Kwaliteit
9.5/10
Bereikbaarheid

Past perfect en staat erg mooi

Harrie

Duidelijke tekst en uitleg op de internet pagina. Producten zijn goed verpakt voor het transport en worden conform afspraak geleverd.

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Harrie, Bedankt voor deze zeer mooie review. Goed om te lezen dat onze uitleg op onze website duidelijk is en u geholpen heeft om een goede keuze te maken. Ook fijn natuurlijk dat onze... Beste Harrie, Bedankt voor deze zeer mooie review. Goed om te lezen dat onze uitleg op onze website duidelijk is en u geholpen heeft om een goede keuze te maken. Ook fijn natuurlijk dat onze producten goed verpakt zitten en binnen de gestelde levertijd worden geleverd. Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Ronald - Doehetbudget.nl

VERSCHRIKKELIJK!

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Anoniem, Zonder toelichting weten we niet wat er aan de hand is of hoe we u eventueel verder kunnen helpen. Neemt u alstublieft contact met ons op als er nog vragen zijn of als we u nog... Beste Anoniem, Zonder toelichting weten we niet wat er aan de hand is of hoe we u eventueel verder kunnen helpen. Neemt u alstublieft contact met ons op als er nog vragen zijn of als we u nog ergens mee kunnen helpen. We vernemen graag van u. Met vriendelijke groet, Ronald - Doehetbudget.nl

Peter

Lang gewacht heb gebeld, toen werd meteen mijn bestelling verzonden, blijkbaar was de bestelling al klaar

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Peter, Dankuwel voor uw review. We vinden het jammer dat u dit zo heeft ervaren. Toevallig viel uw contactmoment samen met het moment van verzenden. We hebben daarmee binnen de 14... Beste Peter, Dankuwel voor uw review. We vinden het jammer dat u dit zo heeft ervaren. Toevallig viel uw contactmoment samen met het moment van verzenden. We hebben daarmee binnen de 14 werkdagen uw bestelling geleverd. Wij leveren echt maatwerk en daar zit een maximale levertijd aan verbonden van 14 werkdagen. Hopelijk begrijpt u onze werkwijze en wensen wij u veel plezier van uw nieuwe aluminium jaloezieën. Met vriendelijke groet, Ronald - Doehetbudget.nl

Jess Pors

Heel vriendelijk, toegankelijk en zeer behulpzaam. Goede service en nazorg, m.n. nadat het product geleverd is. Kortom....Ik ben zeer tevreden!!

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Jess, Dankuwel voor deze mooie review. Fijn dat onze service en dienstverlening zowel voor als na de koop zo wordt ervaren. Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie. Met... Beste Jess, Dankuwel voor deze mooie review. Fijn dat onze service en dienstverlening zowel voor als na de koop zo wordt ervaren. Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Ronald Doehetbudget.nl

Janneke Verbruggen

Vriendelijk contact, snelle levering en hele mooie vouwgordijnen voor zo'n 50 % minder dan in de winkel. Ik zou een volgende keer zeker weer bij doehetbudget.nl kopen!

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Janneke, Bedankt voor deze review. Wat leuk om te lezen dat u ook de volgende keer weer bij ons besteld. Hier doen we het uiteraard voor. Wij stellen hoge eisen aan onze service... Beste Janneke, Bedankt voor deze review. Wat leuk om te lezen dat u ook de volgende keer weer bij ons besteld. Hier doen we het uiteraard voor. Wij stellen hoge eisen aan onze service verlening en kwaliteit. Nogmaals bedankt. Met vriendelijke groet, Ronald Doehetbudget.nl

geen naamprive

Ik ben zeer tevreden en het is goed materiaal

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste, Dankuwel voor deze positieve review. Fijn om te lezen dat winkelen bij ons u goed bevallen is. Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie. Met vriendelijke groet,... Beste, Dankuwel voor deze positieve review. Fijn om te lezen dat winkelen bij ons u goed bevallen is. Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Ronald Doehetbudget.nl

Van Huet

Goede ervaring, site is zeer overzichtelijk

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Wietske, Dankuwel voor uw review. Fijn om te lezen dat u het winkelen bij ons als prettig heeft ervaren. Voor ons is het ook fijn om te lezen dat onze website goed toegankelijk en... Beste Wietske, Dankuwel voor uw review. Fijn om te lezen dat u het winkelen bij ons als prettig heeft ervaren. Voor ons is het ook fijn om te lezen dat onze website goed toegankelijk en vriendelijk in gebruik is. Veel plezier gewenst van uw nieuwe raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Ronald Doehetbudget.nl

Verkammen

Heel prettig

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste M Verkammen, Hartelijk dank voor deze review. Fijn om te lezen dat u het winkelen bij ons als heel prettig heeft ervaren. Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie. Met... Beste M Verkammen, Hartelijk dank voor deze review. Fijn om te lezen dat u het winkelen bij ons als heel prettig heeft ervaren. Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Doehetbudget.nl

Yolanda v. G.

Tijdens een actie, eerst monsters besteld voor onze jaloezieën via de makkelijk toegankelijke website! Toen de monsters, na wat problemen met de verzending, uiteindelijk aankwamen, bleek de actie... Tijdens een actie, eerst monsters besteld voor onze jaloezieën via de makkelijk toegankelijke website! Toen de monsters, na wat problemen met de verzending, uiteindelijk aankwamen, bleek de actie voorbij. We mochten na 1 telefoontje met uitleg alsnog bestellen op basis van de actieprijs. Wat een service en klantvriendelijkheid!!!

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Yolanda, Wat een ontzettend leuke feedback! Heel leuk om te lezen dat onze service u zo goed is bevallen. We hechten hier veel waarde aan. Bedankt voor het compliment. We wensen u nog... Beste Yolanda, Wat een ontzettend leuke feedback! Heel leuk om te lezen dat onze service u zo goed is bevallen. We hechten hier veel waarde aan. Bedankt voor het compliment. We wensen u nog veel plezier van jaloezieën en wie weet weer tot ziens! Met vriendelijke groet, Doehetbudget.nl