Djus.nl

Service
Funfactor
Offerte/ Email
Begeleiding/ Veiligheid

Mijn dochters hebben een geweldige week gehad onder professionele en leuke begeleiding!

Proffesioneel, leuk/grappig en geschikt voor de leeftijd

Noa

Was suuuper leuk volgend jaar zeker weer kitecamp! 😍😍😍

Goede uitleg.

Yvonne

Onze zoon heeft een hele mooie week gehad

Leuke activiteiten. Mooie plek in Camperduin. Leuke begeleiding.

Tijdens de week werd er bijgehouden hoe vaak iemand stout was. Aan het einde van de week kreeg degene met de minste stoute strepen een beloning. Onze zoon is er erg gevoelig voor stout zijn. Hij won... Tijdens de week werd er bijgehouden hoe vaak iemand stout was. Aan het einde van de week kreeg degene met de minste stoute strepen een beloning. Onze zoon is er erg gevoelig voor stout zijn. Hij won natuurlijk de beloning en had daarover discussie met de andere kinderen in de groep omdat deze stout waren.
Naar mijn idee is deze methode geen goed idee voor een goed groepsgevoel.

Graag de volgende keer geen streepjes bijhouden voor stout zijn en meer aandacht voor het groepsgebeuren en bevorderen dat iedereen het met elkaar naar zijn zin heeft.

Marjon

Onze zoon heeft deelgenomen aan het surfkamp. Hij vond het fantastisch! Vaak surfen, maar ook raften, bodyboarden en veel spelletjes. En skateboarden!
Elke dag doe je iets waarvan je ‘s...
Elke dag doe je iets waarvan je ‘s morgens nog niet wist dat je dat kon. Dat is voor iedereen te gek.

De betrokken en super lieve meesters, juffen en begeleiders. En de grote variëteit aan activiteiten.

Misschien vooraf iets meer informeren over de parkeermogelijkheden en de duur van de wandeling van het parkeerterrein naar de verzamelplek.

Gezellig actief betrokken

Kindgericht veiligheid gezelligheid professioneel

Geen idee, mss wat meer info over de kijkmiddag aan het einde vd week . Dit was niet geheel duidelijk voor mij als ouder. Geen enkel probleem, het was enig maar dat is het enige wat ik kan bedenken.

Anna-Belle

Een leuke zomeractiviteit volop spel en plezier met surfkamp

Betrokken teamleiders die goed met kinderen overweg kunnen, mooie locatie, veel variatie in sport en spel!

Onze dochter Babs heeft 5 superdagen op het surfkamp in Camperduin gehad

afwisselend programma,vrolijke begeleiding

Dat in de mail stond dat de ouders de laatste dag om half 3 bij de laguna konden komen kijken naar een soort wedstrijd ter afsluiting,wij daar ruim op tijd stonden maar ze helemaal aan de andere... Dat in de mail stond dat de ouders de laatste dag om half 3 bij de laguna konden komen kijken naar een soort wedstrijd ter afsluiting,wij daar ruim op tijd stonden maar ze helemaal aan de andere kant waren en we dus te laat waren voor een gedeelte wat onze dochter aan ons wilde laten zien,dat was echt jammer.

Bob Bunnik

Onze dochter Evie heeft voor het 2e jaar een fantastisch surfkamp gehad! Super leuke & deskundige begeleiding en activiteiten op een toplocatie!

- enthousiasme & deskundigheid begeleiders
- variatie in het programma, maar toch altijd op tijd starten/eindigen
- flexibiliteit als het weer mee of tegen zit
-...
- enthousiasme & deskundigheid begeleiders
- variatie in het programma, maar toch altijd op tijd starten/eindigen
- flexibiliteit als het weer mee of tegen zit
- locaties/clubhuizen zijn fantastisch!
- ouderprogramma op donderdag: FatMax was fantastisch!!!
- dit jaar veel beter georganiseerde ontvangst (verleden jaar wat 'rommeliger')
- Hookipa ziet er stuk beter uit, complimenten!

- jammer dat jullie niet iets uitgebreidere horeca mogen doen op de locaties (maar daar kunnen jullie niks aan doen).

Legend el Younossi

7, wel leuk, aardige kinderen, maar jammer dat we de hele week met het wetsuit aan moesten en te weinig in het water zonder wetsuit. Omdat dat te heet was. Vorig jaar vond ik het een 10. Minder leuk... 7, wel leuk, aardige kinderen, maar jammer dat we de hele week met het wetsuit aan moesten en te weinig in het water zonder wetsuit. Omdat dat te heet was. Vorig jaar vond ik het een 10. Minder leuk geworden, want toch door de wetsuits door de hitte. Er werd vrij veel gescholden, dat was jammer.

Longboarden. Levend Stratego.
Bovenstaande feedback werd direct en super opgepakt. We werden gebeld en er werd goed doorgevraagd op de feedback. Klasse!

Bedenk een warm weer programma. Zodat je meer in het water bent. En dan ook nog zonder wetsuits.
Zorg voor of adviseer surfschoenen, het zand was te heet.