Kwaliteit
9.5/10
Bereikbaarheid

Liesbeth van der Kooij

De luxaflexen hangen perfect, mooi materiaal en mooie kleur.
Het bevestigen was simpel en ik vind de prijs/kwaliteit prima in orde.

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Liesbeth van der Kooij, Wat fijn om te lezen dat uw nieuwe jaloezieën goed bevallen! En bedankt voor de mooie review. Leuk ook om te lezen dat de montage makkelijk verliep. Met... Beste Liesbeth van der Kooij, Wat fijn om te lezen dat uw nieuwe jaloezieën goed bevallen! En bedankt voor de mooie review. Leuk ook om te lezen dat de montage makkelijk verliep. Met vriendelijke groet, Floris Doehetbudget.nl

Marianne van Dongen

Al meerdere malen houten jaloezieën besteld bij Doehetbudget.nl. Ook na onze verhuizing weer.

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Marianne van Dongen, Heel leuk om te lezen dat we u al meerdere malen goed van dienst hebben kunnen zijn! We wensen u veel plezier van uw nieuew woning en nieuwe raamdecoratie. Met... Beste Marianne van Dongen, Heel leuk om te lezen dat we u al meerdere malen goed van dienst hebben kunnen zijn! We wensen u veel plezier van uw nieuew woning en nieuwe raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Floris Doehetbudget.nl

Jetty van Veen

Zeer positief

Beste Jetty van Veen,

Bedankt voor de zeer positieve review! :)

Veel plezier van uw nieuwe raamdecoratie!

Met vriendelijke groet, Floris
Doehetbudget.nl

W.Kok

Allereerst een zeer duidelijke website; de verwerking van mijn bestellingen verliep heel correct en vlot. Zelfs een tweede bestelling werd op verzoek iets vlotter dan gebruikelijk geleverd.... Allereerst een zeer duidelijke website; de verwerking van mijn bestellingen verliep heel correct en vlot. Zelfs een tweede bestelling werd op verzoek iets vlotter dan gebruikelijk geleverd. Levering via Vos gaat goed en de verpakking van de jaloeziën
was voortreffelijk. Het product voldoet in alle opzichten aan mijn verwachtingen, gewoon schitterende kwaliteit. Kortom, jullie maken helemaal waar wat vóór de bestelling wordt aangeboden! Jullie zijn zeker aan te bevelen.

M. Vos

Bestellen gaat heel eenvoudig via de duidelijke website. Producten worden binnen de afgesproken termijn geleverd en maken een kwalitatief goede indruk. Wij hebben hier al drie keer houten jaloezieën... Bestellen gaat heel eenvoudig via de duidelijke website. Producten worden binnen de afgesproken termijn geleverd en maken een kwalitatief goede indruk. Wij hebben hier al drie keer houten jaloezieën besteld.

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste M. Vos, Wat leuk om te lezen dat we u al meermaals zo goed van dienst hebben kunnen zijn! Dit is waar we het allemaal voor doen. :) We wensen u nog veel plezier van uw houten jaloezieën... Beste M. Vos, Wat leuk om te lezen dat we u al meermaals zo goed van dienst hebben kunnen zijn! Dit is waar we het allemaal voor doen. :) We wensen u nog veel plezier van uw houten jaloezieën en wie weet weer tot ziens! Met vriendelijke groet, Floris Doehetbudget.nl

Aad de Bruijn

Wij zijn erg tevreden over de houten jaloezieën voor onze keuken. De instructie voor het opmeten was heel duidelijk en met het resultaat zijn wij erg blij.

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Aad de Bruijn, Dankuwel voor de positieve feedback. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over het resultaat! We wensen u nog veel plezier van uw nieuwe jaloezieën. Met... Beste Aad de Bruijn, Dankuwel voor de positieve feedback. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over het resultaat! We wensen u nog veel plezier van uw nieuwe jaloezieën. Met vriendelijke groet, Floris Doehetbudget.nl

H gosman

Super!

Beste H. Gosman,

Bedankt voor de super review! :)

We wensen u nog veel pleizer van uw nieuwe aankoop.

Met vriendelijke groet, Floris
Doehetbudget.nl

John Minnaard

Uitestekende firma die hoge kwaliteit levert en ook nog eens een nette bezorgdienst heeft want dat is bij de meeste huilen.

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste John Minnaard, Wat een mooie review! Leuk om te lezen dat de kwaliteit goed is bevallen van zowel het product als de bezorging. We zijn ook erg blij met onze leverancier Vos logistics en... Beste John Minnaard, Wat een mooie review! Leuk om te lezen dat de kwaliteit goed is bevallen van zowel het product als de bezorging. We zijn ook erg blij met onze leverancier Vos logistics en hebben lang gezocht naar een bezorgservice die in lijn is met ons service-level. Veel plezier van uw nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Floris Doehetbudget.nl

van der Pol

De site is overzichtelijk, de aangevraagde staaltjes waren snel binnen. Het bestellen ging vlot , mede door de meet instructies. Het rolgordijn zat stevig verpakt en de kwaliteit is uitstekend.

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Van dr Pol, Bedankt voor de mooie review en wat leuk om te lezen dat onze service op alle fronten zo goed is bevallen. Hier doen we het voor! Veel plezier van uw nieuwe... Beste Van dr Pol, Bedankt voor de mooie review en wat leuk om te lezen dat onze service op alle fronten zo goed is bevallen. Hier doen we het voor! Veel plezier van uw nieuwe rolgordijnen! Met vriendelijke groet, Floris Doehetbudget.nl