Kwaliteit
9.5/10
Bereikbaarheid

Saskia Rheims

De 65 mm bamboe jaloezieen besteld. Was een beetje huiverig om online te bestellen maar sample zag er goed uit en de communicatie via de mail verliep vlot dus een gokje gewaagd. 3 stuks waarvan 2... De 65 mm bamboe jaloezieen besteld. Was een beetje huiverig om online te bestellen maar sample zag er goed uit en de communicatie via de mail verliep vlot dus een gokje gewaagd. 3 stuks waarvan 2 rond de 2.80 breed. Ik ben zeer aangenaam verrast! Mooi product, zeer netjes afgewerkt! Ruim binnen de aangegeven levertijd bezorgd en de bezorging verliep ook soepel! Kortom; ik ben blij!

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Saskia Rheims, Bedankt voor uw mooie review. Leuk om te lezen ook dat u zo tevreden bent over de kwaliteit en onze bezorgservice. We wensen u veel plezier van raamdecoratie! Met... Beste Saskia Rheims, Bedankt voor uw mooie review. Leuk om te lezen ook dat u zo tevreden bent over de kwaliteit en onze bezorgservice. We wensen u veel plezier van raamdecoratie! Met vriendelijke groet, Team Doehetbudget.nl

D.de Vogel

Goede showroom, uitleg en duidelijke opmeetinstructies op de site. Keurig verpakt afgeleverd.

Reactie Doehetbudget.nl:

Dankuwel voor uw mooie review. Onze showroom hebben we met erg veel aandacht ingericht. Ook onze stylistes kunnen u hier natuurlijk goed helpen. Omdat wij zoveel zorg besteden aan het maken... Dankuwel voor uw mooie review. Onze showroom hebben we met erg veel aandacht ingericht. Ook onze stylistes kunnen u hier natuurlijk goed helpen. Omdat wij zoveel zorg besteden aan het maken van onze producten, pakken wij deze heel goed in en hebben we ook een partner gevonden die deze met zorg en in overleg met de klant thuisbezorgd. Veel plezier gewenst met uw raamdecoratie en graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Doehetbudget.nl

Sandra Koppelman

Goed meetadvies ontvangen via Whatsapp, handig dat dat kan! Na bevestigen ook nog wat kunnen vragen over montage dmv een filmpje via Whatsapp. Ik had antwoord binnen een paar minuten

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Sandra, Dank u wel voor deze review. Wat leuk om te lezen dat u zo blij bent met ons meetadvies via de whatsapp. Voor ons en voor de klant is het natuurlijk een uitkomst. Op deze manier... Beste Sandra, Dank u wel voor deze review. Wat leuk om te lezen dat u zo blij bent met ons meetadvies via de whatsapp. Voor ons en voor de klant is het natuurlijk een uitkomst. Op deze manier kunnen we snel communiceren maar ook foto's uitwisselen. Dan is alles nog makkelijker te begrijpen en maakt het geven en ontvangen van advies echt een stuk makkelijker. Dit geldt zowel voor de aankoop als erna zoals inderdaad bij de montage. Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie en graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Ronald Doehetbudget.nl

Joy Blom

Onze jaloezieën zijn precies zoals de foto , passen mooi en goede kwaliteit. Ook de prijs is laag waardoor het nog aantrekkelijker is

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Joy, Dank u wel voor uw review. Fijn om te lezen dat de jaloezieën naar wens zijn. Ook is het natuurlijk voor ons een doel om te zorgen dat we goede kwaliteit leveren voor een zo laag... Beste Joy, Dank u wel voor uw review. Fijn om te lezen dat de jaloezieën naar wens zijn. Ook is het natuurlijk voor ons een doel om te zorgen dat we goede kwaliteit leveren voor een zo laag mogelijke prijs. Deze review draagt daar zeker aan bij. Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie en graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Doehetbudget.nl

Koert Meuleman

Makkelijk te bestellen, goede kwaliteiten snelle levering.

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Koert, Hartelijk dank voor uw mooie review. Fijn om te lezen dat onze website makkelijk te gebruiken is. Uiteraard doen wij ook elke dag ons best om de best mogelijke kwaliteit te... Beste Koert, Hartelijk dank voor uw mooie review. Fijn om te lezen dat onze website makkelijk te gebruiken is. Uiteraard doen wij ook elke dag ons best om de best mogelijke kwaliteit te leveren. Al onze producten worden altijd getest op 22 punten. Dit om een optimale kwaliteit te waarborgen. Voor ons transport hebben we een goede partner gevonden die alles netjes op afspraak aflevert. Veel plezier gewenst met uw raamdecoratie en wie weet tot ziens. Met vriendelijke groet, Doehetbudget.nl

Christian Lugtenburg

Duidelijk website en omschrijving van zowel product als hoe op te meten. Bestellen gaat vrij eenvoudig en je krijgt tegelijk de actuele prijzen van je keuzes te zien.
Communicatie was goed, ik...
Communicatie was goed, ik werd goed op de hoogte gehouden van de bestelling.
Jaloezien waren makkelijk te monteren. Goede handleiding.
Kwaliteit ziet er degelijk uit.

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Christian, Dank u wel voor deze uitgebreide review. Elk punt dat u noemt valt onder onze kernwaarden: Duidelijke website , inmeten, prijs, communicatie en kwaliteit. Wij zijn dan ook erg... Beste Christian, Dank u wel voor deze uitgebreide review. Elk punt dat u noemt valt onder onze kernwaarden: Duidelijke website , inmeten, prijs, communicatie en kwaliteit. Wij zijn dan ook erg blij te lezen dat al deze punten bij u tot de juiste uiting zijn gekomen. We zullen ons uiterste best blijven doen om op al deze punten de maximale score te blijven behalen. Veel plezier gewenst van uw bamboe jaloezieën en graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Doehetbudget.nl

esther

Ik heb 25mm aluminium jaloezieën besteld. Ze zien er goed uit. De voornaamste reden dat ik bij doehetbudget heb besteld is het grote aantal kleur mogelijkheden

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Esther, Bedankt voor deze review. Goed om te lezen dat ons kleuren assortiment u heeft bewogen om bij ons te bestellen. Wij houden alle kleurtrents goed bij en spelen daar op in. Zo... Beste Esther, Bedankt voor deze review. Goed om te lezen dat ons kleuren assortiment u heeft bewogen om bij ons te bestellen. Wij houden alle kleurtrents goed bij en spelen daar op in. Zo hebben we altijd de juiste kleur voor iedereen. Veel plezier gewenst van uw aluminium jaloezie en graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Doehetbudget.nl

W

Hele positieve ervaring. De producten voldeden precies aan de opgegeven maten en kleur. Ook de bezorging was binnen de termijn en met keurige aflevering. Top.

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Wil, Dankuwel dat u deze review heeft gedeeld met ons en al onze bezoekers. Al onze producten worden echt op de milimeter nauwkeurig op maat gemaakt. Ook de kleuren komen natuurlijk... Beste Wil, Dankuwel dat u deze review heeft gedeeld met ons en al onze bezoekers. Al onze producten worden echt op de milimeter nauwkeurig op maat gemaakt. Ook de kleuren komen natuurlijk overeen met de kleurstalen die gratis opgevraagd kunnen worden. Ook onze transporteur draagt goed bij in onze dienstverlening door afspraken op maat te maken met de klant. Nogmaals dank en graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Doehetbudget.nl

Mireille

Goede duidelijke website, mooie materialen en levering telefonisch aangekondigd. Zeer netjes en binnen de afgesproken tijd.

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Mireille, Hartelijk dan voor de goede review. Het is voor ons echt goed om te lezen dat onze website , communicatie en kwaliteit zo wordt gewaardeerd. Wij doen hier elke dag hard ons... Beste Mireille, Hartelijk dan voor de goede review. Het is voor ons echt goed om te lezen dat onze website , communicatie en kwaliteit zo wordt gewaardeerd. Wij doen hier elke dag hard ons best voor. Veel plezier gewenst met uw bamboe jaloezieën en graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Doehetbudget.nl

Kevin Baartmans

Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit en de uitstraling van hun producten. Ik ben netjes op de hoogte gesteld dat de levering 1 week vertraging heeft opgelopen ivm de drukte. Ik raad... Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit en de uitstraling van hun producten. Ik ben netjes op de hoogte gesteld dat de levering 1 week vertraging heeft opgelopen ivm de drukte. Ik raad doehetbudget.nl aan voor mensen die op zoek zijn naar kwaliteit tegen een scherpe prijs! Looks like a milion bucks!!

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Kevin, Wauw wat een gave review. Deze is ook echt een million Bucks waard voor ons. Wij werken er elke dag hard voor om onze producten in kwaliteit te verhogen en de prijzen laag te... Beste Kevin, Wauw wat een gave review. Deze is ook echt een million Bucks waard voor ons. Wij werken er elke dag hard voor om onze producten in kwaliteit te verhogen en de prijzen laag te houden. Dit soort reviews motiveert ons enorm. Onze communicatie is echt één van onze belangrijkste speerpunten. Wij zijn daarom ook zeer blij om te vernemen dat dit positief wordt ontvangen. Veel plezier gewenst van uw houten jaloezieën en wij hopen tot snel! Met vriendelijke groet, Doehetbudget.nl