Djus.nl

Funfactor
Offerte/ Email
Begeleiding/ Veiligheid

Jan Nouwens

De kids kwamen elke dag razend enthousiast terug van het strandkamp, zeker een aanrader.

Benthe en Esmée waren super enthousiast!! Alleen dat jammer dat ze niet gesurft hebben!

Helaas iets te weinig op het water met surfen

Deelname Silke, maandag 3 t/m vr 7 aug. in Castricum aan Zee.

Info op website.

Ervaring van Miklin, Jasper, Ian en Hadassah en dus niet van Pauline en Hanna zoals in de aanhef van de mail staat.

Waren er hele mooie golven en dan raften terwijl surfen toen fijner was geweest.

Leuke week voor herhaling vatbaar

De lunchpauze duurde vrij lang, mag iets korter.
Niet alle activiteiten zijn allemaal volgens planning doorgegaan:
- longboarden ging niet door omdat de man van de longboarden ziek was....
De lunchpauze duurde vrij lang, mag iets korter.
Niet alle activiteiten zijn allemaal volgens planning doorgegaan:
- longboarden ging niet door omdat de man van de longboarden ziek was. Jammer dat er dan geen back-up is, dat er niet iemand anders met longboarden komt.
- zorbing ging ook niet door omdat deze lek was.
- en ook de meet en Greet met een surfkampioen ging niet door.

Harry Groen

Prima dagen. Veel geleerd.

De kinderen hebben een top week gehad. Daarbij zat het weer ook mee.
Veel geleerd. Goede begeleiding en een goed afwisselend programma

Zo doorgaan

Evelien D

Wat ik heb gezien de hele week op het strandkamp was super! Thomas en Kevin waren hele goede, leuke, speelse begeleiders en professioneel. Onze 2 jongens hebben een hele mooie week gehad, veel... Wat ik heb gezien de hele week op het strandkamp was super! Thomas en Kevin waren hele goede, leuke, speelse begeleiders en professioneel. Onze 2 jongens hebben een hele mooie week gehad, veel plezier gehad, veel geleerd voor hunzelf maar ook als team. Complimenten!

TIP: Als ik zie wat jullie doen in 1 week, zowel in de ochtend als in de avond is best veel, vooral voor de wat jongere kids. Het lasergamen vond ik zelf niet zo bij het strandkamp passen, maar mijn... TIP: Als ik zie wat jullie doen in 1 week, zowel in de ochtend als in de avond is best veel, vooral voor de wat jongere kids. Het lasergamen vond ik zelf niet zo bij het strandkamp passen, maar mijn 2 jongens vonden dat wel weer heel erg leuk.

T Brugman/ moeder van Tirsah Slinger

Surfweek CAMPERDUIN

nee

Ondanks het slechte weer hebben de jongens een top week gehad.

De oudste van dertien vond een aantal onderdelen te "kinderachtig".