Kwaliteit
9.5/10
Bereikbaarheid

Annelinde

Super service en top kwaliteit!
Wij hebben bamboe jaloezieën besteld, deze zijn echt van top kwaliteit en dat straalt het ook uit.
Naar eigen toedoen is er bij ons in de eerste week dat...
Super service en top kwaliteit!
Naar eigen toedoen is er bij ons in de eerste week dat we de gordijnen hadden een ongeluk gebeurt binnenshuis. Er waren daardoor beschadigingen ontstaan aan de jaloezieën waar we voorheen juist heel blij mee waren.
Ik heb gevraagd naar de mogelijkheden bij doehetbudget.nl en wij hadden geen betere hulp of service kunnen krijgen. We zijn tot een overeenstemming gekomen die boven verwachting was en doehetbudget heeft ze weer gerepareerd als nieuw. Zelfs toen er bij de bezorging van een andere partij iets mis ging hebben ze weer laten zien hoe top hun service is door verantwoordelijkheid te nemen, goed te communiceren en de situatie uitstekend op te lossen.

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Annelinde, Heel erg bedankt voor deze review. Wat super leuk om te lezen dat u mijn service en manier van communiceren zo op prijs heeft gesteld. Zelfs toen er zonder ons toedoen een... Beste Annelinde, Heel erg bedankt voor deze review. Wat super leuk om te lezen dat u mijn service en manier van communiceren zo op prijs heeft gesteld. Zelfs toen er zonder ons toedoen een ander probleem was ontstaan. Nogmaals ontzettend bedankt en veel plezier gewenst van uw nieuwe raamdecoratie. Ik hoop van harte dat de hond er nu van af blijft :) Met vriendelijke groet, Ronald | Doehetbudget.nl

Heel goed

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Cora, Dabkuwel voor deze duidelijke review. Fijn om te lezen dat u ons zo heeft ervaren. Dat is voor ons natuurlijk erg belangrijk. Veel plezier gewenst met uw nieuwe... Beste Cora, Dabkuwel voor deze duidelijke review. Fijn om te lezen dat u ons zo heeft ervaren. Dat is voor ons natuurlijk erg belangrijk. Veel plezier gewenst met uw nieuwe raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Ronald | Doehetbudget.nl

Raymond van Dijk

Goede service en prettig contact.

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Raymond, Hartelijk dank voor deze review. Wat leuk om te lezen dat het persoonlijke contact met ons als prettig is ervaren. Wij hopen van harte dat u echt kunt genieten van uw nieuwe... Beste Raymond, Hartelijk dank voor deze review. Wat leuk om te lezen dat het persoonlijke contact met ons als prettig is ervaren. Wij hopen van harte dat u echt kunt genieten van uw nieuwe raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Ronald | Doehetbudget.nl

Marion Weeber

Snelle levering, topkwaliteit !!

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Marion, Bedankt voor de mooie review. Fijn om te lezen dat onze kwaliteit en levering u zo zijn bevallen. Dit zijn 2 belangrijke onderdelen van onze dagelijkse werkzaamheden. Fijn dat... Beste Marion, Bedankt voor de mooie review. Fijn om te lezen dat onze kwaliteit en levering u zo zijn bevallen. Dit zijn 2 belangrijke onderdelen van onze dagelijkse werkzaamheden. Fijn dat dan gezien en opgemerkt wordt. Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Ronald| Doehetbudget.nl

René

Zeer mooi afgewerkte kunstof shuters

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste René, Dankuwel voor deze review. Goed om te lezen dat u onze shutters zeer mooi vind. Wij vinden het natuurlijk ook altijd leuk om te lezen dat onze kwaliteit shutters goed... Beste René, Dankuwel voor deze review. Goed om te lezen dat u onze shutters zeer mooi vind. Wij vinden het natuurlijk ook altijd leuk om te lezen dat onze kwaliteit shutters goed bevallen. Veel plezier gewenst van uw nieuwe shutters. Met vriendelijke groet, Ronald | Doehetbudget.nl

Doris Bergen

Service perfect

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Doris, Dankuwel voor deze mooie review. Fijn om te lezen dat onze service u zo goed is bevallen. Ik hoop dat de producten u net zo goed bevallen. Veel plezier er van gewenst. Met... Beste Doris, Dankuwel voor deze mooie review. Fijn om te lezen dat onze service u zo goed is bevallen. Ik hoop dat de producten u net zo goed bevallen. Veel plezier er van gewenst. Met vriendelijke groet, Ronald | Doehetbudget.nl

Marianne van der Meer

Grandioos!

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Marianne, Dankuwel voor deze mooie review. Fijn dat u ons in 1 woord kunt samenvatten. Wat moeten we hier nu op zeggen? Dankuwel. Veel plezier gewenst met uw raamdecoratie. Met... Beste Marianne, Dankuwel voor deze mooie review. Fijn dat u ons in 1 woord kunt samenvatten. Wat moeten we hier nu op zeggen? Dankuwel. Veel plezier gewenst met uw raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Ronald | Doehetbudget.nl

Klinkenberg Zaanstad

Rolgordijn

Beste meneer Klinkenberg,

Bedankt voor deze review.

Veel plezier gewenst van uw op maat gemaakte rolgordijnen.

Met vriendelijke groet, Ronald | Doehetbudget.n

Natasja

Goede prijzen, snelle levering.

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Natasja, Bedankt voor deze review. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze prijzen. Altijd fijn natuurlijk. Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie. Met... Beste Natasja, Bedankt voor deze review. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze prijzen. Altijd fijn natuurlijk. Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Ronald | Doehetbudget.nl

M. Kamperman

Bestelling geplaatst via de website. Ik wilde lichte luxaflex en dacht er goed aan te doen om PVC te bestellen. Bij telefonische navraag waarin ik zeer vriendelijk en behulpzaam te woord werd... Bestelling geplaatst via de website. Ik wilde lichte luxaflex en dacht er goed aan te doen om PVC te bestellen. Bij telefonische navraag waarin ik zeer vriendelijk en behulpzaam te woord werd gestaan, bleek dat ik beter bamboe had kunnen nemen. De heer heeft alles in werking gezet om de bestelling die al bij de fabriek lag, om te zetten naar de juiste bestelling. Dit is gelukt. Alles netjes op tijd geleverd. Een zeer goede kwaliteit en een mooi product zijn het eindresultaat. Wij raden dit bedrijf zeer zeker aan.

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Marja, Wauw wat een leuke review. Wij controleren alle bestellingen en proberen, indien nodig, nog advies te geven. Ook als de bestelling al geplaatst is zoals u heeft... Beste Marja, Wauw wat een leuke review. Wij controleren alle bestellingen en proberen, indien nodig, nog advies te geven. Ook als de bestelling al geplaatst is zoals u heeft ervaren. Bedankt voor de complimenten. Veel plezier gewenst van uw nieuwe raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Ronald| Doehetbudget.nl