Kwaliteit
Bereikbaarheid

Janneke Verbruggen

Vriendelijk contact, snelle levering en hele mooie vouwgordijnen voor zo'n 50 % minder dan in de winkel. Ik zou een volgende keer zeker weer bij doehetbudget.nl kopen!

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Janneke, Bedankt voor deze review. Wat leuk om te lezen dat u ook de volgende keer weer bij ons besteld. Hier doen we het uiteraard voor. Wij stellen hoge eisen aan onze service... Beste Janneke, Bedankt voor deze review. Wat leuk om te lezen dat u ook de volgende keer weer bij ons besteld. Hier doen we het uiteraard voor. Wij stellen hoge eisen aan onze service verlening en kwaliteit. Nogmaals bedankt. Met vriendelijke groet, Ronald Doehetbudget.nl

geen naamprive

Ik ben zeer tevreden en het is goed materiaal

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste, Dankuwel voor deze positieve review. Fijn om te lezen dat winkelen bij ons u goed bevallen is. Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie. Met vriendelijke groet,... Beste, Dankuwel voor deze positieve review. Fijn om te lezen dat winkelen bij ons u goed bevallen is. Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Ronald Doehetbudget.nl

Van Huet

Goede ervaring, site is zeer overzichtelijk

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Wietske, Dankuwel voor uw review. Fijn om te lezen dat u het winkelen bij ons als prettig heeft ervaren. Voor ons is het ook fijn om te lezen dat onze website goed toegankelijk en... Beste Wietske, Dankuwel voor uw review. Fijn om te lezen dat u het winkelen bij ons als prettig heeft ervaren. Voor ons is het ook fijn om te lezen dat onze website goed toegankelijk en vriendelijk in gebruik is. Veel plezier gewenst van uw nieuwe raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Ronald Doehetbudget.nl

Verkammen

Heel prettig

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste M Verkammen, Hartelijk dank voor deze review. Fijn om te lezen dat u het winkelen bij ons als heel prettig heeft ervaren. Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie. Met... Beste M Verkammen, Hartelijk dank voor deze review. Fijn om te lezen dat u het winkelen bij ons als heel prettig heeft ervaren. Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Doehetbudget.nl

Yolanda v. G.

Tijdens een actie, eerst monsters besteld voor onze jaloezieën via de makkelijk toegankelijke website! Toen de monsters, na wat problemen met de verzending, uiteindelijk aankwamen, bleek de actie... Tijdens een actie, eerst monsters besteld voor onze jaloezieën via de makkelijk toegankelijke website! Toen de monsters, na wat problemen met de verzending, uiteindelijk aankwamen, bleek de actie voorbij. We mochten na 1 telefoontje met uitleg alsnog bestellen op basis van de actieprijs. Wat een service en klantvriendelijkheid!!!

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Yolanda, Wat een ontzettend leuke feedback! Heel leuk om te lezen dat onze service u zo goed is bevallen. We hechten hier veel waarde aan. Bedankt voor het compliment. We wensen u nog... Beste Yolanda, Wat een ontzettend leuke feedback! Heel leuk om te lezen dat onze service u zo goed is bevallen. We hechten hier veel waarde aan. Bedankt voor het compliment. We wensen u nog veel plezier van jaloezieën en wie weet weer tot ziens! Met vriendelijke groet, Doehetbudget.nl

Hector

Super vriendelijk geholpen en uitstekende kwaliteit zeer tevreden!

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Hector, Dankuwel voor uw positieve review Fijn dat we u goed hebben kunnen helpen en de kwaliteit naar tevredenheid is. Veel plezier van uw nieuwe raamdecoratie! Met vriendelijke... Beste Hector, Dankuwel voor uw positieve review Fijn dat we u goed hebben kunnen helpen en de kwaliteit naar tevredenheid is. Veel plezier van uw nieuwe raamdecoratie! Met vriendelijke groet, Doehetbudget.nl

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Peggy, Dankuwel voor de positieve feedback. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent dat u het in 1 woord kunt samenvatten. We wensen u nog veel plezier van uw nieuwe jaloezieën. Met... Beste Peggy, Dankuwel voor de positieve feedback. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent dat u het in 1 woord kunt samenvatten. We wensen u nog veel plezier van uw nieuwe jaloezieën. Met vriendelijke groet, Doehetbudget.nl

Perry vd Berg

We hebben ons hele huis laten voorzien van raambekleding. Van houten jaloezieën, vouwgordijnen, rolgordijnen tot verduisterende gordijnen.
Alles in laten meten en laten monteren door...
Alles in laten meten en laten monteren door doehetbudget.nl.
Zeer tevreden over het geheel en vooral t denken in oplossingen. Top!
Een echte aanrader.

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Perry, Wauw. Wat een mooie review. Dankuwel daarvoor. Zoals u het beschrijft is het exact zoals wij het willen. Mooie producten, goede service en tevreden klanten. Wij zijn daarom ook... Beste Perry, Wauw. Wat een mooie review. Dankuwel daarvoor. Zoals u het beschrijft is het exact zoals wij het willen. Mooie producten, goede service en tevreden klanten. Wij zijn daarom ook zeer blij dat dit ervaren wordt. Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Doehetbudget.nl

Ronald

Duidelijke website, waarop je eerst monsters kunt bestellen. Bij het bestellen zelf wordt je stap voor stap door de keuze mogelijkheden gestuurd.
Levertijden worden gerealiseerd.
De...
Levertijden worden gerealiseerd.
De kwaliteit van de Jaloezieën is top.

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Ronald, Wauw wat een mooie review. Fijn om te lezen dat eigenlijk ons gehele proces zo naar wens is. Hier doen we het echt voor. Nogmaals bedankt. Veel plezier gewenst van uw... Beste Ronald, Wauw wat een mooie review. Fijn om te lezen dat eigenlijk ons gehele proces zo naar wens is. Hier doen we het echt voor. Nogmaals bedankt. Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Ronald Doehetbudget.nl

Ik ben zeer tevreden met doehetbudget! Toegankelijke site om te bestellen maar ook heel goed bereikbaar en meedenkend. Laatst had ik een verkeerde bestelling geplaatst en men deed er alles aan om de... Ik ben zeer tevreden met doehetbudget! Toegankelijke site om te bestellen maar ook heel goed bereikbaar en meedenkend. Laatst had ik een verkeerde bestelling geplaatst en men deed er alles aan om de fout te herstellen. Super! En daarnaast zeer goede kwaliteit!

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste familie Dijkstra, Bedankt voor deze zeer mooie review. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over ons en dan met name onze dienstverlening. Daar doen we het voor. Veel plezier... Beste familie Dijkstra, Bedankt voor deze zeer mooie review. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over ons en dan met name onze dienstverlening. Daar doen we het voor. Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Doehetbudget.nl