Kwaliteit
Bereikbaarheid

Selina

Top bedrijf! Ik heb in sept. 2021 voor mijn hele begane grond jaloezien genomen. Toen ik de prijs zag kon ik het niet geloven (dat doehetbudget vergeleken de anderen veel goedkoper was (zelfs... Top bedrijf! Ik heb in sept. 2021 voor mijn hele begane grond jaloezien genomen. Toen ik de prijs zag kon ik het niet geloven (dat doehetbudget vergeleken de anderen veel goedkoper was (zelfs veneta)), dus ben ik naar hun showroom gegaan. Samen alle materialen, voordelen, nadelen besproken. En meteen daar gekocht. Ik heb veel extra service gekregen gratis. Mijn jaloezien waren binnen 5 dagen geleverd! Ik ben nog steeds zeer tevreden met mijn jaloezien, voor mijn 1e verdieping ga ik ook zeker mijn jaloezien bij doehetbudget halen.

Stolk schilderwerk

Top!!

Aarts

Super mooie jaloezieën

Beste familie Aarts,
Bedankt voor uw review.
Goed om te lezen dat onze producten u bevallen.

Dennis

Top

Beste Dennis,
Bedankt voor deze korte en duidelijke review.
Veel plezier gewenst van uw nieuwe raamdecoratie.
Annemarie | Doehetbudget.nl

A. Ramakers

Behulpzaam, klantvriendelijk, snelle service, snelle levering en goede kwaliteit

Beste familie Ramakers,
Bedankt voor uw review.
Fijn om te lezen dat zowel onze producten als collega's dik in orde zijn! Hier doen we het voor.
Anna |...
Beste familie Ramakers,
Anna | Doehetbudget.nl

Serge Verhoeff

Super eenvoudig bestellen duidelijke communicatie qua levertijden en inmeten

Beste Serge,
Hartelijk dank voor uw review.
Beste Serge,
Hartelijk dank voor uw review.
Onze website is zeker eenvoudig te gebruiken. De levertijden houden we altijd binnen de gestelde termijnen. Hier doen we elke dag ons best voor.
Veel plezier gewenst van uw nieuwe raamdecoratie.

Daan

Ik wacht al bijna 2 weken op m'n bestelling, maar deze is nog niet eens in productie? Op website staat tussen 5 en 14 dagen levertijd

Beste Daan,
Beste Daan,
Dank voor uw review. Zoals telefonisch ook besproken is uw review van 7 dagen geleden (5 werkdagen) Uw bestelling zal keurig worden geleverd binnen de 5 tm 14 werkdagen die wij noemen op de website.

Sjaak

Goed product tegen redelijke prijs, levering ook oké en goede service achteraf. Bij montage onderdeel beschadigd, maar binnen een week na-geleverd.

Beste Sjaak,
Fijn dat de producten bevallen. Leuk om te lezen dat wij u ook achteraf goed hebben kunnen helpen.
Veel plezier gewenst van uw jaloezieën.
Ronald...
Beste Sjaak,
Veel plezier gewenst van uw jaloezieën.

Tessa

Zeer tevreden met zowel de service als het resultaat. Ik raad de inmeet-service en de montage zeker aan, want zelf was het me nooit zo goed gelukt.

Beste Tessa,
Bedankt voor uw mooie review.
Fijn dat onze monteur uw huis heeft kunnen afmaken met prachtige raamdecoratie.
Wij zullen de complimenten aan hem doorzetten.
Veel plezier...
Beste Tessa,
Bedankt voor uw mooie review.
Fijn dat onze monteur uw huis heeft kunnen afmaken met prachtige raamdecoratie.
Wij zullen de complimenten aan hem doorzetten.
Veel plezier gewenst met uw nieuwe raamdecoratie.
Annemarie | Doehetbudget.nl