Kwaliteit
9.5/10
Bereikbaarheid

Jessica

Bestel proces is makkelijk en goed uitleged en aangegeven. Leverproces was ook goed geregeld

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Jessica, Bedankt voor de leuke review. Fijn om te lezen dat onze website goed te gebruiken is en onze bezorging goed geregeld is. Het is voor ons erg belangrijk hier altijd goed op te... Beste Jessica, Bedankt voor de leuke review. Fijn om te lezen dat onze website goed te gebruiken is en onze bezorging goed geregeld is. Het is voor ons erg belangrijk hier altijd goed op te scoren. Dankuwel nogmaals. Met vriendelijke groet, Ronald | Doehetbudget.nl

Jarno

Kwaliteits decoratie voor een scherpe prijs. Maatvoering klopt op de millimeter nauwkeurig. Hierdoor paste alles zeer strak in de kozijnen!

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Jarno, Wauw! Wat een leuke review. Dankuwel. Wat goed en prettig om te lezen dat alles echt tot op de millimeter op maat is gemaakt. Beloofd is beloofd. Ook fijn natuurlijk dat onze... Beste Jarno, Wauw! Wat een leuke review. Dankuwel. Wat goed en prettig om te lezen dat alles echt tot op de millimeter op maat is gemaakt. Beloofd is beloofd. Ook fijn natuurlijk dat onze prijs kwaliteitsverhouding echt dik in orde is. Veel plezier gewenst van uw nieuwe raamdecoratie en wie weet tot ziens! Met vriendelijke groet, Ronald | Doehetbudget.nl

Fijn geholpen bij het kiezen van de juiste raamdecoratie

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Anoniem, Hartelijk dank voor deze review. Wat leuk om te lezen dat u onze service en dienstverlening bij het maken van een keuze zo waardeerd. Dat is natuurlijk erg fijn. Veel plezier... Beste Anoniem, Hartelijk dank voor deze review. Wat leuk om te lezen dat u onze service en dienstverlening bij het maken van een keuze zo waardeerd. Dat is natuurlijk erg fijn. Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Ronald | Doehetbudget.nl

Natalie Moolenaar

Top product, zeer goed ingepakt maar makkelijk te openen. Montage heel goed zelf te doen. Zijn zeer tevreden over het product, de levering en de service.

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Natalie, Heel erg bedankt voor deze mooie review. Wat fijn om te lezen dat onze manier van werken u erg bevalt. Dat is natuurlijk waar wij elke dag ons best voor doen. Veel plezier... Beste Natalie, Heel erg bedankt voor deze mooie review. Wat fijn om te lezen dat onze manier van werken u erg bevalt. Dat is natuurlijk waar wij elke dag ons best voor doen. Veel plezier gewenst van uw nieuwe raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Ronald | Doehetbudget.nl

Enya

In een woord super! Hele mooie raamdecoratie voor in verhouding weinig geld. Makkelijk besteld en ze geven een goede update over de levering. Wij zijn super blij met onze aankoop

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Enya, Wat een ontzettend leuke review! Heel leuk om te lezen dat onze producten en werkwijze u goed is bevallen. Wij hechten hier veel waarde aan. We wensen u nog veel plezier van uw... Beste Enya, Wat een ontzettend leuke review! Heel leuk om te lezen dat onze producten en werkwijze u goed is bevallen. Wij hechten hier veel waarde aan. We wensen u nog veel plezier van uw nieuwe raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Ronald | Doehetbudget.nl

Hillie

Vriendelijke behuplzaam

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Hillie, Dankuwel voor deze mooie review. Fijn om te ltezen dat u winkelen bij onze dienstverlening als vriendelijk en behulpzaam heeft ervaren. Wij doen elke dag ons best om elke klant... Beste Hillie, Dankuwel voor deze mooie review. Fijn om te ltezen dat u winkelen bij onze dienstverlening als vriendelijk en behulpzaam heeft ervaren. Wij doen elke dag ons best om elke klant 100% naar tevredenheid te helpen en of adviseren. Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Ronald Doehetbudget.nl

Makkelijk systeem om te bevestigingen en ziet er erg mooi uit

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Iris, Bedankt voor deze review. Fijn om te lezen dat de montage makkelijk was. Het resultaat telt natuurlijk. Wij zijn dan ook erg blij dat u ze mooi vind. Veel plezier gewenst van... Beste Iris, Bedankt voor deze review. Fijn om te lezen dat de montage makkelijk was. Het resultaat telt natuurlijk. Wij zijn dan ook erg blij dat u ze mooi vind. Veel plezier gewenst van uw nieuwe raamdecoratie en wie weet tot ziens. Met vriendelijke groet, Ronald | Doehetbudget.nl

Johanna udema

Snelle levering en prima kwaliteit zeer klantvriendelijk en snelle reactie bij vragen per mail .

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Johanna, Hartelijk bedankt voor deze mooie review. Wat fijn om te lezen dat u zo blij bent met ons. Een betere samenvatting in een review kunnen we niet wensen. Nogmaals bedankt. Veel... Beste Johanna, Hartelijk bedankt voor deze mooie review. Wat fijn om te lezen dat u zo blij bent met ons. Een betere samenvatting in een review kunnen we niet wensen. Nogmaals bedankt. Veel plezier gewenst met uw nieuwe raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Ronald | Doehetbudget.nl

Linda

Super mooie kwaliteit, makkelijk te bevestigen en snelle levering!

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Linda, Bedankt voor deze review. Fijn om te lezen dat onze kwaliteit goed bevalt. De montage hebben wij echt zo makkelijk mogelijk gemaakt zodat echt iedereen dit moet kunnen... Beste Linda, Bedankt voor deze review. Fijn om te lezen dat onze kwaliteit goed bevalt. De montage hebben wij echt zo makkelijk mogelijk gemaakt zodat echt iedereen dit moet kunnen doen. Bedankt nogmaals. Met vriendelijke groet, Ronald | doehetbudget.nl

Goede kwaliteit voor een vriendelijke prijs. Duidelijke site, goede uitleg omtrent maatvoering

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Rene, Hartelijk dank voor deze review. Wat leuk om te lezen dat u winkelen bij ons als eenvoudig heeft ervaren. Dit is voor ons echt een belangrijk onderdeel van onze dagelijkse... Beste Rene, Hartelijk dank voor deze review. Wat leuk om te lezen dat u winkelen bij ons als eenvoudig heeft ervaren. Dit is voor ons echt een belangrijk onderdeel van onze dagelijkse werkzaamheden. Fijn ook om te lezen dat u onze prijs kwaliteit verhouding dik in orde vind. Veel plezier van uw nieuwe raamdecoratie gewenst. Met vriendelijke groet, Ronald| Doehetbudget.nl