leuk dat u een review heeft achtergelaten.
Annemarie | Doehetbudget.nl

Chris

Mooie lamellen perfect verpakt

Beste Chris,
Hartelijk dank voor uw review.
Goed om te lezen dat ook onze verpakkingen dik in orde zijn.
Veel plezier gewenst van uw lamellen.
Ronald |...
Beste Chris,
Hartelijk dank voor uw review.
Goed om te lezen dat ook onze verpakkingen dik in orde zijn.
Veel plezier gewenst van uw lamellen.

Adri de Vries

Prima ervaring, erg mooi gemaakt, precies zoals de bedoeling was! Leukdat er restjes stof meegestuurd werden voor kussentjes!!

Beste Adri,
Bedankt voor uw review.
Fijn om te lezen dat u winkelen bij ons als positief heeft ervaren. Daar doen we het voor!
Veel plezier gewenst van uw nieuwe gordijnen.
Met...
Beste Adri,
Bedankt voor uw review.
Veel plezier gewenst van uw nieuwe gordijnen.
Annemarie | Doehetbudget.nl

Sjoerd

Snelle levering voor nette prijs

Beste Sjoerd,
Hartelijk dank voor uw mooie review.
Wij stellen het zeer op prijs dat u uw mening met ons deelt. Nogmaals bedankt.
Veel plezier gewenst van uw nieuwe duette.
Met...
Beste Sjoerd,
Hartelijk dank voor uw mooie review.
Wij stellen het zeer op prijs dat u uw mening met ons deelt. Nogmaals bedankt.
Veel plezier gewenst van uw nieuwe duette.

Harry

Mooie horizontale jaloezieën. Makkelijk te bevestigen.
Mooie horizontale jaloezieën. Makkelijk te bevestigen.
Alleen de meegeleverde schroeven ( zonder pluggen) waren veel te klein om in een gestucadoord raamkozijn te draaien. Verder was alles gewoon goed.

Beste Harry,
Beste Harry,
Bedankt voor uw review.
Fijn dat u onze raamdecoratie makkelijk heeft kunnen monteren. De schroeven die wij bijleveren zijn niet voor de jaloezieën maar voor de koordhangers.
Veel plezier gewenst van uw nieuwe raamdecoratie.

Jan Brouwer

Prima product, goed verpakt en snel opgehangen. Alleen kreeg ik een mail dat het geleverd werd tussen 08.00 uur en 21.00 uur. Dat is een beetje vreemd. Heel de dag thuisgebleven ( snipperdag... Prima product, goed verpakt en snel opgehangen. Alleen kreeg ik een mail dat het geleverd werd tussen 08.00 uur en 21.00 uur. Dat is een beetje vreemd. Heel de dag thuisgebleven ( snipperdag genomen) en dan wordt het om 22.00 uur afgeleverd. Erg laat dus, het was overigens wel een hele vriendelijke chauffeur ( Lorenzo ) Waarom wordt er geen bloktijd afgegeven . Dat doen tegenwoordig alle vervoerders.

Beste Jan,
Bedankt voor uw review.
We zullen dit natuurlijk ook bespreken met de vervoerder. Ons excuus voor het ongemak.
Evengoed veel plezier gewenst van uw nieuwe...
Beste Jan,
Bedankt voor uw review.
Evengoed veel plezier gewenst van uw nieuwe raamdecoratie.

Frans van Vessem

Goed product en scherpe prijs, wel lang moeten wachten op de kappen van de jaloezieën, maar uiteindelijk toch geleverd.

Beste Frans,
Hartelijk dank voor uw review.
Leuk om te lezen dat u bij ons goede producten voor goede prijzen heeft gekocht. Daar doen wij het voor.
Fijn om te lezen dat ook bij u nu...
Beste Frans,
Hartelijk dank voor uw review.
Fijn om te lezen dat ook bij u nu alles compleet is.

Denise

Na lang twijfelen over zelf inmeten toch de keus gemaakt om het zelf te doen. En ze passen echt perfect!

De levertijd was exact zoals gemeld en na een mail dat de bestelling gereed was, de volgende dag meteen geleverd!
Het ophangen kan je echt zelf want er zit een keurige beschrijving bij en het is kinderlijk eenvoudig.
Al met al zou ik Doehetbudget zeker aanraden want wij zijn zeer tevreden!

Beste Denise,
Bedankt voor deze geweldige review. Wat fijn dat het inmeten zelf is gelukt en tevreden bent met het eindresultaat!

Loekie

Goed, zelfs toen onderdeel ban gordijnrails ontbrak lag dit de daaropvolgende dag in de brievenbus

Beste Loekie,
Wat fijn om te lezen dat u blij bent met onze service. Wij zullen er altijd voor zorgen om onze klanten tevreden te houden! Bedankt voor uw review.
Met vriendelijke groet, Anna...
Beste Loekie,

Renate Noordhoek

Prima ervaring, mooie kwaliteit en precies op maat

Beste Renate,
Wat leuk om te lezen dat u tevreden bent met het resultaat wat wij hebben geleverd. Daar doen wij het graag voor.
Bedankt voor uw review.
Met vriendelijke groet, Anna |...
Beste Renate,