Djus.nl

Begeleiding/ Veiligheid

loic

Heerlijk surfkamp

Aardige begeleiding, prima accomodatie

Superleuk strandkamp! Jammer dat het over is

Leuke begeleiding

X

Wendy minderhoud

Mijn naam is Lynn eb ik ben 8jaar en ik vond het strandkamp super leuk, vooral het raften, spelletjes op het strand zoals bunker trefbal. Ik wil volgend jaar wel weer.

Ik had iedere...

Ik had iedere dag een enthousiaste dochter thuis die graag ging en met leuke verhalen thuis kwam. Goed georganiseerd en een leuk vrolijk team met echte aandacht voor de kinderen dat zorgde voor plezier! ??

Goed georganiseerd en een leuk enthousiast team x op x.
Prettig contact ook via mail, aangezien ik bij de verkeerde plek had ingeschreven. Snel omgezet met prettig contact

Deze cursus raad ik iedereen aan! Hele goede leuke sfeer, mijn zoon Peer heeft echt de week van zijn leven gehad. Ondanks dat het weer niet super was, was de spirit altijd goed! De week vloog... Deze cursus raad ik iedereen aan! Hele goede leuke sfeer, mijn zoon Peer heeft echt de week van zijn leven gehad. Ondanks dat het weer niet super was, was de spirit altijd goed! De week vloog voorbij, mijn zoon heeft heel veel geleerd en bovenal ook heel veel lol gehad! Super verzorgd, iedereen was heel aardig, professioneel en ze wisten echt de juiste sfeer te creeeren. En een goede mix tussen leren en fun!

Super leuke instructeurs!
Goed programma.

Thomas van der Meer

Wat een te gek kamp, instructeurs zijn er echt voor de kinderen en maken er een super leuk kamp van!!!

Ook op de dagen dat er geen surf was werden er nog allerlei verschillende activiteiten gedaan!
mijn kinderen hebben al meerdere keren mee gedaan en hebben het weer harstikke leuk gehad

niet dat ik weet, ging al helemaal top!@

Lars

Strandkamp was gevarieerd, uitdagend, leuk, gezellig, goed verzorgd en super enthousiaste begeleiders! We hadden een zeer blij kind elke dag afloop. Volgend jaar zou hij wel weer willen!

afwisselend, betrokken en enthousiaste begeleiders

vrij grote groep.

Marjan/ Evan

Evan heeft het waanzinnig leuk gehad! Surfen en alle andere activiteiten waren super.

Gezellig, enthousiast team met veel humor maar ook goede leiding en voldoende autoriteit.

s van bakel

Het was heel leuk om te doen en misschien volgend jaar weer!

de begeleiding op het kamp was goed!

verbeter de website qua informatie

denk aan details zoals de kosten over de activiteiten, wat ze inhouden en hoe lang ze duren

Nike

Fantastisch kamp met veel variatie, goede zorg en een enthousiaste leiding.

Locatie, programma, lunch, zorg voor insmeren zonnebrandcreme, enthousiasme van het team.

Gaaf kamp volgend jaar weer

de afwisseling van de activiteiten
accomodatie

nee