Kwaliteit
Bereikbaarheid

Johanna udema

Snelle levering, prima kwaliteit

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Johanna, Dankuwel voor deze mooie review. Fijn om te lezen dat onze producten u zo bevallen. Ook in deze tijden van lockdowns en dergelijke gaat het bij ons gewoon door binnen de... Beste Johanna, Dankuwel voor deze mooie review. Fijn om te lezen dat onze producten u zo bevallen. Ook in deze tijden van lockdowns en dergelijke gaat het bij ons gewoon door binnen de beloofde levertijden. Veel plezier gewenst van uw nieuwe raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Ronald | Doehetbudget.nl

Gerrit Hallema

Mooi en goede kwaliteit geleverd

Beste Gerrit,

Dankuwel voor uw mooie review.

Fijn om te lezen dat alles naar wens is.

Veel plezier gewenst van uw nieuwe raamdecoratie.

Ronald | Doehetbudget.nl

M.Leeuwestijn-Buizert

Goede ervaring, ik had een fout gemaakt in mijn bestelling, zowel telefonisch als over de mail goed te woord gestaan, super tevreden!!!

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Mirjam, Hartelijk dank voor deze mooie review. Wat fijn om te lezen dat wij u goed hebben kunnen helpen om uw foutje te herstellen. Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie. Met... Beste Mirjam, Hartelijk dank voor deze mooie review. Wat fijn om te lezen dat wij u goed hebben kunnen helpen om uw foutje te herstellen. Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Ronald | Doehetbudget.nl

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Herman, Bedankt voor deze korte maar duidelijke review. Fijn om te lezen dat u winkelen bij ons als goed ervaart. Veel plezier gewenst met uw nieuwe raamdecoratie. Met vriendelijke... Beste Herman, Bedankt voor deze korte maar duidelijke review. Fijn om te lezen dat u winkelen bij ons als goed ervaart. Veel plezier gewenst met uw nieuwe raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Ronald | Doehetbudget.nl

Johan van der Kaaij

Voor de eerste keer besteld via internet. Daarna besloten tot een andere maat.. gebeld om de maat aan te passen, gelijk geregeld. Daarna door doehetbudget gebeld met een opmerking. Ook prima... Voor de eerste keer besteld via internet. Daarna besloten tot een andere maat.. gebeld om de maat aan te passen, gelijk geregeld. Daarna door doehetbudget gebeld met een opmerking. Ook prima geregeld. Plisee gordijn is geleverd in een stevige verpakking. TOP

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Johan, Bedankt voor deze te gekke review. Wat fijn om te lezen dat wij u zo goed hebben kunnen helpen. Zelf nadat de bestelling al in productie was. De verpakking is voor ons ook erg... Beste Johan, Bedankt voor deze te gekke review. Wat fijn om te lezen dat wij u zo goed hebben kunnen helpen. Zelf nadat de bestelling al in productie was. De verpakking is voor ons ook erg belangrijk. Wij willen het risico op transportschade ten alle tijden tot een minimum beperken. Veel plezier gewenst van uw nieuwe plisse gordijn. Met vriendelijke groet, Ronald | Doehetbudget.nl

Iris van Bijnen

Het is makkelijk te bestellen. Snelle levering en de kwaliteit is top!

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Iris, Hartelijk dank voor deze mooie review. Fijn om te lezen dat onze website gebruiksvriendelijk is voor de klant. Natuurlijk ook prettig dat u het snel in huis heeft met de kwaliteit... Beste Iris, Hartelijk dank voor deze mooie review. Fijn om te lezen dat onze website gebruiksvriendelijk is voor de klant. Natuurlijk ook prettig dat u het snel in huis heeft met de kwaliteit die daarbij hoort. Fijn! Veel plezier gewenst van uw nieuwe raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Ronald | Doehetbudget.nl

Johan Jongstra

Prima kwaliteit! En vlotte reactie n.a.v. Ontbrekend onderdeel. Top!

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Johan, Bdankt voor deze mooie review. Wat fijn om te lezen dat u onze kwaliteit en snelle service zo heeft ervaren. Dat is voor ons natuurlijk onbetaalbaar om terug te lezen in onze... Beste Johan, Bdankt voor deze mooie review. Wat fijn om te lezen dat u onze kwaliteit en snelle service zo heeft ervaren. Dat is voor ons natuurlijk onbetaalbaar om terug te lezen in onze reviews. Veel plezier gewenst van uw nieuwe raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Ronald | Doehetbudget.nl

N. de Kamps

Goeie en snelle service

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste N. de Kamps, Dankuwel voor deze review. Fijn om te lezen dat u onze goeie en snelle service zo op prijs stelt. Hier doen we elke dag ons uiterste best voor. Veel plezier gewenst van... Beste N. de Kamps, Dankuwel voor deze review. Fijn om te lezen dat u onze goeie en snelle service zo op prijs stelt. Hier doen we elke dag ons uiterste best voor. Veel plezier gewenst van uw nieuwe raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Ronald | Doehetbudget.nl

Hendriksen

Blij dat we toch naar de showroom zijn gegaan, daardoor een betere keuze gemaakt.

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Mark en Trudie, Dankuwel voor deze mooie review. Wat fijn om te lezen dat u in onze showroom bent geweest. Wij proberen altijd advies op maat te geven. Leuk om dan te lezen dat dit... Beste Mark en Trudie, Dankuwel voor deze mooie review. Wat fijn om te lezen dat u in onze showroom bent geweest. Wij proberen altijd advies op maat te geven. Leuk om dan te lezen dat dit gelukt is. Veel plezier gewenst van uw nieuwe raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Ronald | Doehetbudget.nl

Antoine

Top bedrijf levering volgens afspraak, netjes afgeleverd. Goede kwaliteit. Aanrader.

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Antoine, Dankuwel voor uw prachtige review. Wat een mooie woorden. Wij weten niet wat we hierop kunnen antwoorden. Nogmaals bedankt. Veel plezier gewenst van uw nieuwe... Beste Antoine, Dankuwel voor uw prachtige review. Wat een mooie woorden. Wij weten niet wat we hierop kunnen antwoorden. Nogmaals bedankt. Veel plezier gewenst van uw nieuwe raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Ronald | Doehetbudget.nl