Kwaliteit
9.5/10
Bereikbaarheid

Snel geleverd. Erg tevreden over de kwaliteit. Is een goede aankoop geweest!

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Marieke, Hartelijk dank voor deze mooie review. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met de kwaliteit. Dit is waar onze productie afdeling elke dag hun best voor doen. Veel... Beste Marieke, Hartelijk dank voor deze mooie review. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met de kwaliteit. Dit is waar onze productie afdeling elke dag hun best voor doen. Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Doehetbudget.nl

G.D.Calkhoven

Jaloezieën perfect gemaakt en netjes afgeleverd

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste G.D. Calkhoven, Dankuwel voor deze review. Super tof om te lezen dat u onze jaloezieën perfect vind. Hier doen wij elke dag ons best voor. Veel plezier van uw raamdecoratie... Beste G.D. Calkhoven, Dankuwel voor deze review. Super tof om te lezen dat u onze jaloezieën perfect vind. Hier doen wij elke dag ons best voor. Veel plezier van uw raamdecoratie gewenst. Met vriendelijke groet, Doehetbudget.nl

Goed, Alleen niet alle beschrijving zat erbij. Via klantenservice prima geholpen!

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste, Hartelijk dank voor de review. Wat vervelend dat de montagehandleiding niet compleet was. gelukkig heeft onze klantenservice u goed kunnen helpen. Veel plezier van uw... Beste, Hartelijk dank voor de review. Wat vervelend dat de montagehandleiding niet compleet was. gelukkig heeft onze klantenservice u goed kunnen helpen. Veel plezier van uw raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Doehetbudget.nl

Kuijs

Zeer tevreden over zowel het bestelformat en de klantvriendelijk communicatie.
Zeer tevreden over zowel het bestelformat en de klantvriendelijk communicatie.
De levering was ruim binnen de beloofde periode en perfect passende en mooie kwaliteit luxaflex. Makkelijk zelf te monteren.
Echt een aanrader!

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste familie Kuijs, Dankuwel voor deze mooie review. Wat goed om te lezen dat u zo tevreden bent over onze beloofde levertijd en kwaliteit van onze jaloezieën. Veel plezier er van... Beste familie Kuijs, Dankuwel voor deze mooie review. Wat goed om te lezen dat u zo tevreden bent over onze beloofde levertijd en kwaliteit van onze jaloezieën. Veel plezier er van gewenst. Met vriendelijke groet, Doehetbudget.nl

Schor H.

Gekocht 9 lamellen, waarvan 4 zelfs een lgt.van 2.46 cm, licht bedienbaar en compleet geleverd!

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste familie Schor, Hartelijk dank voor deze review. Wat leuk om te lezen dat u zo blij bent met onze jaloezieën. Ook onze grotere maten met maatwerk zijn prima te bedienen. Veel plezier... Beste familie Schor, Hartelijk dank voor deze review. Wat leuk om te lezen dat u zo blij bent met onze jaloezieën. Ook onze grotere maten met maatwerk zijn prima te bedienen. Veel plezier van uw jaloezieën gewenst. Met vriendelijke groet, Doehetbudget.nl

In een woord PRIMA!

Beste,

In 2 woorden : Hartstikke bedankt.

Veel plezier gewenst van uw nieuwe raamdecoratie.

Doehetbudget.nl

Beij

Zeer open en duidelijke communicatie top.

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste familie Beij, Bedankt voor deze review. Wat fijn om te lezen dat onze communicatie zo op prijs gesteld wordt. Wij doen hier echt elke dag ons best voor. Met vriendelijke... Beste familie Beij, Bedankt voor deze review. Wat fijn om te lezen dat onze communicatie zo op prijs gesteld wordt. Wij doen hier echt elke dag ons best voor. Met vriendelijke groet, Doehetbudget.nl

Bob

Sample set besteld, kleur en stof gekozen, waarna een perfect levering en een eenvoudige montage onze woonkamer helemaal af hebben gemaakt.

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Bob, Hartelijk dank voor uw review. Goed om te lezen dat u door middel van onze gratis kleurstalen tot een mooie keuze bent gekomen. Wat natuurlijk nog fijner is is dat onze... Beste Bob, Hartelijk dank voor uw review. Goed om te lezen dat u door middel van onze gratis kleurstalen tot een mooie keuze bent gekomen. Wat natuurlijk nog fijner is is dat onze raamdecoratie uw woonkamer nu helemaal heeft afgemaakt. Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie en hopelijk tot snel. Met vriendelijke groet, Doehetbudget.nl

Pleiter

Prima bedrijf snelle levering goede service goede communicatie zijn heel blij met onze Jaloezieën top bedrijf

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Ron, Dankuwel voor deze review. Fijn om te lezen dat u onze manier van werken zo op prijs stelt. Wij hopen van harte u snel terug te zien als klant. Veel plezier gewenst met uw... Beste Ron, Dankuwel voor deze review. Fijn om te lezen dat u onze manier van werken zo op prijs stelt. Wij hopen van harte u snel terug te zien als klant. Veel plezier gewenst met uw raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Doehetbudget.nl

Ad Mens

Mooie spullen goede website

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Ad, Dankuwel voor deze review. Goed om te lezen dat u tevreden bent over onze producten en website. Nogmaals dank voor de review. Veel plezier gewenst van uw nieuwe... Beste Ad, Dankuwel voor deze review. Goed om te lezen dat u tevreden bent over onze producten en website. Nogmaals dank voor de review. Veel plezier gewenst van uw nieuwe raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Doehetbudget.nl