Djus.nl

Service
Funfactor
Offerte/ Email
Begeleiding/ Veiligheid

De activiteiten in en op het water waren wel leuk. Ik vond het gek dat er zoveel spellen niet in het water gedaan werden. Bij een strandkamp had ik andere verwachtingen gehad.

Meer activiteiten op en in het water.

Reactie Djus.nl:

Dank voor je beoordeling. Bij een strandkamp, doen we naast het brandingraften, surfen en bodyboarden bijna alles op het strand inderdaad. Bij het surfkamp doen we meer wateractiviteiten. Dan... Dank voor je beoordeling. Bij een strandkamp, doen we naast het brandingraften, surfen en bodyboarden bijna alles op het strand inderdaad. Bij het surfkamp doen we meer wateractiviteiten. Dan proberen we elke dag te surfen. Misschien bij een volgende keer gewoon een surfkamp doen ;-)
Groet,
Joost Van de Jongens uit Schoorl

mariella

Geweldig surfkamp. Kids waren elke dag enthousiast. de staff hielp hier natuurlijk in mee, zonder hun inzet, vrolijkheid en gezelligheid. De strand spelletjes en het surfen vonden Isis en jasmijn... Geweldig surfkamp. Kids waren elke dag enthousiast. de staff hielp hier natuurlijk in mee, zonder hun inzet, vrolijkheid en gezelligheid. De strand spelletjes en het surfen vonden Isis en jasmijn heel erg leul. De instructies vd staff voor het leren surfen waren heel goed volgens de kids. En dat hebben wij ook vanmiddag kunnen zien. Wat deden alle kids het geweldig. Wij komen zeker terug volgend jaar zomer. Thnx Thomas Lotte Wessel en Benjamin voor de super week.

meer zon ??

Vera

Het was een heel leuk kite kamp en ik heb het erg naar mijn zin gehad.

roos de wit

Ik vond het heel leuk en soms spannend.
ik vond het bodyboarden het aller leukste.
groeten Roos.

diploma o.i.d aan het einde, meer reclame maken en ook een bonte middag.

H Groen

Prima week geweest.

Jet Meyer

Tommie heeft ontzettend genoten van de surf week. Jullie hele team was fantastisch . Betrokken,zorgzaam en met heel veel plezier zag ik hoe jullie met de kinderen uit de groep omgingen. De dynamiek... Tommie heeft ontzettend genoten van de surf week. Jullie hele team was fantastisch . Betrokken,zorgzaam en met heel veel plezier zag ik hoe jullie met de kinderen uit de groep omgingen. De dynamiek binnen de groep was fantastisch. Tommie heeft veel geleerd en heel veel plezier gehad en komt zeker gauw weer langs in Castricum . Nogmaals ontzettend bedankt en voor nu een fijn weekend gewenst ook namens Tommie ??

Mieke Castricum

Vriendelijke begeleiding en gaan op n goede manier met de kinderen. Wat ik fijn vind is dat er ook even met opa en oma gesproken werd

Finn Zaan

Mijn zoon en zijn vriendjes vonden het superleuk!

Goed geregeld maar misschien nog een leuk vervolgaanbod?

Jay-Luca

Ik vond het echt een topweek! Ik had het gezellig met iedereen. Ik heb veel lol gehad met de instructeurs. Vooral het stoeien was leuk! M'n take offs zijn verbeterd dankzij de lessen. Bedankt... Ik vond het echt een topweek! Ik had het gezellig met iedereen. Ik heb veel lol gehad met de instructeurs. Vooral het stoeien was leuk! M'n take offs zijn verbeterd dankzij de lessen. Bedankt allemaal! Groetjes van Jay-Luca.

Meerdere groepsfoto's maken voor als er iemand niet leuk op staat, zodat er dan keus is. Jammer dat de aandenkens niet helemaal gelukt zijn dit keer.

Am kooge vethman

Gezellig en leuke activiteiten

Grotere kleed kamers nog meer surfen dan nu het geval was. Slechtweerscenario verbeteren, vooral voor wat oudere kinderen.