Djus.nl

Funfactor
Offerte/ Email
Begeleiding/ Veiligheid

Meijs Pieters

Onze dochter heeft zo genoten ze vond het kamp te kort;)) huilend in de auto weer naar huis!!

Yvonne van Duin

Kids hebben een topweek gehad jammer dat ze niet zoveel golfsurfen konden doen dat doen ze het liefste 5 dagen lang. maar het weer heb je niet in de hand.

Alleen de toiletvoorziening vonden ze minder geslaagd. Tot volgend jaar

N. Saft

Mijn dochter heeft weer super genoten!

De activiteiten in en op het water waren wel leuk. Ik vond het gek dat er zoveel spellen niet in het water gedaan werden. Bij een strandkamp had ik andere verwachtingen gehad.

Meer activiteiten op en in het water.

Reactie Djus.nl:

Dank voor je beoordeling. Bij een strandkamp, doen we naast het brandingraften, surfen en bodyboarden bijna alles op het strand inderdaad. Bij het surfkamp doen we meer wateractiviteiten. Dan... Dank voor je beoordeling. Bij een strandkamp, doen we naast het brandingraften, surfen en bodyboarden bijna alles op het strand inderdaad. Bij het surfkamp doen we meer wateractiviteiten. Dan proberen we elke dag te surfen. Misschien bij een volgende keer gewoon een surfkamp doen ;-)
Groet,
Joost Van de Jongens uit Schoorl

mariella

Geweldig surfkamp. Kids waren elke dag enthousiast. de staff hielp hier natuurlijk in mee, zonder hun inzet, vrolijkheid en gezelligheid. De strand spelletjes en het surfen vonden Isis en jasmijn... Geweldig surfkamp. Kids waren elke dag enthousiast. de staff hielp hier natuurlijk in mee, zonder hun inzet, vrolijkheid en gezelligheid. De strand spelletjes en het surfen vonden Isis en jasmijn heel erg leul. De instructies vd staff voor het leren surfen waren heel goed volgens de kids. En dat hebben wij ook vanmiddag kunnen zien. Wat deden alle kids het geweldig. Wij komen zeker terug volgend jaar zomer. Thnx Thomas Lotte Wessel en Benjamin voor de super week.

meer zon ??

Vera

Het was een heel leuk kite kamp en ik heb het erg naar mijn zin gehad.

roos de wit

Ik vond het heel leuk en soms spannend.
ik vond het bodyboarden het aller leukste.
groeten Roos.

diploma o.i.d aan het einde, meer reclame maken en ook een bonte middag.

H Groen

Prima week geweest.

Jet Meyer

Tommie heeft ontzettend genoten van de surf week. Jullie hele team was fantastisch . Betrokken,zorgzaam en met heel veel plezier zag ik hoe jullie met de kinderen uit de groep omgingen. De dynamiek... Tommie heeft ontzettend genoten van de surf week. Jullie hele team was fantastisch . Betrokken,zorgzaam en met heel veel plezier zag ik hoe jullie met de kinderen uit de groep omgingen. De dynamiek binnen de groep was fantastisch. Tommie heeft veel geleerd en heel veel plezier gehad en komt zeker gauw weer langs in Castricum . Nogmaals ontzettend bedankt en voor nu een fijn weekend gewenst ook namens Tommie ??

Mieke Castricum

Vriendelijke begeleiding en gaan op n goede manier met de kinderen. Wat ik fijn vind is dat er ook even met opa en oma gesproken werd

Nee