Kwaliteit
Bereikbaarheid

FRank van der Tol

Werd zelfs nog gebeld of het wel klopte met een goed advies.. top bedrijf !!

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Frank, Dankuwel voor deze review. Fijn om te lezen dat onze controle op elke order zo wordt ervaren. Bedankt! Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie. Met vriendelijke... Beste Frank, Dankuwel voor deze review. Fijn om te lezen dat onze controle op elke order zo wordt ervaren. Bedankt! Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Doehetbudget.nl

Wampie van Arkel

Goede kwaliteit voor een zeer gunstige prijs! Een echte aanrader šŸ‘

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Wampie, Hartelijk dank voor deze review. Bedankt dat u ons aanraad. Wij hopen dat vele dit zullen lezen en horen. Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie. Met vriendelijke... Beste Wampie, Hartelijk dank voor deze review. Bedankt dat u ons aanraad. Wij hopen dat vele dit zullen lezen en horen. Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Doehetbudget.nl

Wij zijn heel erg tevreden over de raamdecoratie en ook vooral van de service. Er was iets niet goed geleverd en dit is super opgelost.

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Marie, Dankuwel voor de review. Fijn om te zien dat u zo tevreden bent zelfs nadat wij een foutje hadden gemaakt. Dit lossen wij natuurlijk altijd snel en profressioneel op. Veel... Beste Marie, Dankuwel voor de review. Fijn om te zien dat u zo tevreden bent zelfs nadat wij een foutje hadden gemaakt. Dit lossen wij natuurlijk altijd snel en profressioneel op. Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Doehetbudget.nl

Annet

Ondanks online bestelling, heel fijn en gemakkelijk persoonlijk contact om iets te kunnen overleggen! Na aflevering precies hetzelfde toen ik een mail had gestuurd met een vraag. Ik werd gelijk... Ondanks online bestelling, heel fijn en gemakkelijk persoonlijk contact om iets te kunnen overleggen! Na aflevering precies hetzelfde toen ik een mail had gestuurd met een vraag. Ik werd gelijk telefonisch te woord gestaan en weer verder geholpen! Ik ben echt positief!

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Annet, Bedankt voor de top review. Wat goed om te lezen dat u zulke goede ervaringen met ons heeft. onze dienstverlening voor en na de verkoop zijn voor ons erg belangrijk. Wij doen hier... Beste Annet, Bedankt voor de top review. Wat goed om te lezen dat u zulke goede ervaringen met ons heeft. onze dienstverlening voor en na de verkoop zijn voor ons erg belangrijk. Wij doen hier dan ook echt elke dag ons best voor. Veel plezier gewenst met uw raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Doehetbudget.nl

Fijn dat je verschillende stalen op kon vragen,was makkelijk te bestellen en uiteindelijk om zelf te monteren.

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Rianne, Dankuwel voor deze leuke review. Wat fijn om te lezen dat we door de gratis kleurstalen uw helemaal hebben kunnen helpen om aan uw wensen te voldoen. Ook het uiteindelijk... Beste Rianne, Dankuwel voor deze leuke review. Wat fijn om te lezen dat we door de gratis kleurstalen uw helemaal hebben kunnen helpen om aan uw wensen te voldoen. Ook het uiteindelijk bestellen via onze site is makkelijk evenals het monteren. Dit zijn onderwerpen die echt elke dag onze aandacht hebben. Nogmaals dank voor deze review. Met vriendelijke groet, Doehetbudget.nl

Thewissen

Ik ben super tevreden over mijn aankoop bij jullie. Ik overweeg om nog meer ,houtenā€™ jaloezieĆ«n te gaan ophangen. Ook heb ik goede reclame voor jullie gemaakt, en wellicht komt hier ook nog een... Ik ben super tevreden over mijn aankoop bij jullie. Ik overweeg om nog meer ,houtenā€™ jaloezieĆ«n te gaan ophangen. Ook heb ik goede reclame voor jullie gemaakt, en wellicht komt hier ook nog een opdracht voor jullie uit !

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste familie Thewissen, Dankuwel voor deze review. Wij zijn erg blij om te lezen dat onze producten u bevallen. Ook is het natuurlijk leuk voor ons om te lezen dat u ons bij andere heeft... Beste familie Thewissen, Dankuwel voor deze review. Wij zijn erg blij om te lezen dat onze producten u bevallen. Ook is het natuurlijk leuk voor ons om te lezen dat u ons bij andere heeft aanbevolen. Dank daarvoor. Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Doehetbudget.nl

Roos

Denken mee met klant rekening houdend met budget.

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Roos, Hartelijk dank voor deze mooie review. Fijne om te lezen dat u ons advies als prettig heeft ervaren. Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie. Met vriendelijke... Beste Roos, Hartelijk dank voor deze mooie review. Fijne om te lezen dat u ons advies als prettig heeft ervaren. Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Doehetbudget.nl

G Fortes

Ik ben blij met mijn aankoop goed geholpen en op tijd geleverd super!

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste G. Fortes, Bedankt voor deze review. Fijn om te lezen dat u bij ons goed bent geholpen. Ook onze levertijd voldoet helemaal aan wat wij beloven. Leuk om dan te lezen dat dit wordt... Beste G. Fortes, Bedankt voor deze review. Fijn om te lezen dat u bij ons goed bent geholpen. Ook onze levertijd voldoet helemaal aan wat wij beloven. Leuk om dan te lezen dat dit wordt opgemerkt. Veel plezier gewenst met uw nieuwe raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Doehetbudget.nl

Op maat gemaakte jaloezieƫn, klopte helemaal en goede kwaliteit.

Reactie Doehetbudget.nl:

Goedemiddag, Dankuwel voor uw mooie review. Uw review vat goed samen hoe wij onze producten in de markt willen hebben staan. Dit dan in combinatie met onze service maakt het natuurlijk... Goedemiddag, Dankuwel voor uw mooie review. Uw review vat goed samen hoe wij onze producten in de markt willen hebben staan. Dit dan in combinatie met onze service maakt het natuurlijk helemaal super. Veel plezier gewenst van uw nieuwe raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Doehetbudget.nl

Patrick

Zeer prettig systeem om raamdecoratie te bestellen. Ook de service is goed. De proefstaaltjes worden snel opgestuurd zodat je een goede keuze kan maken.

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Patrick, Fijn om te lezen dat de nieuwe jaloezieƫn zo gemakkelijk te bestellen zijn. En leuk om te lezen dat we u goed hebben kunnen helpen door het sturen van onze gratis... Beste Patrick, Fijn om te lezen dat de nieuwe jaloezieƫn zo gemakkelijk te bestellen zijn. En leuk om te lezen dat we u goed hebben kunnen helpen door het sturen van onze gratis kleurstalen. Dit zijn de ervarignen waar we het voor doen! Veel plezier van uw jaloezieƫn. Met vriendelijke groet, Doehetbudget.nl