ditisABC

Eineyachtmieten.de

Fantastisch!

Deskundigheid en klantvriendelijkheid

Hurtak en Roodhorst notarissen

Bijzonder prettige samenwerking. Snappen wat je wilt. Ons kantoor is met de website overgegaan van een andere beheerder naar ditisABC. Een hele verbetering. Bij de vragen en verzoeken die ik had,... Bijzonder prettige samenwerking. Snappen wat je wilt. Ons kantoor is met de website overgegaan van een andere beheerder naar ditisABC. Een hele verbetering. Bij de vragen en verzoeken die ik had, werd actief en vlot meegedacht aan een oplossing. De medewerkers van ditisABC zijn heel goed benaderbaar. We hebben nog wat wensen en ik heb er alle vertrouwen in dat die ook weer met dezelfde service en vakkundigheid zullen worden gerealiseerd.

zie mijn ervaring

Kennemer Golf & Country Club

DitisABC is al jaren een betrouwbare partner voor onze website. Ook als er snel iets geregeld moet worden staan ze klaar. Altijd dezelfde mensen die actief meedenken en met oplossingen komen. Niets... DitisABC is al jaren een betrouwbare partner voor onze website. Ook als er snel iets geregeld moet worden staan ze klaar. Altijd dezelfde mensen die actief meedenken en met oplossingen komen. Niets is hun teveel.

Snelheid, oplossingsgericht.

Carlos & Mirella

Na aardig wat zoeken zijn we terecht gekomen bij ditisABC.
Na aardig wat zoeken zijn we terecht gekomen bij ditisABC.
En na een eerste fijne meeting hebben ze een prachtige website voor ons gemaakt! Ze hebben meer dan fantastisch onze feel, look en wensen door kunnen zetten op de website en daarnaast is hij goed zelf bij te houden. Ontzettend bedankt team ditisABC, voor de fijne samenwerking en het geweldige resultaat!

Super vriendelijk, snel en goede communicatie!

Tom / Datawell BV

Wij waren op zoek naar een betrouwbare partij die onze website weer bij de tijd kon brengen en waar we langjarig op kunnen bouwen. Daartoe zijn we bij ditisABC uitgekomen als passende partij. Wij... Wij waren op zoek naar een betrouwbare partij die onze website weer bij de tijd kon brengen en waar we langjarig op kunnen bouwen. Daartoe zijn we bij ditisABC uitgekomen als passende partij. Wij zijn echter zelf geen standaard bedrijf, en hebben dan ook wat afwijkende wensen voor onze website. Dat was bij ditisABC geen probleem. Vaak was een half woord genoeg, en als dat niet zo was, dan was de communicatie goed en de uitvoering adequaat en vlug. We kunnen er weer een hele tijd tegenaan met onze nieuwe website, die goed ontvangen is, zowel intern als extern.

Terugkoppeling op geleverd werk wordt vaak dezelfde dag nog verwerkt, daardoor ontstaat een proces dat erg vlug en efficient verloopt.

AC Media & Events

"Dit is ABC" doet haar naam eer aan! Want DIT IS een bedrijf, waar wordt meegedacht met de klant. Je hoeft maar iets te zeggen en het gebeurd, zoals je het zelf voor ogen had. Niets is teveel,... "Dit is ABC" doet haar naam eer aan! Want DIT IS een bedrijf, waar wordt meegedacht met de klant. Je hoeft maar iets te zeggen en het gebeurd, zoals je het zelf voor ogen had. Niets is teveel, altijd staan ze voor je klaar, voor mij krijgen ze een dikke tien!

Ze denken mee met de klant, zijn vriendelijk en staan meteen klaar!

Informatiecentrum Papier & Karton

Veel expertise en korte lijnen

Vanuit het Informatiecentrum Papier & Karton heb ik met ditisABC heel prettig samengewerkt aan een nieuwe website. Ik had vooraf een heel goed beeld van wat ik wilde. Dat weerhield ditisABC er niet... Vanuit het Informatiecentrum Papier & Karton heb ik met ditisABC heel prettig samengewerkt aan een nieuwe website. Ik had vooraf een heel goed beeld van wat ik wilde. Dat weerhield ditisABC er niet van om proactief mee te denken en te adviseren. Geen u-vraagt-wij-draaien-mentaliteit. En dat is goed, want dan kom je juist verder. Het team van professionals was goed bereikbaar (korte lijnen), nam de tijd naar mijn ideeën te luisteren en konden goed hun adviezen uitleggen; veel expertise in huis.

Reactie ditisABC:

Bedankt voor je review. Wij zijn ook trots op het eindresultaat.

Antikraak.nl

Zeer degelijke partij die snel en volgens afspraak levert

Goed bereikbaar, handelt snel

Flexteam Security B.V.

Prima en zeer professioneel!

Persoonlijke contacten, snelheid en uitstraling