Reviews

9.4 / 10
2872 beoordelingen
Schrijf beoordeling

99% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Kwaliteit
9.4/10
Bestelgemak
9/10
Klantvriendelijkheid
9.4/10
Bereikbaarheid
9.2/10

2872 Reviews

Petra Steenbeek

10/10

Zojuist de raamdecoratie opgehangen. Paste perfect. Super blij mee. Maak al plannen om 2 andere ramen ook te doen.

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Petra,
Dankuwel voor deze mooie review.
Fijn om te lezen dat alle raamdecoratie perfect past. Wij maken de mensen graag blij:) Mocht u hulp nodig hebben voor uw tweede bestelling dan...
Beste Petra,
Dankuwel voor deze mooie review.
Fijn om te lezen dat alle raamdecoratie perfect past. Wij maken de mensen graag blij:) Mocht u hulp nodig hebben voor uw tweede bestelling dan kunt u ons natuurlijk altijd e-mailen, bellen of een whatsapp sturen.
Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie.
Met vriendelijke groet,
Ronald | Doehetbudget.nl


Smetsers

10/10

Zeer goed geholpen alles past perfect. Ook was alles compleet.

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Marie,
Hartelijk dank voor deze mooie review.
Fijn om te lezen dat wij u goed hebben kunnen helpen en dat als resultaat ook alles nog eens perfect past.
Wij hopen van harte u in...
Beste Marie,
Hartelijk dank voor deze mooie review.
Fijn om te lezen dat wij u goed hebben kunnen helpen en dat als resultaat ook alles nog eens perfect past.
Wij hopen van harte u in de toekomst weer te mogen helpen met uw nieuwe raamdecoratie.
Met vriendelijke groet,
Ronald | Doehetbudget.nl


Fam. De Graaf

4/10

29 nov raambekleding besteld, 9 wkn later kwamen de spullen binnen. Eén vouwgordijn retour agv schuine naad. Op 9 maart werd deze pas geleverd. Geduld, geduld, geduld!

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Cor,
Dankuwel voor deze review.
Wij hebben diverse malen contact met u gehad. Erg jammer natuurlijk dat het langer heeft geduurd als dat wij communiceren. Helaas was dit een...
Beste Cor,
Dankuwel voor deze review.
Wij hebben diverse malen contact met u gehad. Erg jammer natuurlijk dat het langer heeft geduurd als dat wij communiceren. Helaas was dit een opeenstapeling van omstandigheden waaronder kerst en oud en nieuw. Wij hebben elkaar nog gesproken na het plaatsen van deze review en de kou is uit de lucht. Bedankt voor dat prettige gesprek.
Veel plezier gewenst met uw nieuwe raamdecoratie.
Met vriendelijke groet,
Ronald | Doehetbudget.nl


Anoniem

8/10

Onze ervaring is goed.

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Maria,
Dankuwel voor deze review.
Fijn om te lezen dat u bij ons een goede ervaring op heeft gedaan. Ik hoop dat u de volgende keer weer bij ons terecht komt voor uw...
Beste Maria,
Dankuwel voor deze review.
Fijn om te lezen dat u bij ons een goede ervaring op heeft gedaan. Ik hoop dat u de volgende keer weer bij ons terecht komt voor uw raamdecoratie.
Veel plezier gewenst van uw nieuwe raamdecoratie.
Met vriendelijke groet,
Ronald | Doehetbudget.nl


Remko Barrink

3/10

Lamellen besteld en binnengekregen , mooie lamellen echter te lang ( hangen op de grond ) heb opgemeten van plafond tot grond en de lengte . Breedte was goed alleen de lengte niet nou blijkt... Lamellen besteld en binnengekregen , mooie lamellen echter te lang ( hangen op de grond ) heb opgemeten van plafond tot grond en de lengte . Breedte was goed alleen de lengte niet nou blijkt achteraf dat ik 1.5 cm van het totaal moest af halen. Nu bungelen ze op de grond 🤬

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Remko,
Bedankt voor deze review. Graag willen we deze review (ook voor de externe lezer) toelichten.
U heeft via de whatsapp contact met ons gehad en louter gevraagd naar een prijs....
Beste Remko,
Bedankt voor deze review. Graag willen we deze review (ook voor de externe lezer) toelichten.
U heeft via de whatsapp contact met ons gehad en louter gevraagd naar een prijs. Wij hebben u aangeboden een inmeetadvies te geven maar daar is niet op gereageerd. Vervolgens heeft u zelf gemeten zonder advies en heeft u onze inmeet instructies niet geraadpleegt. Helaas met als gevolg dat de maten niet kloppen. Wij hebben u aangeboden om een oplossing te vinden. Ook hierop helaas geen reactie. Ook op het bericht wat wij u hebben verzonden nadat u deze review heeft geplaatst is tot op heden geen reactie gekomen.
Graag komen wij alsnog met u in contact om te kijken hoe we dit samen voor u kunnen oplossen.
Met vriendelijke groet,
Ronald | Doehetbudget.nl


Anoniem

9/10

Erg goede ervaring opgedaan. De keuzes die je kan maken zijn erg uitgebreid. En na het doorgeven van alle maten en keuzes was het wachten op de levering. Toen het na 3 weken arriveerde paste het... Erg goede ervaring opgedaan. De keuzes die je kan maken zijn erg uitgebreid. En na het doorgeven van alle maten en keuzes was het wachten op de levering. Toen het na 3 weken arriveerde paste het perfect in het kozijn en was het ophangen een eitje.

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Valentijn,
Hartelijk dank voor deze mooie review.
Wat fijn om te lezen dat u winkelen bij ons zo heeft ervaren. Hier spannen wij ons echt elke dag voor in. Het is natuurlijk ook altijd...
Beste Valentijn,
Hartelijk dank voor deze mooie review.
Wat fijn om te lezen dat u winkelen bij ons zo heeft ervaren. Hier spannen wij ons echt elke dag voor in. Het is natuurlijk ook altijd prettig dat als u het heeft ontvangen het ophangen een eitje is.
Veel plezier gewenst van u nieuwe bamboe retro jaloezie.
Met vriendelijke groet,
Ronald | Doehetbudget.nl


Anoniem

5/10

Wij hadden jaloezien besteld en wilden deze ook laten monteren. Dat bleek niet mogelijk.
Dan hadden we ook gebruik moeten maken van de inmeetservice. Helaas stond dat niet vermeld op de Wij hadden jaloezien besteld en wilden deze ook laten monteren. Dat bleek niet mogelijk.
Dan hadden we ook gebruik moeten maken van de inmeetservice. Helaas stond dat niet vermeld op de
Ook na contact daarover was montage door het bedrijf niet mogelijk.
Het heeft ook 5 weken geduurd voordat we onze bestelling ontvingen.

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Karin,
Bedankt voor de review.
Wij kunnen alleen onze montagegarantie aanbieden in combinatie met het inmeten door onze monteurs. We vinden het dan ook jammer dat we dit blijkbaar niet...
Beste Karin,
Bedankt voor de review.
Wij kunnen alleen onze montagegarantie aanbieden in combinatie met het inmeten door onze monteurs. We vinden het dan ook jammer dat we dit blijkbaar niet helder aan u hebben kunnen communiceren.
Wat betreft de levertijd. Deze was binnen de 14 werkdagen alleen zaten er aantal feestdagen tussen waardoor u het wellicht als langer heeft ervaren.
Desalniettemin wensen we u veel plezier van uw nieuwe raamdecoratie,
Met vriendelijke groet,
Ronald | Doehetbudget.nl


Joost guijt

10/10

Ben erg tevreden met het product, komen al hun afspraken na. Top!!

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Joost,
Dankuwel voor deze top review.
Het is voor ons natuurlijk altijd leuk om te lezen als een klant zo blij is met onze producten en ook nog eens uitspreekt dat wij onze afspraken...
Beste Joost,
Dankuwel voor deze top review.
Het is voor ons natuurlijk altijd leuk om te lezen als een klant zo blij is met onze producten en ook nog eens uitspreekt dat wij onze afspraken nakomen. Dank daarvoor!
Veel plezier gewenst van uw nieuwe raamdecoratie.
Met vriendelijke groet,
Ronald | Doehetbudget.nl


Anoniem

8/10

Goed overzichtelijke site.
Goede service

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste,
Dankuwel voor de review.
Fijn om te lezen dat onze website over zichtelijk is en u onze service op deze manier kunt omschrijven.
Veel plezier gewenst van uw nieuwe...
Beste,
Dankuwel voor de review.
Fijn om te lezen dat onze website over zichtelijk is en u onze service op deze manier kunt omschrijven.
Veel plezier gewenst van uw nieuwe raamdecoratie.
Met vriendelijke groet,
Ronald | Doehetbudget.nl


Lieuwe

9/10

Uitstekend

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Lieuwe,
Hartelijk dank voor uw review.
Bedankt voor de tekst in uw review. Beter kunnen we het niet krijgen.
Veel plezier gewenst van uw nieuwe raamdecoratie en wie weet tot...
Beste Lieuwe,
Hartelijk dank voor uw review.
Bedankt voor de tekst in uw review. Beter kunnen we het niet krijgen.
Veel plezier gewenst van uw nieuwe raamdecoratie en wie weet tot ziens!
Met vriendelijke groet, Ronald | Doehetbudget.nl