Djus.nl

Funfactor
Offerte/ Email
Begeleiding/ Veiligheid

Finn Zaan

Mijn zoon en zijn vriendjes vonden het superleuk!

Goed geregeld maar misschien nog een leuk vervolgaanbod?

Jay-Luca

Ik vond het echt een topweek! Ik had het gezellig met iedereen. Ik heb veel lol gehad met de instructeurs. Vooral het stoeien was leuk! M'n take offs zijn verbeterd dankzij de lessen. Bedankt... Ik vond het echt een topweek! Ik had het gezellig met iedereen. Ik heb veel lol gehad met de instructeurs. Vooral het stoeien was leuk! M'n take offs zijn verbeterd dankzij de lessen. Bedankt allemaal! Groetjes van Jay-Luca.

Meerdere groepsfoto's maken voor als er iemand niet leuk op staat, zodat er dan keus is. Jammer dat de aandenkens niet helemaal gelukt zijn dit keer.

Am kooge vethman

Gezellig en leuke activiteiten

Grotere kleed kamers nog meer surfen dan nu het geval was. Slechtweerscenario verbeteren, vooral voor wat oudere kinderen.

Helemaal geweldig

Geen aanmerking

Emiel heeft zich echt prima vermaakt en vond het een fantastische week!

Wout Kruijer

Ik vond het een geweldig kamp

Geen een

N. Coster

Helemaal leuk, met mooi weer. Contact van te voren was goed maar niet echt duidelijke informatie over hoe laat en waar het camp begon. Ik moest er zelf over bellen en de bevestigingsmail niet... Helemaal leuk, met mooi weer. Contact van te voren was goed maar niet echt duidelijke informatie over hoe laat en waar het camp begon. Ik moest er zelf over bellen en de bevestigingsmail niet ontvangen.

De lunch was soms wat weinig, tieners zijn in de groei en gebruiken veel energie met surfcamp en van 1 broodje kunnen ze niet echt leven. Misschien wat meer brood of wat extra fruit erbij.

Mayra de Vreede

In een woord: super!!

Nee

Mijn zoon Stijn heeft voor het eerst meegedaan met het strandkamp en vond het geweldig. Leuke spelletjes, surfen, suppen, raften etc. En top begeleiders. Dank je wel. Was top verzorgd. Op naar... Mijn zoon Stijn heeft voor het eerst meegedaan met het strandkamp en vond het geweldig. Leuke spelletjes, surfen, suppen, raften etc. En top begeleiders. Dank je wel. Was top verzorgd. Op naar volgend jaar

Nvt

Lisa Kempers

Mijn dochter heeft een geweldige week gehad