Kwaliteit
9.5/10
Bereikbaarheid

Mooi, makkelijk bestellen en ophangen.

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Ron, Dankuwel voor deze review. Wat fijn om te lezen dat onze producten , bestelsysteem en montagesysteem u zo bevallen. Dat is natuurlijk een erg belangrijk onderdeel van onze webshop.... Beste Ron, Dankuwel voor deze review. Wat fijn om te lezen dat onze producten , bestelsysteem en montagesysteem u zo bevallen. Dat is natuurlijk een erg belangrijk onderdeel van onze webshop. Veel plezier gewenst van uw nieuwe raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Ronald | Doehetbudget.nl

Steffen

Goede kwaliteit, snelle levering en prima service!

F.W.Kreuger van der Heide

Mooie houten jalouzieen besteld,makkelijk bestel menu, super kwaliteit en goed verpakt!

Ruud Barendse

Zeer goede kwaliteit, netjes afgewerkt en betaalbaar

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Ruud, Dankuwel voor deze review. Wat leuk om te lezen dat u onze producten van goede kwaliteit en betaalbaar vind. Dit is voor ons echt een heel belangrijk onderwerp van ons productie... Beste Ruud, Dankuwel voor deze review. Wat leuk om te lezen dat u onze producten van goede kwaliteit en betaalbaar vind. Dit is voor ons echt een heel belangrijk onderwerp van ons productie proces. Veel plezier gewenst van uw nieuwe raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Ronald | Doehetbudget.nl

Roy Ligthart

Goed geholpen in de showroom.
En de kwaliteit is erg goed!

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Roy, Hartelijk bedankt voor deze mooie review. Wat fijn om te lezen dat u bij ons in de showroom zo goed bent geholpen. Dat is natuurlijk altijd belangrijk. Zo ook de kwaliteit. Nogmaals... Beste Roy, Hartelijk bedankt voor deze mooie review. Wat fijn om te lezen dat u bij ons in de showroom zo goed bent geholpen. Dat is natuurlijk altijd belangrijk. Zo ook de kwaliteit. Nogmaals bedankt. Met vriendelijke groet, Ronald | Doehetbudget.nl

Prima ervaring, jaloezieën waren heel mooi, zou misschien fijn zijn om schroeven bij de ophangbeugels mee te leveren.

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Irene, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te lezen dat u winkel bij ons als een prima ervaring heeft ervaren. De tip over schroeven zullen wij zeker meenemen voor de toekomst. Veel... Beste Irene, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te lezen dat u winkel bij ons als een prima ervaring heeft ervaren. De tip over schroeven zullen wij zeker meenemen voor de toekomst. Veel plezier gewenst van uw nieuwe jaloezieën. Met vriendelijke groet, Ronald | Doehetbudget.nl

K METODIEV

Woonkamer jaloezie

Beste K.R. Metodiev,

Bedankt voor uw review.

Veel plezier gewenst van uw nieuwe PVC jaloezieën in uw woonkamer.

Ronald | Doehetbudget.nl

Mieke

Mooie kwaliteit

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Mieke, Bedankt voor deze review. Wat leuk om te lezen dat u onze aluminkum jaloezieën van mooie kwaliteit vind. Bedankt! Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie. Met... Beste Mieke, Bedankt voor deze review. Wat leuk om te lezen dat u onze aluminkum jaloezieën van mooie kwaliteit vind. Bedankt! Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Ronald | Doehetbudget.nl

Francis

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Francis, Bedankt voor deze review. Wat fijn om te lezen dat onze zuiderburen ons ook weten waarderen. ` Veel plezier gewenst van uw nieuwe lamellen. Met vriendelijke groet, Ronald... Beste Francis, Bedankt voor deze review. Wat fijn om te lezen dat onze zuiderburen ons ook weten waarderen. ` Veel plezier gewenst van uw nieuwe lamellen. Met vriendelijke groet, Ronald | Doehetbudget.nl

Martine

Super service. En fijn contact

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Martine, Hartelijk dank voor deze mooie review. Wat fijn om te lezen dat u onze service en contact als super heeft ervaren. Dat zijn echt de termen die we graag lezen. Nogmaals bedankt.... Beste Martine, Hartelijk dank voor deze mooie review. Wat fijn om te lezen dat u onze service en contact als super heeft ervaren. Dat zijn echt de termen die we graag lezen. Nogmaals bedankt. Veel pelzier gewenst met uw nieuwe raamdecoratie en wij hopen natuurlijk tot snel! Met vriendelijke groet, Ronald | Doehetbudget.nl