Kwaliteit
Bereikbaarheid

Angelique

Top! Enige minpuntje is dat er alleen witte klemsteunen zijn. Wij hebben antracietkleurige kozijnen en jaloezieën. Dat wordt dus zelf verven. Verder prachtige jaloezieën, makkelijk op te hangen.

Beste Angelique,
Bedankt voor uw mooie review.
Op onze website kunt u kiezen voor witte, zwarte en antracier kleurige montage beugels. Dit geldt ook voor de klemsteunen.
Veel plezier...
Beste Angelique,
Bedankt voor uw mooie review.
Veel plezier gewenst van uw nieuwe raamdecoratie.

Jorian

Super! Snelle levering, juiste maten, afwerking top.

Beste Jorian,
Hartelijk dank voor uw review. Dit stellen wij zeer op prijs.
Fijn dat onze algemehele producten dik in orde zijn!

FJ

Duidelijke afspraken over levering van (kleur) stalen

Beste FJ,
Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review achter te laten. Dit stellen wij zeer op prijs.
Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie.
Met vriendelijke...
Beste FJ,
Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie.

Oever

👍🏽

Beste familie Oever,
Bedankt voor uw duidelijke review.
Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie en graag tot ziens.

Co Gijsen

Prachtige kwaliteit voor een hele nette prijs..zou het iedereen aanraden

Beste Co,
Hartelijk dank voor uw mooie review.
Fijn dat onze prijs en kwaliteit dik in orde zijn, Hier werken we welke dag hard aan.
Veel plezier gewenst van uw nieuwe...
Beste Co,
Hartelijk dank voor uw mooie review.
Veel plezier gewenst van uw nieuwe raamdecoratie.

particulier

Duidelijke stappen om een product te bestellen

Beste,
Wat fijn om te lezen dat onze site U makkelijk heeft kunnen helpen om een keuze te maken!

Anton Lammers

Gemak van bestellen, top meet service, snelle levering, voldoet aan verwachtingen, mooie prijs !

Beste Anton,
Wat leuk om te lezen dat u tevreden bent!
Bedankt voor deze mooie review over onze verwachtingen en snelle service.

Martin Schenderling

Beste Martin,
Bedankt voor het plaatsen van uw review.

Uitgeverij Het Wad, Vlieland

Het duurde even voor de jaloezie was ontvangen, dat lag niet aan Doehetbudget.nl maar aan miscommunicatie met de transporteur. Pakket was keurig netjes verpakt en compleet. De jaloezie zelf was... Het duurde even voor de jaloezie was ontvangen, dat lag niet aan Doehetbudget.nl maar aan miscommunicatie met de transporteur. Pakket was keurig netjes verpakt en compleet. De jaloezie zelf was helemaal volgens de instructie op maat en keurig in de kleur. Kortom tevreden voor een mooi bedrag en kwaliteit.

Beste,
Hartelijk dank voor deze mooie review.
Fijn dat het allemaal alsnog gelukt is en wij een tevreden klant rijker zijn.
Veel plezier gewenst van jullie nieuwe jaloezie.
Met...
Beste,
Hartelijk dank voor deze mooie review.
Fijn dat het allemaal alsnog gelukt is en wij een tevreden klant rijker zijn.
Veel plezier gewenst van jullie nieuwe jaloezie.
Annemarie | Doehetbudget.nl

Nick

Er wordt geadverteerd met 5-14 werkdagen levertijd. Begin december een bestelling geplaatst, met als reden dat zij zo snel kunnen leveren. Goed, iets vertraging door de feestdagen/corona.. hebben we... Er wordt geadverteerd met 5-14 werkdagen levertijd. Begin december een bestelling geplaatst, met als reden dat zij zo snel kunnen leveren. Goed, iets vertraging door de feestdagen/corona.. hebben we allemaal begrip voor. Vervolgens worden we begin januari gebeld dat de levering is uitgesteld naar eind januari. Inmiddels is het eind januari en heb ik NIETS mogen vernemen. Bij het opbellen wordt mij verteld dat de levering nu pas begin februari komt.

De reden voor mij om hier te bestellen, was de snelle beloofd levertijd. Uiteindelijk krijg ik HOPELIJK 1,5 maand later mijn bestelde goederen. Geen enkele compensatie krijg ik, geen excuus. Ik mag het doen met een gratis plumo die ik krijg.

Belachelijk bedrijf, ik raad iedereen ten zeerste af hier iets te bestellen.