Kwaliteit
9.5/10
Bereikbaarheid

R.van Nes

Goed product en service.
Niet duur (aluminium jalouzie) .
Volgende keer weer bestellen !

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste R. van Nes, Bedankt voor de positieve beoordeling. Fijn om te lezen dat onze service en prijs zo goed zijn bevallen. We wensen u nog veel plezier van uw ramdecoratie en wellicht tot... Beste R. van Nes, Bedankt voor de positieve beoordeling. Fijn om te lezen dat onze service en prijs zo goed zijn bevallen. We wensen u nog veel plezier van uw ramdecoratie en wellicht tot ziens! Met vriendelijke groet, Floris Doehetbudget.nl

Stijn meyer

Heel goed precies zo als je het besteld krijg je ook ben er super blij mee bedankt

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Stijn Meyer, Dankuwel voor de leuke feedback. Wij zijn ook altijd blij als klanten tevreden zijn! Veel plezier van uw nieuwe raamdecoratie! Met vriendelijke groet,... Beste Stijn Meyer, Dankuwel voor de leuke feedback. Wij zijn ook altijd blij als klanten tevreden zijn! Veel plezier van uw nieuwe raamdecoratie! Met vriendelijke groet, Floris Doehetbudget.nl

Johan

Goede bereikbaarheid snelle levering

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Johan, Dankuwel voor uw positieve feedback. Fijn dat we u goed hebben kunnen helpen en de levering naar tevredenheid is verlopen. Veel plezier van uw nieuwe raamdecoratie! Met... Beste Johan, Dankuwel voor uw positieve feedback. Fijn dat we u goed hebben kunnen helpen en de levering naar tevredenheid is verlopen. Veel plezier van uw nieuwe raamdecoratie! Met vriendelijke groet, Floris Doehetbudget.nl

Willy van der Meer

Heel soepel verlopen. Goed product

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Willy van der Meer, Bedankt voor de mooie review! Leuk om te lezen dat we u goed hebben kunnen helpen en dat u tevreden bent over uw nieuwe aankoop. We wensen u hier nog veel plezier... Beste Willy van der Meer, Bedankt voor de mooie review! Leuk om te lezen dat we u goed hebben kunnen helpen en dat u tevreden bent over uw nieuwe aankoop. We wensen u hier nog veel plezier van! Met vriendelijke groet, Floris Doehetbudget.nl

Julia Koetsier

Prachtige vouwgordijnen en lamellen en een fijne service!

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Julia Koetsier, Dankuwel voor uw leuke review! Heel fijn dat alle naar tevredenheid hangt en dat we u goed hebben kunnen helpen. We wensen u nog veel plezier van uw nieuwe... Beste Julia Koetsier, Dankuwel voor uw leuke review! Heel fijn dat alle naar tevredenheid hangt en dat we u goed hebben kunnen helpen. We wensen u nog veel plezier van uw nieuwe vouwgordijnen. Met vriendelijke groet, Floris Doehetbudget.nl

M. van Vugt

Heel fijn bedrijf. Goed contact via telefoon en Whatsapp zodat het inmeten echt niet verkeerd kan gaan. Inmiddels hangen de jalouzieen en het staat heel mooi.
Ik raad dit bedrijf aan voor uw...
Ik raad dit bedrijf aan voor uw raamkleding.

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste M. van Vught, Dankuwel voor uw leuke feedback en aanbeveling. En fijn om te lezen dat we u goed hebben kunnen helpen met het inmeten. Hier doen we het voor! Veel plezier van uw... Beste M. van Vught, Dankuwel voor uw leuke feedback en aanbeveling. En fijn om te lezen dat we u goed hebben kunnen helpen met het inmeten. Hier doen we het voor! Veel plezier van uw raamdecoratie! Met vriendelijke groet, Ronald Doehetbudget.nl

Nathalie van Leuken-Davelaar

Twee keer in een korte periode raamdecoraties besteld. Prima kwaliteit voor de juiste prijs! Ook de levering is prima.

Beste Nathalie van Leuken-Davelaar,

Bedankt voor de leuke review en fijn dat onze service en kwaliteit goed is bevallen.

Met vriendelijke groet, Ronald
Doehetbudget.nl

Werner van Loon

Duideijke site, goede prijzen

Beste Werner van Loon,

Bedankt voor de positieve feedback!
Leuk om u weer terug te zien!

Veel plezier van uw pvc jaloezieën.

Team doehetbudget.nl

Ruud

Bestellen gaat erg eenvoudig en de leveringen zijn stipt en natuurlijk de kwaliteit van de producten is uitstekend

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Ruud, Bedankt voor uw mooie review. Heel fijn om te lezen dat onze kwaliteit en bestelgemak zo goed is bevallen. We wensen u nog veel plezier van uw nieuwe raamdecoratie. Met... Beste Ruud, Bedankt voor uw mooie review. Heel fijn om te lezen dat onze kwaliteit en bestelgemak zo goed is bevallen. We wensen u nog veel plezier van uw nieuwe raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Ronald Doehetbudget.nl

Smits

Echt super! Mooie aluminium jaloezieën, snelle levering en ook netjes geleverd. Heel blij mee.

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Smits, Dankuwel voor het plaatsen van de leuke review. Mooi om te lezen dat zowel de jaloezieën als onze bezorgdienst goed is bevallen. Veel plezier van uw bestelling! Met... Beste Smits, Dankuwel voor het plaatsen van de leuke review. Mooi om te lezen dat zowel de jaloezieën als onze bezorgdienst goed is bevallen. Veel plezier van uw bestelling! Met vriendelijke groet, Team Doehetbudget.nl