Kwaliteit
Bereikbaarheid

de Koning

Wij zijn zeer tevreden met het geleverde product

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste familie de Koning, Hartelijk dank voor deze mooie review. Fijn om te lezen dat u zeer tevreden bent met de ons geleverde raamdecoratie. Veel plezier gewenst van uw nieuwe aluminium... Beste familie de Koning, Hartelijk dank voor deze mooie review. Fijn om te lezen dat u zeer tevreden bent met de ons geleverde raamdecoratie. Veel plezier gewenst van uw nieuwe aluminium jaloezieën. Met vriendelijke groet, Ronald | Doehetbudget.nl

Alles duidelijk op de site

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste familie Plakmeijer, Hartelijk dank voor deze review. Fijn om te lezen dat alles op onze website duidelijk is. Nogmaals dank en wie weet tot snel! Met vriendelijke groet, Ronald |... Beste familie Plakmeijer, Hartelijk dank voor deze review. Fijn om te lezen dat alles op onze website duidelijk is. Nogmaals dank en wie weet tot snel! Met vriendelijke groet, Ronald | Doehetbudget.nl

Super goed service, aardige medewerkers en mooi product!

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Jorinde, Hartelijk dank voor deze te gekke review. Wij, de medewerkers, vinden dit natuurlijk erg leuk om te lezen! Veel plezier gewenst van uw nieuwe raamdecoratie. Met... Beste Jorinde, Hartelijk dank voor deze te gekke review. Wij, de medewerkers, vinden dit natuurlijk erg leuk om te lezen! Veel plezier gewenst van uw nieuwe raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Ronald | Doehetbudget.nl

Frans Wijnen

Keurig te woord gestaan zo het zo weer doen ,alleen het duurde geen 2 weken maar drie.

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Frans, Dankuwel voor deze review. Fijn om te lezen dat u zo weer bij zou winkelen. Het kan kloppen dat de levering 3 weken heeft geduurd. Onze levertijden zijn namelijk tussen de 7 en 14... Beste Frans, Dankuwel voor deze review. Fijn om te lezen dat u zo weer bij zou winkelen. Het kan kloppen dat de levering 3 weken heeft geduurd. Onze levertijden zijn namelijk tussen de 7 en 14 werkdagen. De aflevering vind plaats in overleg met de klant op een moment dat het de klant past. Veel plezier gewenst van uw nieuwe raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Ronald | Doehetbudget.nl

Maris Media

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste familie Warmerdam, Dankuwel voor deze korte maar mooie review. Fijn om te lezen dat u ons zo heeft ervaren. Veel plezier gewenst van uw nieuwe raamdecoratie. Met vriendelijke... Beste familie Warmerdam, Dankuwel voor deze korte maar mooie review. Fijn om te lezen dat u ons zo heeft ervaren. Veel plezier gewenst van uw nieuwe raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Ronald | Doehetbudget.nl

Nikki

Het resultaat is erg mooi! Wij zijn heel blij met onze raamdecoratie. Verder was het bestelproces duidelijk daar hadden wij geen hulp bij nodig.

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Nikki, Hartelijk dank voor deze mooie review. Wat fijn om te lezen dat het mooi is geworden bij u. Gelukkig heeft u zichzelf helemaal kunnen redden op de website. Als dat niet het geval... Beste Nikki, Hartelijk dank voor deze mooie review. Wat fijn om te lezen dat het mooi is geworden bij u. Gelukkig heeft u zichzelf helemaal kunnen redden op de website. Als dat niet het geval was kunt u ons natuurlijk altijd bellen of mailen. Veel plezier gewenst van uw nieuwe raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Ronald | Doehetbudget.nl

M.Leeuwestijn-Buizert

Super!! Snelle levertijd zoals beloofd, producten exact zoals aangegeven! Echt top!!
M.Leeuwestijn-Buizert

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Mirjam, Bedankt voor deze mooie review. Te gek om te lezen dat u er zo blij mee bent. Dit is echt exact zoals wij willen en beloven. Mooi te lezen dat u dat ook zo ervaart. Veel... Beste Mirjam, Bedankt voor deze mooie review. Te gek om te lezen dat u er zo blij mee bent. Dit is echt exact zoals wij willen en beloven. Mooi te lezen dat u dat ook zo ervaart. Veel plezier gewenst van uw nieuwe raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Ronald | Doehetbudget.nl

Ten Apples

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Arjan, Hartelijk dank voor uw review. Fijn te lezen dat u het zo kunt samenvatten. Veel plezier gewenst van uw nieuwe houten jaloezieën. Met vriendelijke groet, Ronald |... Beste Arjan, Hartelijk dank voor uw review. Fijn te lezen dat u het zo kunt samenvatten. Veel plezier gewenst van uw nieuwe houten jaloezieën. Met vriendelijke groet, Ronald | Doehetbudget.nl

De Ruiter

Goede service, snelle levering, mooi product

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste familie de Ruiter, Bedankt voor deze review. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze goede service en snelle levering. Wij doen natuurlijk altijd het uiterste om mooie... Beste familie de Ruiter, Bedankt voor deze review. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze goede service en snelle levering. Wij doen natuurlijk altijd het uiterste om mooie producten tegen een goede prijs te leveren. Veel plezier gewenst van uw nieuwe raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Ronald | Doehetbudget.nl

Koszucki

Ik ben zeer tevreden

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Lukasz, Hartelijk dank voor deze review. Prettig om te lezen dat u zeer tevreden bent. Daar doen we het voor. Veel plezier gewenst met uw nieuwe zwarte houten jaloezieën. Met... Beste Lukasz, Hartelijk dank voor deze review. Prettig om te lezen dat u zeer tevreden bent. Daar doen we het voor. Veel plezier gewenst met uw nieuwe zwarte houten jaloezieën. Met vriendelijke groet, Ronald | Doehetbudget.nl