2096 beoordelingen

Bereikbaarheid
kwaliteit

2096 Reviews

Stefan

Na alle ervaringen met een nieuwbouwwoning met verschillende teleurstellende partijen (met name de bouw en keukenbranche) is jullie kwaliteit, prijs en service in een keer helemaal goed. En dat met...

Service
Levertijd
Kwaliteit
Prijs

Mark Olij

Wij waren op zoek naar lamellen en kwamen via Google als snel bij doehetbudget.nl terecht. We hebben nog eea vergeleken met andere sites, maar de manier van bestellen en de prijs was veel beter dan...

Goeie uitleg op de website voor het opnemen van de maten. Uiteindelijke maar was supergoed. Misschien iets eerder aangeven wat de levertijd is, maar was verder niet hinderlijk. De volgende ramen gaan ook besteld worden!

Prima service en mooi product voor een goede prijs

Nvt

nvt

Fantastisch! Wat een mooi systeem om jaloezien op te hangen en super service!

Doe het budget is niet het juiste woord dit is super kwaliteit!

Ik ben zeer tevreden over het product. Heel netjes verpakt en goed afgeleverd. Kortom, heel tevreden

Ja het was uiterst goed verpakt, zodat het zonder beschadiging aankomt. Een dikke pluim

Sas

Makkelijke website, grote keus.
Nabellen na bestellen van kleurstalen i.v.m. advies andere kleur ladderband was ook erg attent en klantvriendelijk.

Mr. Td

Mooi materiaal voor een betaalbare prijs!

Fijn dat je gratis staaltjes kunt bestellen!

D. Huijgens

Goede snelle service , duidelijke website en fijne klantenservice.

Duidelijke website en snel netjes op maat geleverd. Fijn dat je proef staaltjes kan bestellen.

Goede ervaring

Neen