Djus.nl

Funfactor
Offerte/ Email
Begeleiding/ Veiligheid

Brit Pesman

Ik vond het hartstikke leuk en heb veel leuke nieuwe mensen leren kennen. Als je van een actieve vakantie houdt, zou ik het zeker aanraden. Alles was goed verzorgt en de begeleiders deden erg hun... Ik vond het hartstikke leuk en heb veel leuke nieuwe mensen leren kennen. Als je van een actieve vakantie houdt, zou ik het zeker aanraden. Alles was goed verzorgt en de begeleiders deden erg hun best om er een paar leuke dagen van te maken.

Je werd erg vrij gelaten in wat je wel en wat je niet wilde doen

Misschien meer foto’s op de site

Billie de Haan

Great active camp for all ages with fun and inspiring coaches

outdoor activities, location and coaches

Not really, maybe day /weekend camps throughout the year to keep up surf skills learned.

Hannah Bloemberg

Super leuk kamp!! Heel erg naar me zin gehad. Ook hele leuke instructeurs en begeleiders. Zeker een aanrader!

Ze letten erg op veiligheid en voeding. En ze houden rekening met veranderingen in het weer.

Nvt

Judith Biersteker

Prachtig mooi surfkamp voor kinderen

To the point

Manou Hofman

Echt zooo tof! Echt een kamp gevoel en heb super veel geleerd!

Alles behalve de tips :)

Misschien een duidelijk schema voor de ouders om te weten waar de kids zijn.

Ella en Noor Beljaars

Surfkamp

Leuke activiteiten en sfeer

De nasi goreng was niet zo heel lekker

Tijn

De jongens hebben een heerlijke week gehad en kijken nu al uit naar een volgende vakantie aan de Lagune met DJUS

toffe activiteiten en professionele begeleiding, relaxte sfeer

L

Mijn ficjterheeft een fijne week gehad op het beachfun camp.

Leuke activiteiten

Het avondeten vond mijn dochter niet te eten. Pasta met champignonsaus wordt door weinig pubers gewaardeerd. We hebben eur 600 betaald en dan verwacht je wel wat meer kwaliteit van het eten. Nu... Het avondeten vond mijn dochter niet te eten. Pasta met champignonsaus wordt door weinig pubers gewaardeerd. We hebben eur 600 betaald en dan verwacht je wel wat meer kwaliteit van het eten. Nu heeft ze bij de supermarkt veel geld uitgegeven voor eten, dat lijkt me niet de bedoeling.

Cindy

Actief kamp met leuke activiteiten

Leuke over dag activiteiten

- teveel vrije tijd in de avond; was leuk geweest als ze actief waren tot de avond; hadden expres screentime gelimiteerd maar veel kinderen waren lang op hun telefoon
- meer gelijkwaardige...
- meer gelijkwaardige kamers. De kamer van 10 heeft geen ruimte, slechtere bedden en geenntv
- als er maar 3 jongens zijn en wel 25 meisjes, meer mixen met de dagkinderen. M’n zoon had nu de hele week 2 jongens om mee te spelen waarvan 1 Duits was en geen Engels sprak

Reactie Djus.nl:

Hartelijk dank voor de feedback, graag ligt ik een aantal zaken even toe.
Hartelijk dank voor de feedback, graag ligt ik een aantal zaken even toe.
Wij horen vaker dat de bedden boven of juist beneden beter zijn. Echter hebben wij op elk bed exact de zelfde matrassen liggen en de tv hangt als het goed is zonder stroomkabel omdat hij nergens voor nodig is. Maar het gras lijkt vaker groener op een andere kamer.
Voor een complete dag aan activiteiten is er vaak eigenlijk geen energie maar om het beachhouse heen zijn genoeg dingen te doen (halfpipe, voetbalveld, trampoline, glijbaan) als er nog energie over is.
Over het mengen van de dag en overnacht groep begrijp ik heel goed! Dit jaar is dat vanuit ons een bewuste keuze geweest omdat we proberen in zoveel mogelijk verschillende corona bubbels te blijven.
Mocht u verder nog vragen op aanmerkingen hebben dan horen wij dat uiteraard graag, u kan mij dan ook direct contacten op Caspian@djus.nl
Caspian Harinck

Sanne

Super leuk kamp voor onze dochter van 10 en zoon van bijna 8! Elke dag super enthousiast. Echt een aanrader!

Goede begeleiding, leuke activiteiten, goede energie