Kwaliteit
Bereikbaarheid

Rutger

Goede kwaliteit voor een scherpe prijs.

Beste Rutger,
Bedankt voor uw review.
Prettig om te lezen dat onze prijs kwaliteit verhouding dik in orde is. Daar doen we het voor.
Veel plezier gewenst van uw nieuwe...
Beste Rutger,
Kevin | Doehetbudget.nl

Stevan

Verschillende raamdecoraties besteld. goed inmeet advies gekregen en past perfect.

Beste Stevan,
Bedankt voor uw mooie review.
Wij doen elke dag ons best om ons assortiment up to date en uitgebreid te houden. Fijn ook dat het inmeetadvies helemaal sluitend was.
Veel...
Beste Stevan,
Patrick | Doehetbudget.nl

Joshua

Via internet 3 jaloezieën besteld en betaald, wordt je na 5 min gebeld met de mededeling of ze uitgelijnd moeten worden. Je raad het al.... Die kosten komen er ook nog extra bij (grrrr)
Na lang...
Na lang heel lang wachten, zijn ze dan eindelijk binnen en alle 3 vol beschadigd. Gebeld (zwaar geïrriteerd) 2 opties. 1 retour en weer heel, heel lang wachten of een houten lat voor mijn aluminium jaloezieën. Volgende keer maar bij een echte winkel bestellen.

Beste Joshua,
Beste Joshua,
Bedankt voor de review.
Eerder heeft u per mail aangegeven dat er een aantal beschadigingen zichtbaar waren op de bovenbak. Wij hebben u hiervoor gratis voorlijsten aangeboden die normaal niet bij aluminium jaloezieën horen. U vond dit de perfecte oplossing.
Het uitlijnen is een extra optie die wij aanbieden. Vooral bij erkers is dit een fraaie toevoeging.

M Hoeflaak

Zeer geode ervaring

Beste familie Hoeflaak,
Bedankt voor uw mooie review.
Fijn dat u bij ons een goede ervaring heeft opgedaan. We zien u graag snel weer terug als klant.
Leonie...
Beste familie Hoeflaak,
Leonie | Doehetbudget.nl

Van Ham

Bestelling ging gemakkelijk en volgens afspraak geleverd. Voor het ophangen dacht ik echter dat de gordijnen ook een stukje van de raam af opgehangen konden worden, hiermee konden ze me echter niet... Bestelling ging gemakkelijk en volgens afspraak geleverd. Voor het ophangen dacht ik echter dat de gordijnen ook een stukje van de raam af opgehangen konden worden, hiermee konden ze me echter niet verder helpen.

Beste familie van Ham,
Bedankt voor uw review.
Fijn om te lezen dat alles gemakkelijk en volgens afspraak is verlopen.
Over de montage kunt u natuurlijk altijd contact met mij opnemen....
Beste familie van Ham,
Bedankt voor uw review.
Fijn om te lezen dat alles gemakkelijk en volgens afspraak is verlopen.
Over de montage kunt u natuurlijk altijd contact met mij opnemen. Dan kan ik u wellicht toch verder helpen.

Mieke

Uitstekend!

Beste Mieke,
Bedankt voor uw review.
Fijn om te lezen dat u ons in 1 simpel woord kunt omschrijven.
Beste Mieke,
Bedankt voor uw review.
Fijn om te lezen dat u ons in 1 simpel woord kunt omschrijven.
Annemarie | Doehetbudget.nl

Fam Post

Wij zijn heel blij met onze nieuwe vouwgordijnen. Onze ervaring met Doe-het-zelfbudget is uitstekend. De proeflapjes, het gemak van bestellen, de kwaliteit van de stoffen en materialen. Er is zelfs... Wij zijn heel blij met onze nieuwe vouwgordijnen. Onze ervaring met Doe-het-zelfbudget is uitstekend. De proeflapjes, het gemak van bestellen, de kwaliteit van de stoffen en materialen. Er is zelfs veel aandacht besteed aan het verpakken. Wij zijn super tevreden en bevelen Doehetbudget aan iedereen aan.

Beste familie Post,
Bedankt voor deze super review.
Fijn te lezen dat u winkelen bij ons als uitstekend heeft ervaren. Nogmaals bedankt en hopelijk tot ziens.
Beste familie Post,
Bedankt voor deze super review.

Sandra

Zeer goede ervaring , goede producten en top service!

Beste Sandra,
Bedankt voor uw reaview.
Fijn dat u deze mooie en goede ervaring hier deelt. Bedankt!
Beste Sandra,
Bedankt voor uw reaview.
Fijn dat u deze mooie en goede ervaring hier deelt. Bedankt!

Marije

Topadvies van Ronald gekregen

Beste Marije,
Bedankt voor de review.
Altijd leuk om me eigen naam terug te lezen in een leuke review. Bedankt!
Beste Marije,
Bedankt voor de review.
Altijd leuk om me eigen naam terug te lezen in een leuke review. Bedankt!

Peter

Prima site met goede informatie. De jaloezieën worden zeer goed verpakt verstuurd.

Beste Peter,
Hartelijk dank voor uw review.
Prettig om te lezen dat u het bestellen en de producten als prima ervaart. Daar doen we het voor.
Veel plezier gewenst van uw nieuwe...
Beste Peter,
Hartelijk dank voor uw review.
Nicky | Doehetbudget.nl