Kwaliteit
Bereikbaarheid

Marjan, Gouda

Online 2 bamboe jaloezieën besteld en vragen werden vrijwel direct beantwoord. Prettig dat er ook dat zij telefonisch advies en ondersteuning geven.

Lebeau

Snelle levering, goede kwaliteit!

Eric

Nadat we ons verknipt hadden in de ophaalkoordjes voor de lamellen, namen we contact op of men ons nieuwe koordjes kon leveren. Uiteraard wilde ik daar gewoon voor betalen. Maar, service van de... Nadat we ons verknipt hadden in de ophaalkoordjes voor de lamellen, namen we contact op of men ons nieuwe koordjes kon leveren. Uiteraard wilde ik daar gewoon voor betalen. Maar, service van de zaak, de gevraagde meters koord werden kosteloos toegezonden. Klasse!!

Johanna udema

Snelle levering, prima kwaliteit

Gerrit Hallema

Mooi en goede kwaliteit geleverd

M.Leeuwestijn-Buizert

Goede ervaring, ik had een fout gemaakt in mijn bestelling, zowel telefonisch als over de mail goed te woord gestaan, super tevreden!!!

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Mirjam, Hartelijk dank voor deze mooie review. Wat fijn om te lezen dat wij u goed hebben kunnen helpen om uw foutje te herstellen. Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie. Met... Beste Mirjam, Hartelijk dank voor deze mooie review. Wat fijn om te lezen dat wij u goed hebben kunnen helpen om uw foutje te herstellen. Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Ronald | Doehetbudget.nl

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Herman, Bedankt voor deze korte maar duidelijke review. Fijn om te lezen dat u winkelen bij ons als goed ervaart. Veel plezier gewenst met uw nieuwe raamdecoratie. Met vriendelijke... Beste Herman, Bedankt voor deze korte maar duidelijke review. Fijn om te lezen dat u winkelen bij ons als goed ervaart. Veel plezier gewenst met uw nieuwe raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Ronald | Doehetbudget.nl

Johan van der Kaaij

Voor de eerste keer besteld via internet. Daarna besloten tot een andere maat.. gebeld om de maat aan te passen, gelijk geregeld. Daarna door doehetbudget gebeld met een opmerking. Ook prima... Voor de eerste keer besteld via internet. Daarna besloten tot een andere maat.. gebeld om de maat aan te passen, gelijk geregeld. Daarna door doehetbudget gebeld met een opmerking. Ook prima geregeld. Plisee gordijn is geleverd in een stevige verpakking. TOP

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Johan, Bedankt voor deze te gekke review. Wat fijn om te lezen dat wij u zo goed hebben kunnen helpen. Zelf nadat de bestelling al in productie was. De verpakking is voor ons ook erg... Beste Johan, Bedankt voor deze te gekke review. Wat fijn om te lezen dat wij u zo goed hebben kunnen helpen. Zelf nadat de bestelling al in productie was. De verpakking is voor ons ook erg belangrijk. Wij willen het risico op transportschade ten alle tijden tot een minimum beperken. Veel plezier gewenst van uw nieuwe plisse gordijn. Met vriendelijke groet, Ronald | Doehetbudget.nl

Iris van Bijnen

Het is makkelijk te bestellen. Snelle levering en de kwaliteit is top!

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Iris, Hartelijk dank voor deze mooie review. Fijn om te lezen dat onze website gebruiksvriendelijk is voor de klant. Natuurlijk ook prettig dat u het snel in huis heeft met de kwaliteit... Beste Iris, Hartelijk dank voor deze mooie review. Fijn om te lezen dat onze website gebruiksvriendelijk is voor de klant. Natuurlijk ook prettig dat u het snel in huis heeft met de kwaliteit die daarbij hoort. Fijn! Veel plezier gewenst van uw nieuwe raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Ronald | Doehetbudget.nl

Johan Jongstra

Prima kwaliteit! En vlotte reactie n.a.v. Ontbrekend onderdeel. Top!

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Johan, Bdankt voor deze mooie review. Wat fijn om te lezen dat u onze kwaliteit en snelle service zo heeft ervaren. Dat is voor ons natuurlijk onbetaalbaar om terug te lezen in onze... Beste Johan, Bdankt voor deze mooie review. Wat fijn om te lezen dat u onze kwaliteit en snelle service zo heeft ervaren. Dat is voor ons natuurlijk onbetaalbaar om terug te lezen in onze reviews. Veel plezier gewenst van uw nieuwe raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Ronald | Doehetbudget.nl