ditisABC

9.8/10
Reactiesnelheid op vragen
Communicatie

MarcoV

Top ze denken altijd mee met ons. Zowel op functioneel nivo als op technisch nivo.

Ajlround

Zola.nu

Het maken, onderhouden en up-to-date houden van mijn website.

Communicatief sterk. reageren snel op verzoeken en vragen. Ze geven duidelijk advies.

Traprenovatie Nederland

Goed komen afspraken na

Ze weten waar de mee bezig zijn

De Paraplu

De Paraplu website is mooi geworden.

Marca Bultink Communicatie

Wij hebben goede ervaringen met DitisABC:
* deskundig advies voor inhoud en vorm van de nieuwe website
* goede begeleiding bij de overgang van oude naar nieuwe website en hosting Wij hebben goede ervaringen met DitisABC:
* deskundig advies voor inhoud en vorm van de nieuwe website
* goede begeleiding bij de overgang van oude naar nieuwe website en hosting
* klantvriendelijke training en hulp bij het werken met Wordpress
* snelle helpdesk bij problemen

Snelheid, betrokkenheid, klantvriendelijkheid

Julie Bernsthove

Al jaren mijn website en hosting bij ditisabc in beheer, en samen bekeken hoe we meer bezoekers naar mijn website konden krijgen, want kreeg niet genoeg bezoekers. Nu wel! Partij die fijn met je... Al jaren mijn website en hosting bij ditisabc in beheer, en samen bekeken hoe we meer bezoekers naar mijn website konden krijgen, want kreeg niet genoeg bezoekers. Nu wel! Partij die fijn met je meedenkt, of zelfs aanstuurt.

Vos

Mijn hosting verzorg ik via ditis.ABC. Dit gaat zorgeloos. En als er al iets speelt, dan is het team gewoon goed benaderbaar en is helder in de oplossingen.

Helder, Constructief en open voor een persoonlijke benadering

NLbewustgezond.nl

DitisABC denk mee en neemt initiatieven die leiden tot resultaten.

Boelo Meijer / Koopcentrum Hillegom

Uitstekend, luisteren zeer goed naar de wensen van de klant, zeer deskundige programmeur.

Robert van Hulst

We hebben eerst een gratis scan laten doen en dat gaf meteen duidelijkheid over waar we staan of waar we eigenlijk niet staan. Daarna is er een traject gestart om samen met ons eigen marketing... We hebben eerst een gratis scan laten doen en dat gaf meteen duidelijkheid over waar we staan of waar we eigenlijk niet staan. Daarna is er een traject gestart om samen met ons eigen marketing afdeling om de positie in de zoekmachine te verbeteren. Het proces is nog gaande maar tot nu toe zijn we zeer tevreden, ook mede door de heldere uitleg en de taakverdeling, we vinden het fijn dat we ook zelf punten kunnen aanpakken.