Djus.nl

Funfactor
Offerte/ Email
Begeleiding/ Veiligheid

Y

Fijn team die met de kids alleen maar leuke dingen doen. Ze doen de hele dag gave activiteiten met de hele groep. Iets meer het water op had wat onze kids betreft wel gemogen, maar de andere... Fijn team die met de kids alleen maar leuke dingen doen. Ze doen de hele dag gave activiteiten met de hele groep. Iets meer het water op had wat onze kids betreft wel gemogen, maar de andere activiteiten hebben ze wel ook van genoten op surfkamp.

Zeer goed in de omgang met kinderen
Activiteiten wisselen elkaar af
Goede surf- en suplessen
Prachtige locatie

Er werd tegen de kids een aantal keer gezegd dat ze gingen longboarden, maar dit ging elke keer niet door om verschillende redenen. Dit vonden ze erg jammer.

M’n zoon (bijna 8) heeft een top week gehad, hij komt zeker volgend jaar weer!

- Lieve en bekwame instructeurs
- Prachtige locatie
- Goed materiaal
- Leuke afwisseling mbt programma

- Info op de website en het werkelijke programma zouden beter mogen overeenkomen (het lijkt of het twee verschillende bedrijven zijn, de site en de invulling tijdens het kamp).
- een...
- een surfdiploma beloven en niet uitdelen is eigenlijk een gemiste kans.
- een expression session (jullie wedstrijd met alleen winnaars) beloven en niet uitvoeren is zonde.
- meer controle mbt zonnebrand insmeren (8 jarige - ik meen ook oudere- kids zijn nog niet zo handig of zien nog niet de pure noodzaak).
- meer fruit tijdens de lunch (gezonde lunch).
- op de website worden andere instructeurs genoemd, het zijn allemaal toffe instructeurs dus het is misschien niet nodig om Nienke de Nederlands Kampioen te noemen als ze er niet bij is.
- leuk als er meer ‘Quicksilver’ vibe zou zijn (gratis stickers, logo op t-shirt, ed).

Het klinkt vast strenger als dat we bedoelen, maar we komen zeker volgend jaar weer!

Dylano Kruizinga

Dylano heeft een top week gehad, hij wil nog wel een weekje.😁Het was zo ontzettend leuk mam.

Het was gewoon top.👍 Echt een aanrader. De jongens hebben mijn zoon in ieder geval goed vermaakt. Dank jullie wel.

Dylano meld, dat hij graag Nutella wil volgend jaar op brood. Ik heb Geen verbeterpunten of tips.

Emma

Het was heel leuk, veel verschillende dingen gedaan, heerlijk weer gehad, jammer van de regen met de BBQ.
Slaapkamer van mij 5 personen erg klein geen ruimte voor de tassen en de douches 4, waarvan 2 te gebruiken zijn te kort voor 40 personen, zeker als de jongens deze claimen en elk 10 minuten douchen.

de activiteiten zijn super, ik hou ervan om bezig te zijn , avonden had ik meer met zijn allen willen doen, er bleven een hoop op hun kamer als de activiteiten afgelopen waren, omdat die met zijn tweeën waren, voor iemand alleen niet zo leuk.
de leiding vond ik gezellig en waren ze goed te vinden om dingen te vragen of bespreken, ook waren ze erg netjes.
het eten was goed en gevarieerd.
Ik kom zeker volgend jaar weer.

de leiding en de overgang van dagkamp naar slaapkamp, nog steeds genoeg activiteiten en leuke activiteiten.

kamer indeling wat meer begeleiden en genoeg douche mogelijkheden/ toilet zou fijn zijn.

Jildou homminga

Een top kamp!!

Goeie alternatieve activiteiten.
Goeie sfeer.
En top locatie om te overnachten

Nee

Hartstikke leuk kamp.

Vervoer, activiteiten, accommodatie

De twee verzamelpunten liggen te ver van elkaar af om te lopen

Leuk!!!

Wisselende activiteiten, goede leiding.

Meer variantie in de lunch.

Wouter van krimpen

Het was een heel leuk kamp en heb er van genoten en de begeleiders konden het goed uitleggen en je kon met iedereen wel lachen.

Dat als je iets niet kan doen dat ze voor leuke andere activiteiten zorgen

Ik vond het een super leuk kamp met super leuke mensen.

Heel veel groepsactiviteiten, wat heel fijn is.
Iedereen wordt erbij betrokken, vooral Dennis is hier goed in.

Meer spannende activiteiten.

Surf chica

Leuk, gezellig, goed georganiseerd, alles in orde, leuke week voor mijn dochter van 13

Professioneel, alles was goed geregeld

Bij de demonstratie op vrijdag, waarbij de ouders werden uitgenodigd, zou het aardig zijn (en goed voor klantenbinding) als iemand ons welkom heette en bijv een kop koffie aanbood. Het is geen... Bij de demonstratie op vrijdag, waarbij de ouders werden uitgenodigd, zou het aardig zijn (en goed voor klantenbinding) als iemand ons welkom heette en bijv een kop koffie aanbood. Het is geen klacht, meer een suggestie.