Kwaliteit
Bereikbaarheid

Cheryl van der Meer

Super service

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Cheryl, Hartelijk dank voor deze mooie review. Fijne om te lezen dat u onze service als super heeft ervaren. Daar doen we het uiteraard voor. Veel plezier gewenst van uw... Beste Cheryl, Hartelijk dank voor deze mooie review. Fijne om te lezen dat u onze service als super heeft ervaren. Daar doen we het uiteraard voor. Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Ronald Doehetbudget.nl

Willem

Prima kwaliteit en makkelijk te bestellen

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Willem, Dankuwel voor deze review. Wat fijn om te lezen dat onze kwaliteit u zo bevalt. Ook is het voor ons natuurlijk altijd goed om te lezen of horen dat onze website goed in elkaar... Beste Willem, Dankuwel voor deze review. Wat fijn om te lezen dat onze kwaliteit u zo bevalt. Ook is het voor ons natuurlijk altijd goed om te lezen of horen dat onze website goed in elkaar zit. Bedankt daarvoor. Veel plezier gewenst van uw nieuwe raamdecoratie en wie weet tot snel. Met vriendelijke groet, Ronald | Doehetbudget.nl

Elly

Prima! Aangevraagd monstertje volgende dag in huis

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Elly, Dankuwel voor deze review. Goed om te lezen dat u ons in 1 woord kan samenvatten. Daar doen wij het voor. Over het algemeen zijn de kleurstalen inderdaad de volgende werkdag bij de... Beste Elly, Dankuwel voor deze review. Goed om te lezen dat u ons in 1 woord kan samenvatten. Daar doen wij het voor. Over het algemeen zijn de kleurstalen inderdaad de volgende werkdag bij de klant. Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Ronald | Doehetbudget.nl

Raamdeco ziet er verzorgd uit, is goed verpakt voor verzending. Ben blij met deze keuze!

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste A. Prins, Hartelijk dank voor deze reviw. Fijn om te lezen dat blij met uw keuze voor doehetbudget.nl Gelukkig hebben wij u niet teleurgesteld. Veel plezier gewenst van uw nieuwe... Beste A. Prins, Hartelijk dank voor deze reviw. Fijn om te lezen dat blij met uw keuze voor doehetbudget.nl Gelukkig hebben wij u niet teleurgesteld. Veel plezier gewenst van uw nieuwe raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Ronald | Doehetbudget.nl

Cheryl van der Meer

Jammer dat men niet de stukken stoffen geleverd heeft zoals ik ze besteld had. Ze bezorgen de stof toch aan een stuk. Waardoor ik de lengtes nog moest knippen. Niet te doen als je geen ruimte heb.... Jammer dat men niet de stukken stoffen geleverd heeft zoals ik ze besteld had. Ze bezorgen de stof toch aan een stuk. Waardoor ik de lengtes nog moest knippen. Niet te doen als je geen ruimte heb. Had het niet voor niets op die manier besteld.

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Cheryl, We begrijpen dat dit inderdaad vervelend is. We hebben de afgelopen dagen herhaaldelijk contact met u proberen op te nemen, echter zonder resultaat. Kunt u alsnog contact met... Beste Cheryl, We begrijpen dat dit inderdaad vervelend is. We hebben de afgelopen dagen herhaaldelijk contact met u proberen op te nemen, echter zonder resultaat. Kunt u alsnog contact met ons opnemen om dit te bespreken en op te lossen? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Ronald - Doehetbudget.nl

Past perfect en staat erg mooi

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste anoniem, Bedankt voor deze zeer mooie review. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze producten. Altijd fijn natuurlijk dat het past en dat het er dan ook nog eens mooi... Beste anoniem, Bedankt voor deze zeer mooie review. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze producten. Altijd fijn natuurlijk dat het past en dat het er dan ook nog eens mooi uitziet! Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Ronald Doehetbudget.nl

Harrie

Duidelijke tekst en uitleg op de internet pagina. Producten zijn goed verpakt voor het transport en worden conform afspraak geleverd.

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Harrie, Bedankt voor deze zeer mooie review. Goed om te lezen dat onze uitleg op onze website duidelijk is en u geholpen heeft om een goede keuze te maken. Ook fijn natuurlijk dat onze... Beste Harrie, Bedankt voor deze zeer mooie review. Goed om te lezen dat onze uitleg op onze website duidelijk is en u geholpen heeft om een goede keuze te maken. Ook fijn natuurlijk dat onze producten goed verpakt zitten en binnen de gestelde levertijd worden geleverd. Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Ronald - Doehetbudget.nl

VERSCHRIKKELIJK!

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Anoniem, Zonder toelichting weten we niet wat er aan de hand is of hoe we u eventueel verder kunnen helpen. Neemt u alstublieft contact met ons op als er nog vragen zijn of als we u nog... Beste Anoniem, Zonder toelichting weten we niet wat er aan de hand is of hoe we u eventueel verder kunnen helpen. Neemt u alstublieft contact met ons op als er nog vragen zijn of als we u nog ergens mee kunnen helpen. We vernemen graag van u. Met vriendelijke groet, Ronald - Doehetbudget.nl

Peter

Lang gewacht heb gebeld, toen werd meteen mijn bestelling verzonden, blijkbaar was de bestelling al klaar

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Peter, Dankuwel voor uw review. We vinden het jammer dat u dit zo heeft ervaren. Toevallig viel uw contactmoment samen met het moment van verzenden. We hebben daarmee binnen de 14... Beste Peter, Dankuwel voor uw review. We vinden het jammer dat u dit zo heeft ervaren. Toevallig viel uw contactmoment samen met het moment van verzenden. We hebben daarmee binnen de 14 werkdagen uw bestelling geleverd. Wij leveren echt maatwerk en daar zit een maximale levertijd aan verbonden van 14 werkdagen. Hopelijk begrijpt u onze werkwijze en wensen wij u veel plezier van uw nieuwe aluminium jaloezieƫn. Met vriendelijke groet, Ronald - Doehetbudget.nl

Jess Pors

Heel vriendelijk, toegankelijk en zeer behulpzaam. Goede service en nazorg, m.n. nadat het product geleverd is. Kortom....Ik ben zeer tevreden!!

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Jess, Dankuwel voor deze mooie review. Fijn dat onze service en dienstverlening zowel voor als na de koop zo wordt ervaren. Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie. Met... Beste Jess, Dankuwel voor deze mooie review. Fijn dat onze service en dienstverlening zowel voor als na de koop zo wordt ervaren. Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Ronald Doehetbudget.nl