Kwaliteit
9.5/10
Bereikbaarheid

Bert

Alles volgens plan en keurig op tijd!

Beste Bert,

Bedankt voor de leuke review!
En fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is verlopen.

Veel plezier van uw aankoop!

Team doehetbudget.nl

s van bogerijen

De kwaliteit is erg goed goed ophang instruktie snelle levertijd ben erg tevreden

Beste S. van Bogerijen,

Dankuwel voor de mooie feedback.
Fijn om te lezen dat alles zo goed is bevallen.

Veel plezier van uw raamdecoratie!

W. Peeters

Houten lamellen besteld, Kleur zwart 300cm x 200cm (LxH). Alle opties aanwezig. Bestellen gaat makkelijk en levering is ook perfect. Klantvriendelijk personeel en e-mail communicatie is zeer goed.... Houten lamellen besteld, Kleur zwart 300cm x 200cm (LxH). Alle opties aanwezig. Bestellen gaat makkelijk en levering is ook perfect. Klantvriendelijk personeel en e-mail communicatie is zeer goed. Voor deze prijs kan ik het product nergens anders vinden en service is top. Chapau

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste W. Peeters, Wat een leuke review en wat goed dat onze service op alle vlakken zo goed is bevallen! Daar doen we het allemaal voor! We wensen u nog veel plezier van uw houten... Beste W. Peeters, Wat een leuke review en wat goed dat onze service op alle vlakken zo goed is bevallen! Daar doen we het allemaal voor! We wensen u nog veel plezier van uw houten jaloezieën. Met vriendelijke groet, Team doehetbudget.nl

Marion van den Broek

Al twee keer een bestelling gedaan voor pvc luxaflex. De derde bestelling komt eraan. Dat zegt genoeg !

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Marion van den Broek, Dankuwel voor uw leuke review! Leuk om te lezen dat u al meerdere malen goed hebben kunnen helpen. Veel plezier van u huidige en toekomstige raamdecaratie! Met... Beste Marion van den Broek, Dankuwel voor uw leuke review! Leuk om te lezen dat u al meerdere malen goed hebben kunnen helpen. Veel plezier van u huidige en toekomstige raamdecaratie! Met vriendelijke groet, Team doehetbudget.nl

Daisy Maasdijk

Heel erg tevreden! Vooraf al gratis stalen ontvangen om het product goed te kunnen zien.
Daarna besteld en binnen een week of drie de bestelling binnen. De houten jaloezieen waren goed ingepakt. Duidelijke beschrijving van hoe op te hangen. Heel makkelijk systeem. Ze hangen prachtig! Aanrader!

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Daisy Maasdijk, Wat een leuke review! We denken altijd na hoe we onze service in alle stappen zo goed en gemakkelijk mogelijk kunnen maken voor onze klanten. Leuk om te lezen dat dat ook... Beste Daisy Maasdijk, Wat een leuke review! We denken altijd na hoe we onze service in alle stappen zo goed en gemakkelijk mogelijk kunnen maken voor onze klanten. Leuk om te lezen dat dat ook zo ervaren wordt! Veel plezier van uw houten jaloezieën. Met vriendelijke groet, Team doehetbudget.nl

Margriet Schouten

Geweldig!

Beste Margriet Schouten,

Dat is leuk om te horen!

Bedankt voor uw leuke feedback en veel plezier van uw raamdecoratie!

Team doehetbudget.nl

André Slooff

Makkelijke website waar de verschillende keuzes voor raamdecoratie goed worden weergegeven

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste André Slooff, Bedankt voor uw mooie review. We hechten veel waarde aan het zo makkelijk mogelijk samenstellen van raamdecoratie. Dus fijn om te lezen als dat ook zo is ervaren. Veel... Beste André Slooff, Bedankt voor uw mooie review. We hechten veel waarde aan het zo makkelijk mogelijk samenstellen van raamdecoratie. Dus fijn om te lezen als dat ook zo is ervaren. Veel plezier van uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Doehetbudget.nl

Kevin

Na zeer tevreden te zijn met de 50mm jaloeziën kijk ik uit naar mijn volgende bestelling: Duetten!

Ik denk dat ik stap voor stap mijn hele huis ga doen via doehetbudget.nl 🙂

Beste Kevin,

Wat een leuke review. Bedankt!

Leuk dat u zo tevreden bent en we horen ook graag of de duetten even mooi zijn!

Henry

Alles was netjes en geregeld.

Beste Henry,

Fijn dat u onze service zo heeft ervaren.
We wensen u nog veel plezier van uw nieuwe raamdecoratie.

Truuus van Hoepen

Goede service,goede kwalteit
Redelijke prijs

Beste Truus van Hoepen,

Dankuwel voor uw positieve feedback en nog veel plezier van uw raamdecoratie!