Kwaliteit van geleverde product

Glenn

Klantvriendelijkheid van de hoogste kwaliteit. Wij hadden permacon en oppercon besteld, maar de permacon bleek achteraf niet het juiste product te zijn. Hierover een bericht gestuurd naar Ecoform en... Klantvriendelijkheid van de hoogste kwaliteit. Wij hadden permacon en oppercon besteld, maar de permacon bleek achteraf niet het juiste product te zijn. Hierover een bericht gestuurd naar Ecoform en binnen een dag hadden wij een ontzettend vriendelijk en helpend bericht terug. Na het bericht hebben wij nog telefonisch contact gehad met het bedrijf voor aanvullend advies en daar hebben wij ook heel veel aan gehad. Ecoform kwam direct met een hele mooie oplossing voor de voor ons onbruikbare permacon. De klantvriendelijkheid van dit bedrijf is echt super en zij vinden tevreden klanten dan ook heel belangrijk. Een grote aanrader en ook het product oppercon werkt hartstikke mooi! Ecoform, dank jullie wel! Wij waarderen het contact enorm!

extra informatie over de soorten natuursteen waarop de producten toepasbaar zijn

Greijmans

Ik ben voornamelijk blij met de producten die ze verkopen.

Ga door met product bij ook particulieren klanten onder de aandacht te brengen.
Prijs is stevig.

Etienne Gosens

Snel goed en conform afspraak

Nvt

Plezierig contact. Klantgericht. Snelle reactie.

Nvt

Prima service

Goede en snelle levering

Oppercon besteld , snel geleverd en prima product.

Goede informatie

M van de Loo

Een prima bedrijf, geeft heel goede uitleg en informatie. Kortom, een aanrader.

Ecoform is een bedrijf met een correcte service en een leverancier van (milieuvriendelijke) producten die volgens mij niet zo
gemakkelijk te vinden zijn in de gewone doe-het-zelf

neen, voldoende info te vinden op de website