Kwaliteit
Bereikbaarheid

Cindy

Vouwgordijnen echt super. Mooie kwaliteit en perfect verpakt geleverd.

Beste Cindy,
Dankjewel voor deze top review.
Beste Cindy,
Dankjewel voor deze top review.
Wat fijn om te lezen dat de vouwgordijnen super zijn geworden. Ook prettig om terug te lezen natuurlijk dat de kwaliteit en de aflevering u zo zijn bevallen.
Wie weet tot snel!

Roderick

Niets op aan te merken

Beste Roderick,
Dankuwel voor deze review.
Fijn dat we u zo goed hebben kunnen helpen dat u er niks op aan te merken heeft.
Met...
Beste Roderick,

Natasha

Heel goed

Beste Natasha,
Dankuwel voor deze review.
Fijn om te lezen dat u winkel bij ons zo heeft ervaren. Dat is antuurlijk altijd prettig om terug te lezen.
Veel plezier gewenst van uw...
Beste Natasha,
Dankuwel voor deze review.
Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie.

Luuk

Het bestellen was gemakkelijk als je eenmaal de goede maten hebt opgemeten. Omdat we wel zeker wilde weten dat we de goede maat hadden, hebben we drie keer gemeten om er zeker van te zijn. De... Het bestellen was gemakkelijk als je eenmaal de goede maten hebt opgemeten. Omdat we wel zeker wilde weten dat we de goede maat hadden, hebben we drie keer gemeten om er zeker van te zijn. De bestelling was eenvoudig gedaan en communicatie verliep prima. Helaas was de levering door de vervoerder misgegaan, waardoor we een week later dan verwacht de jaloezieën ontvingen.

Beste Luuk,
Dankuwel voor deze uitgebreide review.
Beste Luuk,
Dankuwel voor deze uitgebreide review.
Goed om te lezen dat u echt alle stappen correct hebt gevolgd om uiteindelijk eenvoudig de bestelling te plaatsen. Jammer natuurlijk dat de transporteur per ongeluk het pakket had omgewisseld.

Karin Janssen

Makkelijk bestellen, geode service, goede kwaliteit

Beste Karin,
Hartelijk dank voor deze mooie review.
Beste Karin,
Hartelijk dank voor deze mooie review.
Fijn om te lezen dat onze website zo makkelijk in gebruik is. Onze service en kwaliteit zijn natuurlijk net zo belangrijk. Leuk om te lezen dat dat wordt gezien.

Hennie botms

Prachtig afgewerkt product.

Beste Hennie,
Dankuwel voor deze mooie review.
Wat fijn om te lezen dat u onze afwerking / kwaliteit zo op prijs stelt.
Met...
Beste Hennie,
Dankuwel voor deze mooie review.
Wat fijn om te lezen dat u onze afwerking / kwaliteit zo op prijs stelt.

Snijders

Hele goede ervaring, ook in de showroom

Beste familie Snijders,
Dankuwel voor uw mooie review.
Beste familie Snijders,
Dankuwel voor uw mooie review.
Fijn om te lezen dat u bij ons een goede ervaring heeft opgedaan zowel met ons product als met ons als bedrijf en onze collega's in de showroom.

Berto Berkelaar

Ik ben zeer tevreden over jullie product. Ik had houten jaloezieën besteld van 327 cm en 76 cm van 5 cm breed. Snelle levering en netjes binnen de afgesproken tijd ook nu in de Corona tijd en op... Ik ben zeer tevreden over jullie product. Ik had houten jaloezieën besteld van 327 cm en 76 cm van 5 cm breed. Snelle levering en netjes binnen de afgesproken tijd ook nu in de Corona tijd en op tijd ingelicht wanneer de chauffeur het zou afleveren. En ook de prijs is het zeker de moeite waard om weer bij jullie te bestellen. Bedankt voor jullie snelle service.

Beste Berto,
Dankuwel voor deze te gekke review.
Wauw. Hier zijn we sprakeloos van. Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen op onze review pagina.
Veel plezier gewenst van uw...
Beste Berto,
Dankuwel voor deze te gekke review.

Joop de Neef

Netjes gemaakt en afgeleverd

Beste Joop,
Hartelijk dank voor deze review.
Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze producten en de aflevering daarvan.
Veel plezier gewenst van uw nieuwe...
Beste Joop,

Emelee

Makkelijk te bestellen. Snel geleverd.

Beste Emelee,
Beste Emelee,
Hartelijk dank voor deze review.
Fijn om te lezen dat u winkelen bij ons als makkelijk heeft ervaren. Ook het leveren gebeurd nog steeds tussen de beloofde werkdagen ondanks het Coronavirus.
Dankuwel daarvoor en veel plezier gewenst van uw nieuwe raamdecoratie.