Kwaliteit
Bereikbaarheid

Mevr Van Osch

Wederom een prima ervaring met hun product

J vd Spek

Pvc jaloezieën en plissehordeur online besteld. Mooie kwaliteit.

Eveline Prins

Super tevreden over mijn nieuwe vouwgordijnen.
Super tevreden over mijn nieuwe vouwgordijnen.
Diverse kleurstaaljes op mogen vragen. Advies ontvangen per whats-app en telefoon voor het zelf inmeten. Makkelijk te bestellen via internet. Erg mooi gemaakt waardoor ze perfect hangen.
Top Doehetbudget.nl

Anja

Alles heel goed verlopen

Duym

Prima service, de ervaring met een bedrijf komt pas als er problemen zijn met het product

Alicia Aserie - Borger

Super mooie jaloezieën op maat besteld. Ze mailde gelijk om de kleur van de band. Een andere optie zou mooier zijn. Heel netjes en klantvriendelijk. De levertijd helaas 2 weken langer dan... Super mooie jaloezieën op maat besteld. Ze mailde gelijk om de kleur van de band. Een andere optie zou mooier zijn. Heel netjes en klantvriendelijk. De levertijd helaas 2 weken langer dan aangegeven. Hierover netjes geïnformeerd. De levertijd was de reden waarvoor we voor hen hadden gekozen, dus vandaar een half puntje minder. De rest heeft dit toch goed gemaakt.

Lia Menger

De plisse is goed ,maar mijn raam is te hoog voor jullie plisse kan het niet goed optrekken en niet goed laten zakken .

M.Cnossen-Jongma

Klant is koning