Annemie Vermeijen

Aangenaam contact. Goed advies
Fijn dat je testpotjes mee naar huis krijgt en er zit bovendien voldoende in om echt het resultaat ervan te zien.

Rainpharma bevat enkel natuurlijke producten/ingredienten

Ik weet niet of jullie een huidanalyse doen? Natuurlijk is het nu niet aan de orde met alle winkels gesloten zijn. Ik zou graag willen weten of ik echt de juiste producten voor mijn huid aan het... Ik weet niet of jullie een huidanalyse doen? Natuurlijk is het nu niet aan de orde met alle winkels gesloten zijn. Ik zou graag willen weten of ik echt de juiste producten voor mijn huid aan het gebruiken ben.

Christine Hoebrechts

Positief

duidelijk en overzichtelijk, webshop!

Francine Dom

Wekelijks op bezoek gegaan voor dieetbegeleiding. Altijd een goed, stimulerend gesprek waar ik naar uitkeek.

Hans en Johan zijn twee vrolijke snaken van wie het enthousiasme afdruipt. Hun inzet blijkt ook uit de geweldige foto's van dit olijke duo. Als ik een mail ontvang, ben ik altijd benieuwd welke pose... Hans en Johan zijn twee vrolijke snaken van wie het enthousiasme afdruipt. Hun inzet blijkt ook uit de geweldige foto's van dit olijke duo. Als ik een mail ontvang, ben ik altijd benieuwd welke pose ze nu weer aangenomen hebben. Ze komen altijd verrassend uit de hoek. Weinige zaakvoerders zullen dat kunnen evenaren.

Doe zo voort, jongens!

Ilse

Leuke en zeer snelle ervaring

Snel

blijven verder doen!

Els Van lent

Ik miste een beetje de aanmoediging in de verzilveringsfase.

Communicatie

Iets meer aanmoediging in verzilveringsperiode

Nathalie Nisic

Zeer vlotte service en persoonlijke aanpak! Snelle levering!

Persoonlijke aanpak

WE

OK

Neen

Neen

Natalie

Heel tevreden. Behulpzaam, ruim aanbod.

Fantaschisch dat bij de Lignavita producten de volledige samenstelling bijstaat. En de kleurtjes.

BPost naar Nederland is iedere keer een probleem (vreselijk traag!). Laatste keer zelfs 2 weken onderweg! Heb 2 keer moeten bellen naar BPost. Ligt helemaal niet aan jullie, mss is Bpost gewoon... BPost naar Nederland is iedere keer een probleem (vreselijk traag!). Laatste keer zelfs 2 weken onderweg! Heb 2 keer moeten bellen naar BPost. Ligt helemaal niet aan jullie, mss is Bpost gewoon slecht internationaal.

Hilde Hendrickx

Bestelling van produkten van Lignavita,,altijd snel geleverd

snelle levering

kan zo direct niet iets bedenken

Marielle Somers

Zeer goed, vlot en aangenaam

Overzichtelijk en duidelijk
Je vind direct wat je nodig hebt