Kwaliteit
Bereikbaarheid

Hella Botman

Gebruiksvriendelijke site voor goede producten. Organisatie denkt mee en is goed bereikbaar!

Beste Hella,
Wat leuk om uw review te mogen ontvangen en beantwoorden.
Beste Hella,
Wat leuk om uw review te mogen ontvangen en beantwoorden.
Ons service team staat elke dag voor iedereen klaar om de juiste adviezen te geven. Fijn dat dat bij u ook is gelukt!

Romano

Raamdecoratie binnen gekregen bij twee van de 3 zit het doek slordig in het eindstuk en een geleverde beugel zitten twee gaten in waardoor je de andere beugel er niet recht op krijgt. Kan gebeuren,... Raamdecoratie binnen gekregen bij twee van de 3 zit het doek slordig in het eindstuk en een geleverde beugel zitten twee gaten in waardoor je de andere beugel er niet recht op krijgt. Kan gebeuren, dus netjes contact opgenomen met het bedrijf. Krijg ik een antwoord terug dat je volgens hun monteur niks ziet van het doel wat slordig in het profiel gaat. En voor de beugel moet ik maar een schroefgat kiezen. (waardoor de ene bugel half op de ander komt) wat een waardeloze service!! Nou als dit niet word opgelost schakel in m'n rechtsbijstandverzekering in!

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Romano, Wij hebben elkaar gesproken, gelukkig zijn wij tot een oplossing gekomen en blij te horen dat de producten mooi hangen. Ook fijn dat wij de extra afdekkapjes kosteloos konden naleveren... Beste Romano, Wij hebben elkaar gesproken, gelukkig zijn wij tot een oplossing gekomen en blij te horen dat de producten mooi hangen. Ook fijn dat wij de extra afdekkapjes kosteloos konden naleveren voor u. Wij wensen u veel plezier van de plissé gordijnen. Met vriendelijke groet, Leon| Doehetbudget.nl

Marlies Vervaart

Super bedrijf, snel geleverd en mooie jaloezieen.

Beste Marlies,
Bedankt voor de review.

Mirjam

Vriendelijk te woord gestaan, goed advies gekregen en de bestelling is erg snel geleverd!

Beste Mirjam,
Hartelijk dank voor uw review.
Prrettig om te lezen dat u goed geholpen bent door ons service team!
Met vriendelijke...
Beste Mirjam,
Hartelijk dank voor uw review.
Prrettig om te lezen dat u goed geholpen bent door ons service team!

Dieleman

Top srrvice

Beste John,

Ik heb geen bedrijf

Zeer goed en de prijzen ben ik heel tevreden 👍🏻👍🏻

Beste,
Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te schrijven.
Fijn dat wij er weer een tevreden klant bij hebben!

Chris

Goede kwaliteit

Beste Chris,
Bedankt voor uw review.
Fijn om te lezen dat u onze kwaliteit erkent.
Ronald |...
Beste Chris,
Bedankt voor uw review.
Fijn om te lezen dat u onze kwaliteit erkent.

Hofstra

Mooi, goede kwaliteit en juiste afmeting

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Eleonora, Wat leuk om te lezen dat u erg blij bent met uw raamdecoratie! Bedankt voor deze recensie. Met vriendelijke groet, Leon| Doehetbudget.nl

Mantjes

Ziet er geweldig uit

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste, Wat leuk om te lezen dat u erg blij bent met uw raamdecoratie! Bedankt voor deze recensie. Met vriendelijke groet, Leon| Doehetbudget.nl

Pieter van der Wolf

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Pieter, Bedankt voor de review. Veel plezier gewenst van uw nieuwe jaloezie. Met vriendelijke groet, Leon | Doehetbudget.nl