Kwaliteit
Bereikbaarheid

Mayra Hondema

Voordelig en prettige website

Marjo dijkstra

Makkelijk om het zo te bestellen

jelle ten ham

Fantastische service, mooie materialen, snel geleverd, goede prijs

Anna

Mooie raamdecoratie

J. Mak

Prima, ook fijn dat je een showroom kan bezoeken waar we bijzonder vriendelijk zijn geholpen

Ylonka

Eerst kleurstalen besteld die werden snel geleverd, vervolgens jaloezieën besteld wat erg makkelijk ging op de website en ook dit werd sneller geleverd dan gedacht! Zat allemaal super netjes verpakt... Eerst kleurstalen besteld die werden snel geleverd, vervolgens jaloezieën besteld wat erg makkelijk ging op de website en ook dit werd sneller geleverd dan gedacht! Zat allemaal super netjes verpakt en opgeschreven voor welk raam het was.
Ik raad dit bedrijf zeker aan! Top service

M van Otterlo

Super goede service en ze denken goed mee

Alinda

Geweldige service, prachtige bamboe jaloezieën. Vooraf hadden we verschillende stalen besteld en ladderband. Omdat we twijfelden hebben we via Whatsapp contact gehad met Bianca. Zij stuurde zonder... Geweldige service, prachtige bamboe jaloezieën. Vooraf hadden we verschillende stalen besteld en ladderband. Omdat we twijfelden hebben we via Whatsapp contact gehad met Bianca. Zij stuurde zonder meer weer nieuwe stalen op en belde voor advies. We zijn erg blij met de keuze!