Kwaliteit
Bereikbaarheid

Fam. van Rooijen

Vooraf gebeld over wat vragen en erg vriendelijk te woord gestaan. Ook omtrent een slechte review online antwoord gekregen hoe dit in elkaar zat. Wel ontstond er wat verwarring over alle extra... Vooraf gebeld over wat vragen en erg vriendelijk te woord gestaan. Ook omtrent een slechte review online antwoord gekregen hoe dit in elkaar zat. Wel ontstond er wat verwarring over alle extra bijkomende kosten. Inmeet service was erg vriendelijk en dacht goed met ons mee uit eigen ervaring. De levering krijgt van mij een 2 van 5. Slordig afgestemd met ons om datum en tijd af te spreken. Vervolgens hebben we stel op sprong iemand kunnen regelen naar het huis omdat chauffeur er ineens stond. Deed de Chauffeur nog onaardig en lelijk tegen deze persoon die de deur open kwam doen. Chauffeur heeft vervolgens alles naar binnen gedaan net over de drempel, deur kon haast niet dicht zo kortaf en snel moest het.

Voor de prijs kwaliteit zit dit alles prima in elkaar, maar qua levering en planning mag er nog wel wat verbeterd worden.

Beste familie van Rooijen,
Bedankt voor deze review.
Beste familie van Rooijen,
Bedankt voor deze review.
Fijn dat we jullie goed hebben kunnen helpen bij het maken van de juiste keuze. Ook bij het inmeten. Wat betreft de aflevering heb ik deze review direct doorgezet naar onze vervoerder.
Veel plezier gewenst van jullie nieuwe raamdecoratie.

Ludy Fabriek

Uitstekende beschrijving op website, bestellen ging gemakkelijk

Beste Ludy,
Beste Ludy,
Hartelijk dank voor de review.
Goed om te lezen dat onze website aan de verwachtingen voldoet. Hier werken we met een groot team elke dag met bloed, zweet en tranen aan om mogelijk te maken.

AS Weidenaar

Beste,
Bedankt voor de korte en duidelijke review.
Veel plezier gewenst van de nieuwe raamdecoratie.

P jansen

Goede website, heldere uitleg, prima prijs

A Vellinga

Zeker een klantvriendelijk bedrijf. Ik zou zelf de duettes ophangen, maar dat lukte niet. Meerdere keren telefonisch contact gehad en aanwijzingen gekregen. Het was wel handig geweest als er een... Zeker een klantvriendelijk bedrijf. Ik zou zelf de duettes ophangen, maar dat lukte niet. Meerdere keren telefonisch contact gehad en aanwijzingen gekregen. Het was wel handig geweest als er een handleiding bij had gezeten. Deze was ook niet online te vinden.

Simone van Loon

Perfecte service

M

Houten jaloezieën besteld, die helaas zonder koof werden bezorgd. Toen ik daar over belde, had men net een bericht gekregen dat dit nabezorgd zou worden. Ook dat werd keurig geregeld en weer goed... Houten jaloezieën besteld, die helaas zonder koof werden bezorgd. Toen ik daar over belde, had men net een bericht gekregen dat dit nabezorgd zou worden. Ook dat werd keurig geregeld en weer goed verpakt bij ons bezorgd.

Goedendag,
Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn blij dat u tevreden bent over ons bedrijf en dat u ons aanbeveelt bij andere, dat waarderen wij enorm nogmaals bedankt.
Met vriendelijke...
Goedendag,
Bianca| Doehetbudget.nl

J de Vries

Bestelling vrij snel ontvangen. Problemen worden uitstekend opgelost

Beste Joke,
Hartelijk dank voor de review.
Fijn dat wij u altijd snel van dienst kunnen zijn.
Veel plezier gewenst van de raamdecoratie.
Ronald |...
Beste Joke,
Hartelijk dank voor de review.
Fijn dat wij u altijd snel van dienst kunnen zijn.
Veel plezier gewenst van de raamdecoratie.

Christel

Top bedrijf. Bamboe jaloezieën besteld, snelle levering, zeer goede kwaliteit. Klein aandachtspuntje, koerier stond plots aan de deur, geen track&trace van te voren ontvangen. Verder geen opmerkingen.

Beste Christel,
Bedankt voor de mooie en uitgebreide review.
Beste Christel,
Bedankt voor de mooie en uitgebreide review.
Goed om te lezen dat onze producten van goede kwaliteit zijn en daarmee voldoen aan de verwachtingen. Uiteraard zullen we de track and trace procedure even nalopen en verbeteren waar nodig of mogelijk.
Bianca | Doehetbudget.nl