Djus.nl

Funfactor
Offerte/ Email
Begeleiding/ Veiligheid

Evelien D

Wat ik heb gezien de hele week op het strandkamp was super! Thomas en Kevin waren hele goede, leuke, speelse begeleiders en professioneel. Onze 2 jongens hebben een hele mooie week gehad, veel... Wat ik heb gezien de hele week op het strandkamp was super! Thomas en Kevin waren hele goede, leuke, speelse begeleiders en professioneel. Onze 2 jongens hebben een hele mooie week gehad, veel plezier gehad, veel geleerd voor hunzelf maar ook als team. Complimenten!

TIP: Als ik zie wat jullie doen in 1 week, zowel in de ochtend als in de avond is best veel, vooral voor de wat jongere kids. Het lasergamen vond ik zelf niet zo bij het strandkamp passen, maar mijn... TIP: Als ik zie wat jullie doen in 1 week, zowel in de ochtend als in de avond is best veel, vooral voor de wat jongere kids. Het lasergamen vond ik zelf niet zo bij het strandkamp passen, maar mijn 2 jongens vonden dat wel weer heel erg leuk.

T Brugman/ moeder van Tirsah Slinger

Surfweek CAMPERDUIN

nee

Ondanks het slechte weer hebben de jongens een top week gehad.

De oudste van dertien vond een aantal onderdelen te "kinderachtig".

Leuk kamp met leuke activiteiten

Het eten man wat gevarieerder engezonder

Ondanks het matige weer, heeft onze zoon een topweek gehad en gaaf dat ie al een beetje kan surfen nu! Leuk om te zien!!! Bedankt!

Persoonlijk vond ik de beschrijving van het verzamelpunt wat onduidelijk. Wij waren nog niet bekend met jullie organisatie en Heerenweg 403 spreekt niet zo tot de verbeelding. Wellicht handig om er... Persoonlijk vond ik de beschrijving van het verzamelpunt wat onduidelijk. Wij waren nog niet bekend met jullie organisatie en Heerenweg 403 spreekt niet zo tot de verbeelding. Wellicht handig om er even bij te zetten dat dit het bedrijfspand/clubhuis is, vlakbij de strandopgang. Ook handig om te weten dat je de auto daar even kan parkeren. Verder alles prima voor elkaar!!!

Esther

annemarie

Erg leuk!!

omkleden was wel erg koud in de tent, misschien wat meer planken om spullen op te leggen.

Was heel leuk!

award ceremony on the beach instead of at the club house

Dirk

Onwijs gaaf!

Eindsessie op het strand doen; net als voorgaande jaren.

Fantastische week met enthousiaste jongens van Schoorl