Kwaliteit
9.5/10
Bereikbaarheid

Ruud

Bestellen gaat erg eenvoudig en de leveringen zijn stipt en natuurlijk de kwaliteit van de producten is uitstekend

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Ruud, Bedankt voor uw mooie review. Heel fijn om te lezen dat onze kwaliteit en bestelgemak zo goed is bevallen. We wensen u nog veel plezier van uw nieuwe raamdecoratie. Met... Beste Ruud, Bedankt voor uw mooie review. Heel fijn om te lezen dat onze kwaliteit en bestelgemak zo goed is bevallen. We wensen u nog veel plezier van uw nieuwe raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Ronald Doehetbudget.nl

Smits

Echt super! Mooie aluminium jaloezieën, snelle levering en ook netjes geleverd. Heel blij mee.

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Smits, Dankuwel voor het plaatsen van de leuke review. Mooi om te lezen dat zowel de jaloezieën als onze bezorgdienst goed is bevallen. Veel plezier van uw bestelling! Met... Beste Smits, Dankuwel voor het plaatsen van de leuke review. Mooi om te lezen dat zowel de jaloezieën als onze bezorgdienst goed is bevallen. Veel plezier van uw bestelling! Met vriendelijke groet, Team Doehetbudget.nl

De groof van eck

Ben heel goed tevreden fijn geholpen aan de telefoon en de luxaflex hangt prachtig voor het raam

Zeer mooiekwaliteit.

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste E. de Groof, Dankuwel voor uw mooie review. Fijn om te lezen dat alles naar tevreden is gelopen en dat uw raamdecoratie mooi hangt. Veel plezier van uw aluminium jaloezieën! Met... Beste E. de Groof, Dankuwel voor uw mooie review. Fijn om te lezen dat alles naar tevreden is gelopen en dat uw raamdecoratie mooi hangt. Veel plezier van uw aluminium jaloezieën! Met vriendelijke groet, Team Doehetbudget.nl

Sabine

Super service ook bij contact zijn ze goed bereikbaar

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Sabine, Bedankt voor uw enthousiaste reactie! Heel leuk om te horen dat we u zo naar tevredenheid hebben kunnen helpen. We wensen u nog veel plezier van uw nieuwe raamdecoratie. Met... Beste Sabine, Bedankt voor uw enthousiaste reactie! Heel leuk om te horen dat we u zo naar tevredenheid hebben kunnen helpen. We wensen u nog veel plezier van uw nieuwe raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Team Doehetbudget.nl

K. Burgers

Prima, erg blij met wat ik heb besteld

Beste K. Burgers,

Leuk om te horen dat u blij bent met uw bestelling.
Veel plezier van uw bamboe jaloezieën!

Riekje Kisteman

Prima service en kwaliteit!

Beste Riekje Kisteman,

Dankuwel voor positieve feedback!
We wensen u nog veel plezier van uw aankoop.

Met vriendleijke groet,

Bert

Alles volgens plan en keurig op tijd!

Beste Bert,

Bedankt voor de leuke review!
En fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is verlopen.

Veel plezier van uw aankoop!

Team doehetbudget.nl

s van bogerijen

De kwaliteit is erg goed goed ophang instruktie snelle levertijd ben erg tevreden

Beste S. van Bogerijen,

Dankuwel voor de mooie feedback.
Fijn om te lezen dat alles zo goed is bevallen.

Veel plezier van uw raamdecoratie!

W. Peeters

Houten lamellen besteld, Kleur zwart 300cm x 200cm (LxH). Alle opties aanwezig. Bestellen gaat makkelijk en levering is ook perfect. Klantvriendelijk personeel en e-mail communicatie is zeer goed.... Houten lamellen besteld, Kleur zwart 300cm x 200cm (LxH). Alle opties aanwezig. Bestellen gaat makkelijk en levering is ook perfect. Klantvriendelijk personeel en e-mail communicatie is zeer goed. Voor deze prijs kan ik het product nergens anders vinden en service is top. Chapau

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste W. Peeters, Wat een leuke review en wat goed dat onze service op alle vlakken zo goed is bevallen! Daar doen we het allemaal voor! We wensen u nog veel plezier van uw houten... Beste W. Peeters, Wat een leuke review en wat goed dat onze service op alle vlakken zo goed is bevallen! Daar doen we het allemaal voor! We wensen u nog veel plezier van uw houten jaloezieën. Met vriendelijke groet, Team doehetbudget.nl

Marion van den Broek

Al twee keer een bestelling gedaan voor pvc luxaflex. De derde bestelling komt eraan. Dat zegt genoeg !

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Marion van den Broek, Dankuwel voor uw leuke review! Leuk om te lezen dat u al meerdere malen goed hebben kunnen helpen. Veel plezier van u huidige en toekomstige raamdecaratie! Met... Beste Marion van den Broek, Dankuwel voor uw leuke review! Leuk om te lezen dat u al meerdere malen goed hebben kunnen helpen. Veel plezier van u huidige en toekomstige raamdecaratie! Met vriendelijke groet, Team doehetbudget.nl