Djus.nl

Funfactor
Offerte/ Email
Begeleiding/ Veiligheid

Emma

Het was heel leuk, veel verschillende dingen gedaan, heerlijk weer gehad, jammer van de regen met de BBQ.
Slaapkamer van mij 5 personen erg klein geen ruimte voor de tassen en de douches 4, waarvan 2 te gebruiken zijn te kort voor 40 personen, zeker als de jongens deze claimen en elk 10 minuten douchen.

de activiteiten zijn super, ik hou ervan om bezig te zijn , avonden had ik meer met zijn allen willen doen, er bleven een hoop op hun kamer als de activiteiten afgelopen waren, omdat die met zijn tweeën waren, voor iemand alleen niet zo leuk.
de leiding vond ik gezellig en waren ze goed te vinden om dingen te vragen of bespreken, ook waren ze erg netjes.
het eten was goed en gevarieerd.
Ik kom zeker volgend jaar weer.

de leiding en de overgang van dagkamp naar slaapkamp, nog steeds genoeg activiteiten en leuke activiteiten.

kamer indeling wat meer begeleiden en genoeg douche mogelijkheden/ toilet zou fijn zijn.

Jildou homminga

Een top kamp!!

Goeie alternatieve activiteiten.
Goeie sfeer.
En top locatie om te overnachten

Hartstikke leuk kamp.

Vervoer, activiteiten, accommodatie

De twee verzamelpunten liggen te ver van elkaar af om te lopen

Leuk!!!

Wisselende activiteiten, goede leiding.

Meer variantie in de lunch.

Wouter van krimpen

Het was een heel leuk kamp en heb er van genoten en de begeleiders konden het goed uitleggen en je kon met iedereen wel lachen.

Dat als je iets niet kan doen dat ze voor leuke andere activiteiten zorgen

Ik vond het een super leuk kamp met super leuke mensen.

Heel veel groepsactiviteiten, wat heel fijn is.
Iedereen wordt erbij betrokken, vooral Dennis is hier goed in.

Meer spannende activiteiten.

Surf chica

Leuk, gezellig, goed georganiseerd, alles in orde, leuke week voor mijn dochter van 13

Professioneel, alles was goed geregeld

Bij de demonstratie op vrijdag, waarbij de ouders werden uitgenodigd, zou het aardig zijn (en goed voor klantenbinding) als iemand ons welkom heette en bijv een kop koffie aanbood. Het is geen... Bij de demonstratie op vrijdag, waarbij de ouders werden uitgenodigd, zou het aardig zijn (en goed voor klantenbinding) als iemand ons welkom heette en bijv een kop koffie aanbood. Het is geen klacht, meer een suggestie.

Onze dochters en hun vriendinnen hebben een geweldige week gehad!

Goed georganiseerd, afwisselend programma.

Hugo

Onze dochter heeft deze somer deelgenomen aan het Surfkamp op het strand van Castricum en heeft zich daar waanzinnig vermaakt. Een afwisselend programme gecombineerd met gepassioneerde leiding heeft... Onze dochter heeft deze somer deelgenomen aan het Surfkamp op het strand van Castricum en heeft zich daar waanzinnig vermaakt. Een afwisselend programme gecombineerd met gepassioneerde leiding heeft haar een onvergetelijke week bezorgd.

Afwisselend programma

Esther

Jack heeft weer een super week gehad bij jullie tijdens strandkamp! Dank!!!!

Super enthousiaste begeleiding en hele stoere activiteiten