Djus.nl

Service
Funfactor
Offerte/ Email
Begeleiding/ Veiligheid

Twee jaar geleden was mijn zoon bij het strandkamp in Castricum. Dit jaar heeft hij het sufkamp gevolgd. Hij gaf aan dat hij het nog beter georganiseerd vond. Die indruk had ik ook. De laatste dag... Twee jaar geleden was mijn zoon bij het strandkamp in Castricum. Dit jaar heeft hij het sufkamp gevolgd. Hij gaf aan dat hij het nog beter georganiseerd vond. Die indruk had ik ook. De laatste dag vroeg ik aan het ontbijt: 'welk cijfer geef je het kamp?'. Hij zei meteen: 'Een 10!!!'.

Misschien iets duidelijker aangeven hoe het vervoer is als de activiteit op een andere plek wordt gehouden (zoals op camping Bakkum: lasergamen en longboarden). Tim heb ik met de auto gebracht zodat... Misschien iets duidelijker aangeven hoe het vervoer is als de activiteit op een andere plek wordt gehouden (zoals op camping Bakkum: lasergamen en longboarden). Tim heb ik met de auto gebracht zodat zijn fiets niet bij het strand zou blijven staan. Achteraf bleek dat hij met eigen vervoer naar Bakkum moest gaan.

Ik vond het heel leuk om te doen!! Ik had een heel leukk groepje

evt. warme douches voor na het surfen

Een leuk kamp met veel verschillende activiteiten.

Een bonnetje bij contante betaling.

Sanne van der Zwan

Mijn dochter heeft vorige week met heel veel plezier meegedaan aan het strandkamp. Goed georganiseerd. Enthousiaste leiding. Afwisselend programma. Volgend jaar weer.

Best veel geleerd

Geen idee

Connie

Seppe en Janne hebben een superleuke week gehad.
Alleen het schilderen van het fotolijstje was niet zo spectaculair vonden ze.

Een superleuke week !

Tip: Misschien het longboarden inplannen op donderdag i.v.m. mogelijke blessures.
Onze kinderen hebben zich goed beschermd tijdens de les, maar dat gold niet voor iedereen.

Wilma Kruizinga

Dylano vond het strandkamp fantastisch, hij heeft veel nieuwe activiteiten geleerd. En wil volgend jaar weer bij jullie op strandkamp.

Nee

enthousiaste ouder

Blue (9) zelf: "Ik moet volgende jaar weer"

??

Leuk volgend jaar Surfkamp (dit was het leukste onderdeel)

Avondprogramma of een keer een avond activiteit