ditisABC

9.8/10
Reactiesnelheid op vragen
Communicatie

Intertap Flooring

Erg prettig werken met DitisABC, altijd snelle opvolging van mijn vragen en/of feedback.

Hoveniersbedrijf de Rooij

Positief team, maakt mooie producten, leuk contact en denken goed pro-actief mee.

ERA Hoofddorp

Ditisfantastisch

fysiotherapeutisch Centrum Achterwillens

Prettige , laagdrempelige omgang . Goed meedenkend

Matthijn van NLbewustgezond.nl

DitisABC verzorgt al jaren lang en naar tevredenheid, het technische beheer en de ontwikkeling van de website NLbewustgezond.nl. Inmiddels heeft team van DitisABC vele projecten met succes afgerond... DitisABC verzorgt al jaren lang en naar tevredenheid, het technische beheer en de ontwikkeling van de website NLbewustgezond.nl. Inmiddels heeft team van DitisABC vele projecten met succes afgerond en draait de site als een zonnetje.

Hoveniersbedrijf de Rooij

Wij kwamen op een website en dachten dat ziet er netjes en overzichtelijk uit. Deze website was gemaakt door Dit is ABC. Zo kwamen we in contact. In het voortraject kwamen ze met goede ideeën en... Wij kwamen op een website en dachten dat ziet er netjes en overzichtelijk uit. Deze website was gemaakt door Dit is ABC. Zo kwamen we in contact. In het voortraject kwamen ze met goede ideeën en marketing tips en het eerste voorstel voor een nieuwe website sloot goed aan bij onze wensen. Een team van enthousiaste professionals hebben ze onze website gemaakt. De communicatie verliep goed via een platform en ook persoonlijk op kantoor.

MarcoV

Top ze denken altijd mee met ons. Zowel op functioneel nivo als op technisch nivo.

Zola.nu

Het maken, onderhouden en up-to-date houden van mijn website.

Traprenovatie Nederland

Goed komen afspraken na

De Paraplu

De Paraplu website is mooi geworden.