ditisABC

Reactiesnelheid op vragen
9.5/10
Communicatie

De Paraplu

De Paraplu website is mooi geworden.

Marca Bultink Communicatie

Wij hebben goede ervaringen met DitisABC:
* deskundig advies voor inhoud en vorm van de nieuwe website
* goede begeleiding bij de overgang van oude naar nieuwe website en hosting

Julie Bernsthove

Al jaren mijn website en hosting bij ditisabc in beheer, en samen bekeken hoe we meer bezoekers naar mijn website konden krijgen, want kreeg niet genoeg bezoekers. Nu wel! Partij die fijn met je...

Vos

Mijn hosting verzorg ik via ditis.ABC. Dit gaat zorgeloos. En als er al iets speelt, dan is het team gewoon goed benaderbaar en is helder in de oplossingen.

NLbewustgezond.nl

DitisABC denk mee en neemt initiatieven die leiden tot resultaten.

Boelo Meijer / Koopcentrum Hillegom

Uitstekend, luisteren zeer goed naar de wensen van de klant, zeer deskundige programmeur.

Robert van Hulst

We hebben eerst een gratis scan laten doen en dat gaf meteen duidelijkheid over waar we staan of waar we eigenlijk niet staan. Daarna is er een traject gestart om samen met ons eigen marketing...

Kristy Wong - De Centrale BTW Teruggave

De ontwikkeling van onze nieuwe website is door ditisABC verzorgd. Wij zijn zeer tevreden over de werkwijze en de manier van communiceren. Complimenten aan Jessica voor het pro-actief meedenken!

Wat mij voornamelijk aanspreekt is de duidelijke taal, ik begin het internet nu steeds beter te snappen.

Marc

Wij zijn met onze webshop overgestapt naar ditisABC, zij hebben dit snel overgenomen en zij hebben het flink beter gemaakt op het gebied van seo.