Djus.nl

Funfactor
Offerte/ Email
Begeleiding/ Veiligheid

De jongens uit Schoorl

“super leuk! Volgend jaar ga ik weer naar het surfkamp!”

Begeleiding op het kamp is super, de kids doen bijna iedere dag andere sportieve activiteiten en krijgen surflessen natuurlijk.

Geen.

Naomi

Gave strandvakantie

Kundige en verantwoordelijke instructeurs, energiek en echte surf dudes

?

luca

Leuke en gezellige ervaring om niet te vergeten.

De activiteiten waren super leuk. Ook met vriendinnen was het een uitje om niet te vergeten. De begeleiders waren aardig en een vertrouwd punt. Ik raakte op het surfkamp ongesteld en werd hiermee... De activiteiten waren super leuk. Ook met vriendinnen was het een uitje om niet te vergeten. De begeleiders waren aardig en een vertrouwd punt. Ik raakte op het surfkamp ongesteld en werd hiermee geholpen wat erg fijn was. Ook deed de begeleiding lekker mee en waren ze erg energiek en grappig. Leuk!

Ik zou wat meer drink momenten inplannen, als het erg warm is is dat erg fijn en hard nodig.

Philomène van Drongelen

Fantastische week gehad met dag surfkamp
Veel leuke activiteiten voor de kinderen
De instructeurs zijn erg gezellig en lief voor de kinderen

Duidelijke afspraken met de kinderen

Ik heb echt de week van mijn leven gehad
Super leuke instructeurs en al kom je alleen je maakt super snel vrienden

Genoeg activiteiten voor de hele dag en de activiteiten waren allemaal ook echt goed en leuk

Heb ik niet

ELZINGA WENZLAFF

Het was een super leuk kamp! De kinderen hebben de van de mooie sfeer genoten, en willen graag terug komen. De instructeurs zijn top!

Instructeurs heel aanwezig, altijd blij, veel aandacht aan ieder kind

Het eten zou minder zoet kunnen zijn

Maurice van Schravendijk

Echt een super locatie.
Daarnaast werken in Schoorl-Camperduin ook de beste strandwachten van Nederland

Gezellig, aansprekend voor de doelgroep.
Sportief

Gelegenheid tot diner op het sportpaviljoen

zegikniet

Super week met de Jongens uit Schoorl!

Veel afwisseling, veel verschillende activiteiten, de dagen vlogen voorbij voor de kinderen. Goeie introductie van alle strandactiviteiten, zodat de kinderen konden ervaren welke activiteiten ze... Veel afwisseling, veel verschillende activiteiten, de dagen vlogen voorbij voor de kinderen. Goeie introductie van alle strandactiviteiten, zodat de kinderen konden ervaren welke activiteiten ze zelf echt leuk vonden

We hebben beach adventure gedaan, kinderen vonden het jammer dat er zo weinig gesurfd werd.

Jonne Peekstok

Super leuk

Proffesioneel

Olivia

Het was super leuk! Wat vond ik leuk: bodyboarden, surfen, alles. Ik vond de instructeurs heel leuk en lief.

Instructeurs helpen goed als het niet lukt.

Niks