Kwaliteit
Bereikbaarheid

Raymond van Dijk

Goede service en prettig contact.

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Raymond, Hartelijk dank voor deze review. Wat leuk om te lezen dat het persoonlijke contact met ons als prettig is ervaren. Wij hopen van harte dat u echt kunt genieten van uw nieuwe... Beste Raymond, Hartelijk dank voor deze review. Wat leuk om te lezen dat het persoonlijke contact met ons als prettig is ervaren. Wij hopen van harte dat u echt kunt genieten van uw nieuwe raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Ronald | Doehetbudget.nl

Marion Weeber

Snelle levering, topkwaliteit !!

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Marion, Bedankt voor de mooie review. Fijn om te lezen dat onze kwaliteit en levering u zo zijn bevallen. Dit zijn 2 belangrijke onderdelen van onze dagelijkse werkzaamheden. Fijn dat... Beste Marion, Bedankt voor de mooie review. Fijn om te lezen dat onze kwaliteit en levering u zo zijn bevallen. Dit zijn 2 belangrijke onderdelen van onze dagelijkse werkzaamheden. Fijn dat dan gezien en opgemerkt wordt. Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Ronald| Doehetbudget.nl

René

Zeer mooi afgewerkte kunstof shuters

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste René, Dankuwel voor deze review. Goed om te lezen dat u onze shutters zeer mooi vind. Wij vinden het natuurlijk ook altijd leuk om te lezen dat onze kwaliteit shutters goed... Beste René, Dankuwel voor deze review. Goed om te lezen dat u onze shutters zeer mooi vind. Wij vinden het natuurlijk ook altijd leuk om te lezen dat onze kwaliteit shutters goed bevallen. Veel plezier gewenst van uw nieuwe shutters. Met vriendelijke groet, Ronald | Doehetbudget.nl

Doris Bergen

Service perfect

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Doris, Dankuwel voor deze mooie review. Fijn om te lezen dat onze service u zo goed is bevallen. Ik hoop dat de producten u net zo goed bevallen. Veel plezier er van gewenst. Met... Beste Doris, Dankuwel voor deze mooie review. Fijn om te lezen dat onze service u zo goed is bevallen. Ik hoop dat de producten u net zo goed bevallen. Veel plezier er van gewenst. Met vriendelijke groet, Ronald | Doehetbudget.nl

Marianne van der Meer

Grandioos!

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Marianne, Dankuwel voor deze mooie review. Fijn dat u ons in 1 woord kunt samenvatten. Wat moeten we hier nu op zeggen? Dankuwel. Veel plezier gewenst met uw raamdecoratie. Met... Beste Marianne, Dankuwel voor deze mooie review. Fijn dat u ons in 1 woord kunt samenvatten. Wat moeten we hier nu op zeggen? Dankuwel. Veel plezier gewenst met uw raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Ronald | Doehetbudget.nl

Klinkenberg Zaanstad

Rolgordijn

Beste meneer Klinkenberg,

Bedankt voor deze review.

Veel plezier gewenst van uw op maat gemaakte rolgordijnen.

Met vriendelijke groet, Ronald | Doehetbudget.n

Natasja

Goede prijzen, snelle levering.

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Natasja, Bedankt voor deze review. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze prijzen. Altijd fijn natuurlijk. Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie. Met... Beste Natasja, Bedankt voor deze review. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze prijzen. Altijd fijn natuurlijk. Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Ronald | Doehetbudget.nl

M. Kamperman

Bestelling geplaatst via de website. Ik wilde lichte luxaflex en dacht er goed aan te doen om PVC te bestellen. Bij telefonische navraag waarin ik zeer vriendelijk en behulpzaam te woord werd... Bestelling geplaatst via de website. Ik wilde lichte luxaflex en dacht er goed aan te doen om PVC te bestellen. Bij telefonische navraag waarin ik zeer vriendelijk en behulpzaam te woord werd gestaan, bleek dat ik beter bamboe had kunnen nemen. De heer heeft alles in werking gezet om de bestelling die al bij de fabriek lag, om te zetten naar de juiste bestelling. Dit is gelukt. Alles netjes op tijd geleverd. Een zeer goede kwaliteit en een mooi product zijn het eindresultaat. Wij raden dit bedrijf zeer zeker aan.

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Marja, Wauw wat een leuke review. Wij controleren alle bestellingen en proberen, indien nodig, nog advies te geven. Ook als de bestelling al geplaatst is zoals u heeft... Beste Marja, Wauw wat een leuke review. Wij controleren alle bestellingen en proberen, indien nodig, nog advies te geven. Ook als de bestelling al geplaatst is zoals u heeft ervaren. Bedankt voor de complimenten. Veel plezier gewenst van uw nieuwe raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Ronald| Doehetbudget.nl

Berg

Goede ervaring. Mooi dat een webshop een showroom heeft. Kleuren zijn via beeldscherm toch soms lastig te beoordelen

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Janneke, Bedankt voor de mooie review. Wat leuk om te lezen dat u een goede ervaring bij ons heeft opgedaan. Het klopt inderdaad dat kleuren via een beeldscherm lastig te beoordelen... Beste Janneke, Bedankt voor de mooie review. Wat leuk om te lezen dat u een goede ervaring bij ons heeft opgedaan. Het klopt inderdaad dat kleuren via een beeldscherm lastig te beoordelen zijn. Daarom adviseren wij ook aan elke klant om gebruik te maken van de gratis kleurstalen. Veel plezier gewenst van uw nieuwe raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Ronald Doehetbudget.nl

René Wilbers

Top kwaliteit! Zéér goed materiaal en een complete en nette verpakte levering. Dank je!

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Rene, Dankuwel voor deze top review Fijn om te lezen dat u ons als top en zeer goed ervaart. Hier doen we het voor. Nogmaals bedankt! Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie. Met... Beste Rene, Dankuwel voor deze top review Fijn om te lezen dat u ons als top en zeer goed ervaart. Hier doen we het voor. Nogmaals bedankt! Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Ronald | Doehetbudget.nl