1959 beoordelingen

kwaliteit

1959 Reviews

Greetje sier

Heel erg vriendelijke mensen

Uitstekend uitleg gehad meerdere keer esther aan de lijn gehad heel fijn persoon

Wij hebben twee jaloezieën besteld bij doe het budget, erg blij met resultaat. Kleine beschadiging bij de magneet, dag later nieuwe in huis. Fijn de hulp bij vragen ivm opmeten

Snelheid

Perfecte service en levering. Prachtige houten jaloezieën. Meer dan tevreden en kan het iedereen aanraden!

R Samson

Zeer goede ervaring. We hebben nu voor bijna alle ramen een produkt van Doehetbudget. Goede klantenservice.

Mooie produkten van goede kwaliteit. Vriendelijke en goede service. Zeker aan te raden.

Sonja

Fijne service na het aanvragen van de kleurstalen ben ik nog gebeld of ik tevreden was met de stalen.
Goede service.

Na het bestellen van de luxaflex kwam ik erachter dat ik de verkeerde maat ladderband had besteld.
Na een telefoon gesprek werd duidelijk dat ik tereuggebeld zou worden. Ben ook tereuggebeld en het bestelde product wat ik verkeerd had gedaan is goed opgelost en ik heb de goede luxaflex met de goede breedte ladderband geleverd gekregen.
Top gedaan. Bedankt voor de moeite.

G. Hut

Hele fijne ervaring. Gratis kleurenstukjes ontvangen, goede uitleg over het opmeten en een snelle levering aan huis. Het product was exact als we besteld hadden en pasta heel mooi.

Service is top!

Busse

Goede snelle service

Wesley

Goeie service de jaloeziën netjes zoals mn wensen waren ik vind het een aanrader.

H. Carli

PVC jaloezieën besteld. Het waren 2 stuks voor in de keuken. Tijdens het plaatsen kwamen we er achter dat er 1 zonder houtnerf was geleverd. Op maandag naar Doehetbudget gebeld en die leverde die...

Fam. Smedts

Zeer professioneel, denkt met je mee. Adviseert.
We zijn zeer tevreden en bevelen die bedrijf bij iedereen aan.

Ze denken met mee en adviseren waar nodig.