Kwaliteit
Bereikbaarheid

Corrie den Brok

Zeer snelle en goede levering, goed advies en hulp bij vragen. Heel goede service

Vos

Goed, alleen zou ik nadrukkelijk op het maatformulier in vette letters zetten om de maten nogmaals na te meten.
Ik heb zelf op mijn maatbriefje de goede maten staan maar toch is het niet goed ingevuld waardoor ik nu deze dure jaloezieën 10 cm te kort heb.

Lh de jong

MAkkeiijk en goed te bestellen. Mooie kwaliteit/prijs verhouding

Bert Drijfhout

Keurige levering en goed op de hoogte gehouden over de levering.

L. Domburg

Super service

Rutger

Goede kwaliteit voor een scherpe prijs.

Stevan

Verschillende raamdecoraties besteld. goed inmeet advies gekregen en past perfect.

Joshua

Via internet 3 jaloezieën besteld en betaald, wordt je na 5 min gebeld met de mededeling of ze uitgelijnd moeten worden. Je raad het al.... Die kosten komen er ook nog extra bij (grrrr)
Na lang...
Na lang heel lang wachten, zijn ze dan eindelijk binnen en alle 3 vol beschadigd. Gebeld (zwaar geïrriteerd) 2 opties. 1 retour en weer heel, heel lang wachten of een houten lat voor mijn aluminium jaloezieën. Volgende keer maar bij een echte winkel bestellen.

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Joshua,
Bedankt voor de review.
Beste Joshua,
Bedankt voor de review.
Eerder heeft u per mail aangegeven dat er een aantal beschadigingen zichtbaar waren op de bovenbak. Wij hebben u hiervoor gratis voorlijsten aangeboden die normaal niet bij aluminium jaloezieën horen. U vond dit de perfecte oplossing.
Het uitlijnen is een extra optie die wij aanbieden. Vooral bij erkers is dit een fraaie toevoeging.
Ronald | Doehetbudget.nl

M Hoeflaak

Zeer geode ervaring

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste familie Hoeflaak,
Bedankt voor uw mooie review.
Fijn dat u bij ons een goede ervaring heeft opgedaan. We zien u graag snel weer terug als klant.
Leonie...
Beste familie Hoeflaak,
Bedankt voor uw mooie review.
Leonie | Doehetbudget.nl