Kwaliteit
9.5/10
Bereikbaarheid

Theunissen Fred

Een echte topper een aanrader top materiaal

Zeer eenvoudig zelf in te meten en te bestellen

Cheryl van der Meer

Super service

Willem

Prima kwaliteit en makkelijk te bestellen

Elly

Prima! Aangevraagd monstertje volgende dag in huis

Raamdeco ziet er verzorgd uit, is goed verpakt voor verzending. Ben blij met deze keuze!

Cheryl van der Meer

Jammer dat men niet de stukken stoffen geleverd heeft zoals ik ze besteld had. Ze bezorgen de stof toch aan een stuk. Waardoor ik de lengtes nog moest knippen. Niet te doen als je geen ruimte heb.... Jammer dat men niet de stukken stoffen geleverd heeft zoals ik ze besteld had. Ze bezorgen de stof toch aan een stuk. Waardoor ik de lengtes nog moest knippen. Niet te doen als je geen ruimte heb. Had het niet voor niets op die manier besteld.

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Cheryl, We begrijpen dat dit inderdaad vervelend is. We hebben de afgelopen dagen herhaaldelijk contact met u proberen op te nemen, echter zonder resultaat. Kunt u alsnog contact met... Beste Cheryl, We begrijpen dat dit inderdaad vervelend is. We hebben de afgelopen dagen herhaaldelijk contact met u proberen op te nemen, echter zonder resultaat. Kunt u alsnog contact met ons opnemen om dit te bespreken en op te lossen? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Ronald - Doehetbudget.nl

Past perfect en staat erg mooi

Harrie

Duidelijke tekst en uitleg op de internet pagina. Producten zijn goed verpakt voor het transport en worden conform afspraak geleverd.

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Harrie, Bedankt voor deze zeer mooie review. Goed om te lezen dat onze uitleg op onze website duidelijk is en u geholpen heeft om een goede keuze te maken. Ook fijn natuurlijk dat onze... Beste Harrie, Bedankt voor deze zeer mooie review. Goed om te lezen dat onze uitleg op onze website duidelijk is en u geholpen heeft om een goede keuze te maken. Ook fijn natuurlijk dat onze producten goed verpakt zitten en binnen de gestelde levertijd worden geleverd. Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Ronald - Doehetbudget.nl