Kwaliteit
9.5/10
Bereikbaarheid

Hector

Super vriendelijk geholpen en uitstekende kwaliteit zeer tevreden!

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Hector, Dankuwel voor uw positieve review Fijn dat we u goed hebben kunnen helpen en de kwaliteit naar tevredenheid is. Veel plezier van uw nieuwe raamdecoratie! Met vriendelijke... Beste Hector, Dankuwel voor uw positieve review Fijn dat we u goed hebben kunnen helpen en de kwaliteit naar tevredenheid is. Veel plezier van uw nieuwe raamdecoratie! Met vriendelijke groet, Doehetbudget.nl

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Peggy, Dankuwel voor de positieve feedback. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent dat u het in 1 woord kunt samenvatten. We wensen u nog veel plezier van uw nieuwe jaloezieën. Met... Beste Peggy, Dankuwel voor de positieve feedback. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent dat u het in 1 woord kunt samenvatten. We wensen u nog veel plezier van uw nieuwe jaloezieën. Met vriendelijke groet, Doehetbudget.nl

Perry vd Berg

We hebben ons hele huis laten voorzien van raambekleding. Van houten jaloezieën, vouwgordijnen, rolgordijnen tot verduisterende gordijnen.
Alles in laten meten en laten monteren door...
Alles in laten meten en laten monteren door doehetbudget.nl.
Zeer tevreden over het geheel en vooral t denken in oplossingen. Top!
Een echte aanrader.

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Perry, Wauw. Wat een mooie review. Dankuwel daarvoor. Zoals u het beschrijft is het exact zoals wij het willen. Mooie producten, goede service en tevreden klanten. Wij zijn daarom ook... Beste Perry, Wauw. Wat een mooie review. Dankuwel daarvoor. Zoals u het beschrijft is het exact zoals wij het willen. Mooie producten, goede service en tevreden klanten. Wij zijn daarom ook zeer blij dat dit ervaren wordt. Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Doehetbudget.nl

Ronald

Duidelijke website, waarop je eerst monsters kunt bestellen. Bij het bestellen zelf wordt je stap voor stap door de keuze mogelijkheden gestuurd.
Levertijden worden gerealiseerd.
De...
Levertijden worden gerealiseerd.
De kwaliteit van de Jaloezieën is top.

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Ronald, Wauw wat een mooie review. Fijn om te lezen dat eigenlijk ons gehele proces zo naar wens is. Hier doen we het echt voor. Nogmaals bedankt. Veel plezier gewenst van uw... Beste Ronald, Wauw wat een mooie review. Fijn om te lezen dat eigenlijk ons gehele proces zo naar wens is. Hier doen we het echt voor. Nogmaals bedankt. Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Ronald Doehetbudget.nl

Ik ben zeer tevreden met doehetbudget! Toegankelijke site om te bestellen maar ook heel goed bereikbaar en meedenkend. Laatst had ik een verkeerde bestelling geplaatst en men deed er alles aan om de... Ik ben zeer tevreden met doehetbudget! Toegankelijke site om te bestellen maar ook heel goed bereikbaar en meedenkend. Laatst had ik een verkeerde bestelling geplaatst en men deed er alles aan om de fout te herstellen. Super! En daarnaast zeer goede kwaliteit!

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste familie Dijkstra, Bedankt voor deze zeer mooie review. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over ons en dan met name onze dienstverlening. Daar doen we het voor. Veel plezier... Beste familie Dijkstra, Bedankt voor deze zeer mooie review. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over ons en dan met name onze dienstverlening. Daar doen we het voor. Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Doehetbudget.nl

Henk

Mooie toonzaal, goede uitleg.
Zeer hoge kwaliteit, erg mooi.
I.v.m. levering op maat een iets langere levertijd.

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Henk, Dankuwel voor deze mooie review. Goed om te lezen dat u van onze showroom gebruik heeft gemaakt. Hier kunt u al onze producten goed bekijken. Fijn om te lezen dat onze kwaliteit... Beste Henk, Dankuwel voor deze mooie review. Goed om te lezen dat u van onze showroom gebruik heeft gemaakt. Hier kunt u al onze producten goed bekijken. Fijn om te lezen dat onze kwaliteit als goed wordt ervaren. Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Doehetbudget.nl

Netty Nijenhuis

Snelle levering en keurig op maat! Heel blij mee, goede kwaliteit voor een goede prijs.

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Netty, Hartelijk dank voor deze mooie review. Fijn om te lezen dat onze kwaliteit, levertijd en prijs keurig op orde is. Dank daarvoor. Veel plezier gewenst van uw... Beste Netty, Hartelijk dank voor deze mooie review. Fijn om te lezen dat onze kwaliteit, levertijd en prijs keurig op orde is. Dank daarvoor. Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Doehetbudget.nl

FRank van der Tol

Werd zelfs nog gebeld of het wel klopte met een goed advies.. top bedrijf !!

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Frank, Dankuwel voor deze review. Fijn om te lezen dat onze controle op elke order zo wordt ervaren. Bedankt! Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie. Met vriendelijke... Beste Frank, Dankuwel voor deze review. Fijn om te lezen dat onze controle op elke order zo wordt ervaren. Bedankt! Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Doehetbudget.nl

Wampie van Arkel

Goede kwaliteit voor een zeer gunstige prijs! Een echte aanrader 👍

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Wampie, Hartelijk dank voor deze review. Bedankt dat u ons aanraad. Wij hopen dat vele dit zullen lezen en horen. Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie. Met vriendelijke... Beste Wampie, Hartelijk dank voor deze review. Bedankt dat u ons aanraad. Wij hopen dat vele dit zullen lezen en horen. Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Doehetbudget.nl

Wij zijn heel erg tevreden over de raamdecoratie en ook vooral van de service. Er was iets niet goed geleverd en dit is super opgelost.

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Marie, Dankuwel voor de review. Fijn om te zien dat u zo tevreden bent zelfs nadat wij een foutje hadden gemaakt. Dit lossen wij natuurlijk altijd snel en profressioneel op. Veel... Beste Marie, Dankuwel voor de review. Fijn om te zien dat u zo tevreden bent zelfs nadat wij een foutje hadden gemaakt. Dit lossen wij natuurlijk altijd snel en profressioneel op. Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Doehetbudget.nl