Kwaliteit
9.5/10
Bereikbaarheid

H.Bouter

Heel fijn altijd nog een belletje of te vrede ben of het is aangekomen

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste familie Bouter, Hartelijk dank voor deze review. Wat fijn om te lezen dat u het persoonlijke contact zo op prijs stelt. Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie en graag tot... Beste familie Bouter, Hartelijk dank voor deze review. Wat fijn om te lezen dat u het persoonlijke contact zo op prijs stelt. Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie en graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Doehetbudget.nl

Bouten

Ik heb een paar keer telefonisch contact gehad en ze hielpen mij heel vakkundig en netjes. Ze dachten mee en ik heb foto’s gestuurd, zodat ze de situatie ook goed konden bekijken.

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste familie Bouten, Hartelijk dank voor de fantastische review. Fijn dat u onze service , vakkundigheid en kwaliteit zo waardeerd. Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie. Met... Beste familie Bouten, Hartelijk dank voor de fantastische review. Fijn dat u onze service , vakkundigheid en kwaliteit zo waardeerd. Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Doehetbudget.nl

Uitstekend

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste, Dank u wel voor deze korte maar duidelijke review. Wij zijn blij te lezen dat u het als uitstekend heeft ervaren. Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie. Met vriendelijke... Beste, Dank u wel voor deze korte maar duidelijke review. Wij zijn blij te lezen dat u het als uitstekend heeft ervaren. Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Doehetbudget.nl

Betül

Snel geleverd en goede kwaliteit

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Betül, Dankuwel voor deze review. Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met onze levertijd en kwaliteit. Dit zijn voor ons echt belangrijke punten waar wij dagelijks aan... Beste Betül, Dankuwel voor deze review. Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met onze levertijd en kwaliteit. Dit zijn voor ons echt belangrijke punten waar wij dagelijks aan werken. Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Doehetbudget.nl

Yvonne Boeren

Voor het eerst besteld voor diverse ramen, ziet er prachtig uit

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Yvonne, Dankuwel voor uw mooie review. Fijn om te lezen dat alles naar tevreden is gelopen en dat u zo tevreden bent. Veel plezier van uw PVC jaloezie. Met vriendelijke groet, Team... Beste Yvonne, Dankuwel voor uw mooie review. Fijn om te lezen dat alles naar tevreden is gelopen en dat u zo tevreden bent. Veel plezier van uw PVC jaloezie. Met vriendelijke groet, Team Doehetbudget.nl

Tevreden!

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Johan, Hartelijk dank voor uw review. Bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons te beoordelen. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Veel plezier gewenst van uw nieuwe... Beste Johan, Hartelijk dank voor uw review. Bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons te beoordelen. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Veel plezier gewenst van uw nieuwe raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Doehetbudget.nl

Louis van de Velden

Ik heb het als heel prettig ervaren,

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Louis, Bedankt voor deze review. Fijn om te lezen dat u het bij ons als prettig winkelen heeft ervaren. Veel plezier gewenst met uw nieuwe raamdecoratie. Met vriendelijke... Beste Louis, Bedankt voor deze review. Fijn om te lezen dat u het bij ons als prettig winkelen heeft ervaren. Veel plezier gewenst met uw nieuwe raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Doehetbudget.nl

S Muijen

Vriendelijke, behulpzame service. Bij twijfel met inmeten heb ik ze foto's van de erker via Whatsapp gestuurd, aan de hand hiervan hebben ze me goed advies en het vertrouwen gegeven dat het goed zou... Vriendelijke, behulpzame service. Bij twijfel met inmeten heb ik ze foto's van de erker via Whatsapp gestuurd, aan de hand hiervan hebben ze me goed advies en het vertrouwen gegeven dat het goed zou komen, dat is zeker het geval geweest, ben er super blij mee!

Reactie Doehetbudget.nl:

beste familie Muijen, Hartelijk bedankt voor deze zeer mooie review. Fijn dat u onze hulp via de whatsapp zo goed heeft ontvangen en aan de hand daarvan het vertrouwen heeft gekregen. Veel... beste familie Muijen, Hartelijk bedankt voor deze zeer mooie review. Fijn dat u onze hulp via de whatsapp zo goed heeft ontvangen en aan de hand daarvan het vertrouwen heeft gekregen. Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Doehetbudget.nl

Frank

Top

Beste Frank,

Bedankt voor deze korte maar duidelijke review.

Goed om te lezen dat u ons zo ervaart.

Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie.

Doehetbudget.nl

Van der Veer

Super goede ervaring. Goed telefonisch contact. Komen de afspraken goed na en denken mee.

Reactie Doehetbudget.nl:

Goedemiddag Connie, Dankuwel voor uw mooie review. Uw review vat goed samen hoe wij onze klanten willen helpen. Dank daarvoor. Veel plezier gewenst van uw nieuwe raamdecoratie. Met... Goedemiddag Connie, Dankuwel voor uw mooie review. Uw review vat goed samen hoe wij onze klanten willen helpen. Dank daarvoor. Veel plezier gewenst van uw nieuwe raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Ronald Doehetbudget.nl