Je aankoop wordt beschermd

Bereikbaarheid
kwaliteit

Monique Jansen

Wij hebben twee orders bij Doehetbudget.nl geplaatst en beide orders zijn uitstekend uitgevoerd. De shutters zien er prachtig uit en waren makkelijk te bevestigen.

Natasja

Goede kwaliteit en prijs. Makkelijk te monteren.

Frank Weening

Goede kwaliteit houten luxaflex. Goede snelle service, zowel telefonisch als WhatsApp.

Diane kamphorst

De ervaring met Doehetbudget is goed. Na een appje voor advies, goed geïnformeerd wat het mooiste is. De levering duurde helaas alleen langer , maar we werden hiervan goed op de hoogte gehouden....

A. Tempelaars

Met de vragen die wij hadden , zijn we heel goed geholpen. Intussen hebben we al andere er op gewezen en laten zien om ze ook te bestellen.

Mantel

Super duidelijk stappenplan op de site en vervolgens een top product thuis voor het raam!

A.L.M. Kuhlwilm

Uitstekend, alles op maat thuisbezorgd. Goede service!

John Wibier

We hebben de afgelopen maanden 2x een grote bestelling bij Doehetbudget.nl gedaan en ik moet zeggen dat het allemaal superstrak geregeld is. Voor custom made producten is de levertijd kort, en de...

Jacoline

Al eerder een bestelling gedaan voor de keuken, nu ook voor de slaapkamer. Goede kwaliteit, meerdere jaloezieën besteld. Wij zijn tevreden.