2015 beoordelingen

2015 Reviews

Ellen

Zeer vriendelijke en professionele begeleiding, snel antwoord op vragen, heel persoonlijke service met de glimlach

duidelijk, eenvoudig, snel bestellen

Carina B

Sympathiek team en de producten zijn zonder meer TOP!

Persoonlijk aanspreekpunt ipv chatrobot waardoor interactie een pak soepeler en sneller verloopt! Heel sympathiek duo!

Is er een mogelijkheid om vóór de betaling van een bestelling de lijst van afhaalpunten te bekijken? Nu zag ik pas helemaal op het einde dat er geen afhaalpunt in mijn buurt beschikbaar was, maar ik... Is er een mogelijkheid om vóór de betaling van een bestelling de lijst van afhaalpunten te bekijken? Nu zag ik pas helemaal op het einde dat er geen afhaalpunt in mijn buurt beschikbaar was, maar ik hiervoor naar Antwerpen moest afzakken. Gelukkig heb ik dit met 1 van de eigenaren kunnen rechtzetten, waarvoor dank!

Knaepen Viviane

Ik voel mij beter

Aanbeveling

Rademaekers infra en bouw

Top kwaliteit en service!

Vriendelijke email!

Rozemarijn Walraet

Supergoede ervaring

Snelle levering, goede uitleg. En goede producten

In basispakket voldoende supplementen voorzien. Vooral Dry energy is snel op en ook Q10

Ann

Ik heb enkele jaren geleden Djym leren kennen en gebruik sindsdien hun rainpharma producten. Zowel de verzorging voor gelaat als de Shakespeare en supplementen.
Deze zijn allemaal van...
Deze zijn allemaal van uitstekende kwaliteit. Altijd goede begeleiding en info bij je keuze. Hans en Johan zijn twee rustige mannen die altijd klaarstaan als je vragen hebt, een top team!

Heel professioneel, vriendelijk
Correct..

Hagelsteens

Perfect

zeer snelle service

Zowie Lemaire

Hans en Johan staan altijd met plezier klaar voor hun klanten.

Snel, vriendelijk, innovatief

Op dit ogenblik geen

Karine

Ik ben 2 weken bezig en ben 1,5 kg lichter. Ik volg strikt de aanbevelingen, heb geen hongergevoel en vind de maaltijden lekker.

veel variatie in de box

kan geen bedenken