Frej

Stefanie Naert

Super service en mooi aanbod!

Marine Van Herreweghe

Top!

Ellen Germonpré

Zeer vlotte en vriendelijke service. We konden snel een afspraak maken waarbij we goed ondersteund werden in het maken van keuzes. Ook na de afspraak konden we vlot vragen stellen via mail en... Zeer vlotte en vriendelijke service. We konden snel een afspraak maken waarbij we goed ondersteund werden in het maken van keuzes. Ook na de afspraak konden we vlot vragen stellen via mail en whatsapp over de levering, bijbestellen, ... Kortom een fantastische ervaring bij Frej!

Jolien

Zeer goede service: zoeken mee naar oplossingen en bekijken of resultaat ook echt mooi samen gaat

Delphine Van Parys

Zeer goed!

Manon VAn Ryssel

Oké, tweemaal besteld, verpakking was tweemaal open

Reactie Frej:

Beste Manon
Het spijt ons te lezen dat je minder tevreden bent.
Beste Manon
Het spijt ons te lezen dat je minder tevreden bent.
We staan steeds klaar om iedereen zo goed mogelijk te helpen, maar dan moet je wel eerst even contact met ons opnemen. We vallen dus ook uit de lucht en hadden tot nu niets van jou gehoord.
Ook zien we dat je slechts 1 bestelling (ref. 12673) bij ons deed, die al ruim 2 weken geleden bij jou is afgeleverd.
Tevens stuurden we jou een e-mail met de vraag naar meer informatie, maar die bleef tot op heden onbeantwoord.
Fijne dag,
Stijn - frej.be