Kwaliteit
9.5/10
Bereikbaarheid

Mandos

Goede service, goede kwaliteit.

Leermakers

Perfect. Mooi producten. Ben heel blij met de bestelling. Het duurt wel lang voor het er is. Maar resultaat mag er zijn

Rob van der steen

Netjes te woord gestaan, denken met je mee, goede communicatie en correcte afhandeling van het financiële gebeuren!

Carina

Makkelijke site, mooi product. Wel een weekje langer op moeten wachten.
Na openen de luxaflex een week laten luchten en nog komt er een enorm chemische lucht vanaf die op de ogen en keel...

Saskia Rheims

De 65 mm bamboe jaloezieen besteld. Was een beetje huiverig om online te bestellen maar sample zag er goed uit en de communicatie via de mail verliep vlot dus een gokje gewaagd. 3 stuks waarvan 2...

D.de Vogel

Goede showroom, uitleg en duidelijke opmeetinstructies op de site. Keurig verpakt afgeleverd.

Reactie Doehetbudget.nl:

Dankuwel voor uw mooie review.

Onze showroom hebben we met erg veel aandacht ingericht. Ook onze stylistes kunnen u hier natuurlijk goed helpen.

Omdat wij zoveel zorg besteden aan het maken van onze producten, pakken wij deze heel goed in en hebben we ook een partner gevonden die deze met zorg en in overleg met de klant thuisbezorgd.

Veel plezier gewenst met uw raamdecoratie en graag tot ziens.

Sandra Koppelman

Goed meetadvies ontvangen via Whatsapp, handig dat dat kan! Na bevestigen ook nog wat kunnen vragen over montage dmv een filmpje via Whatsapp. Ik had antwoord binnen een paar minuten

Beste Sandra,

Dank u wel voor deze review.

Wat leuk om te lezen dat u zo blij bent met ons meetadvies via de whatsapp. Voor ons en voor de klant is het natuurlijk een uitkomst. Op deze manier kunnen we snel communiceren maar ook foto's uitwisselen. Dan is alles nog makkelijker te begrijpen en maakt het geven en ontvangen van advies echt een stuk makkelijker.

Dit geldt zowel voor de aankoop als erna zoals inderdaad bij de montage.

Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie en graag tot ziens.

Ronald

Joy Blom

Onze jaloezieën zijn precies zoals de foto , passen mooi en goede kwaliteit. Ook de prijs is laag waardoor het nog aantrekkelijker is

Beste Joy,

Dank u wel voor uw review.

Fijn om te lezen dat de jaloezieën naar wens zijn. Ook is het natuurlijk voor ons een doel om te zorgen dat we goede kwaliteit leveren voor een zo laag mogelijke prijs.

Deze review draagt daar zeker aan bij.

Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie en graag tot ziens.

Koert Meuleman

Makkelijk te bestellen, goede kwaliteiten snelle levering.

Beste Koert,

Hartelijk dank voor uw mooie review.

Fijn om te lezen dat onze website makkelijk te gebruiken is. Uiteraard doen wij ook elke dag ons best om de best mogelijke kwaliteit te leveren. Al onze producten worden altijd getest op 22 punten. Dit om een optimale kwaliteit te waarborgen.

Voor ons transport hebben we een goede partner gevonden die alles netjes op afspraak aflevert.

Veel plezier gewenst met uw raamdecoratie en wie weet tot ziens.

Christian Lugtenburg

Duidelijk website en omschrijving van zowel product als hoe op te meten. Bestellen gaat vrij eenvoudig en je krijgt tegelijk de actuele prijzen van je keuzes te zien.
Communicatie was goed, ik...

Beste Christian,

Dank u wel voor deze uitgebreide review.

Elk punt dat u noemt valt onder onze kernwaarden: Duidelijke website , inmeten, prijs, communicatie en kwaliteit. Wij zijn dan ook erg blij te lezen dat al deze punten bij u tot de juiste uiting zijn gekomen.

We zullen ons uiterste best blijven doen om op al deze punten de maximale score te blijven behalen.

Veel plezier gewenst van uw bamboe jaloezieën en graag tot ziens.