ditisABC

9.8/10
Reactiesnelheid op vragen
Communicatie

SchrijfOp.nl

Wij werken al jaren samen met ditisABC, fijne club met specialisten.

Snelheid op vragen

Jaimy - van Worldcoaches

De samenwerking met ze verloopt soepel. Blij met het eindresultaat en bij support werken echt toppers die stap voor stap uitleg geven over hoe wordpres werkt. Wij zijn zeer tevreden!

Support en uitleg

Connecting Energy

Een fijn team van professionals. Reageren snel, zijn kundig en komen met goede ideeën voor verbetering. Zeer tevreden.

Snel en kundig

Noest Advocatuur

Snelle en vriendelijke service!

Snel, deskundig en behulpzaam

Intertap Flooring

Erg prettig werken met DitisABC, altijd snelle opvolging van mijn vragen en/of feedback.

Service, kan altijd bellen, heb snel antwoord, persoonlijk contact met de mensen, snelle opvolging van verbeterpunten.

Hoveniersbedrijf de Rooij

Positief team, maakt mooie producten, leuk contact en denken goed pro-actief mee.

Commercieel meedenken en uitermate vriendelijk

ERA Hoofddorp

Ditisfantastisch

zeer persoonlijk en kundig

fysiotherapeutisch Centrum Achterwillens

Prettige , laagdrempelige omgang . Goed meedenkend

snel oppakken van door te voeren wijzigingen .

Matthijn van NLbewustgezond.nl

DitisABC verzorgt al jaren lang en naar tevredenheid, het technische beheer en de ontwikkeling van de website NLbewustgezond.nl. Inmiddels heeft team van DitisABC vele projecten met succes afgerond... DitisABC verzorgt al jaren lang en naar tevredenheid, het technische beheer en de ontwikkeling van de website NLbewustgezond.nl. Inmiddels heeft team van DitisABC vele projecten met succes afgerond en draait de site als een zonnetje.

Veel vakkennis op de gebieden van SEO, online marketing, plugins en websiteontwikkeling. Verder verloopt de samenwerking erg prettig. Korte lijnen en mooie resultaten.

Hoveniersbedrijf de Rooij

Wij kwamen op een website en dachten dat ziet er netjes en overzichtelijk uit. Deze website was gemaakt door Dit is ABC. Zo kwamen we in contact. In het voortraject kwamen ze met goede ideeën en... Wij kwamen op een website en dachten dat ziet er netjes en overzichtelijk uit. Deze website was gemaakt door Dit is ABC. Zo kwamen we in contact. In het voortraject kwamen ze met goede ideeën en marketing tips en het eerste voorstel voor een nieuwe website sloot goed aan bij onze wensen. Een team van enthousiaste professionals hebben ze onze website gemaakt. De communicatie verliep goed via een platform en ook persoonlijk op kantoor.

Ze zijn creatief, denken met je mee hoe je je product/dienst nog beter op de digitale markt kan neerzetten. Ze weten heel goed de vertaling van je visie om te zetten in een website. Je digitale... Ze zijn creatief, denken met je mee hoe je je product/dienst nog beter op de digitale markt kan neerzetten. Ze weten heel goed de vertaling van je visie om te zetten in een website. Je digitale visitekaartje sluit heel goed aan. Het team staat open voor feedback, zeer behulpzaam. Prettig om mee samen te werken.