Kwaliteit

Hieke de Haan

Uitstekend

Beste Hieke,
Bedankt voor uw review.
Fijn om te lezen dat u ons in dit mooie woord kunt omschrijven. Bedankt.
Brian | Doehetbudget.nl

Max Beinema

Uitstekend! Duurde alleen wat lang voordat de artikelen in productie werden genome.

Beste Max,
Bedankt voor uw mooie review.
Beste Max,
Bedankt voor uw mooie review.
Fijn om te lezen dat u in 1 mooi woord kunt samenvatten. De mail die u tussendoor krijgt is een update mail. Uw raamdecoratie is dan natuurlijk al in productie genomen.
Veel plezier gewenst van uw nieuwe jaloezieën.
Brian | Doehetbudget.nl

Maarten

Prima kwaliteit en goed verpakt en verstuurd. Levertijd is wat aan de lange kant, 3 weken, maar we zijn goed geïnformeerd over de productie voortgang. Maten kloppen ook exact, past perfect.

Beste Maarten,
Beste Maarten,
Hartelijk dank voor uw review.
Fijn om te lezen dat onze kwaliteit en aflevering naar verwachting zijn. De levertijd geven wij aan in wekrdagen. 3 weken is binnen de gestelde levertermijn.

Van der Meer

Erg tevreden met de prachtige luxaflex! Zeer mooie kwaliteit en de maten kloppen perfect! Goed van advies voorzien na telefonisch contact

Beste Gonny,
Bedankt voor uw review.
Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze producten en dienstverlening.
Veel plezier gewenst van uw mooie nieuwe jaloezieën.
Met...
Beste Gonny,
Bedankt voor uw review.
Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze producten en dienstverlening.
Veel plezier gewenst van uw mooie nieuwe jaloezieën.
Sennah | Doehetbudget.nl

Bjf wehkamp

Beste familie Wehkamp,
Bedankt voor uw review.
Fijn om te lezen dat u ons in 1 woord kunt samenvatten.
Met vriendelijke...
Beste familie Wehkamp,
Bedankt voor uw review.
Fijn om te lezen dat u ons in 1 woord kunt samenvatten.

Rob

Hele goede service en assistentie. Zowel bij het inmeten als bij de montage. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling en de jaloezieën waren goed ingepakt zodat er geen... Hele goede service en assistentie. Zowel bij het inmeten als bij de montage. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling en de jaloezieën waren goed ingepakt zodat er geen beschadiging kan ontstaan tijdens transport.

Beste Rob,
Bedankt voor uw mooie en uitgebreide review.
Prettig om te lezen dat onze service, assistentie, producten en aflevering dik in orde zijn. Dat lezen we graag!
Veel plezier...
Beste Rob,
Bedankt voor uw mooie en uitgebreide review.
Veel plezier gewenst van uw jaloezieën.
Annemarie | Doehetbudget.nl

voorneveld

Werd bij telefonische navraag onheus behandeld door een heer, die opmerkte dat ik natuurlijk te vroeg belde enz. enz. enz.
nadat ik opgehangen had kreeg ik gelijk een mail met de bevestiging...
nadat ik opgehangen had kreeg ik gelijk een mail met de bevestiging van de verzending. eerst kijken, dan denken en dan doen, is misschien beter dan een klant afsnauwen.

Beste Ans,
Bedankt voor uw review.
We zullen uw feedback meenemen en intern bespreken.
Evengoed bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te schrijven.
Met vriendelijke...
Beste Ans,
Bedankt voor uw review.
We zullen uw feedback meenemen en intern bespreken.
Evengoed bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te schrijven.

Sofie Mortier

Gemakkelijk besteld, goede kwaliteit, grote keuze, vlugge levering!

Beste Sofie,
Hartelijk dank voor uw review.
Ontzettend prettig om te lezen dat zowel het bestellen, de kwaliteit en de levering dik in orde is.
Veel plezier gewenst van uw nieuwe...
Beste Sofie,

Sylvia

Wij zijn er heel blij mee, hangt heel mooi, materiaal leuk. De zending was prima verpakt en een vriendelijke chauffeur die het kwam afleveren. Ik zou Doehetbudget bij iedereen aanbevelen die van pla... Wij zijn er heel blij mee, hangt heel mooi, materiaal leuk. De zending was prima verpakt en een vriendelijke chauffeur die het kwam afleveren. Ik zou Doehetbudget bij iedereen aanbevelen die van pla is om raamdecoratie aan te schaffen.

Beste Sylvia,
Wat een leuke en mooie review. Bedankt.
Fijn om te lezen dat dik tevreden bent over alle aspecten die er bij komen kijken.
Veel plezier gewenst van uw nieuwe...
Beste Sylvia,
Wat een leuke en mooie review. Bedankt.
Nicky | Doehetbudget.nl