ditisABC

9.8/10
Reactiesnelheid op vragen
Communicatie

AC Media & Events

"Dit is ABC" doet haar naam eer aan! Want DIT IS een bedrijf, waar wordt meegedacht met de klant. Je hoeft maar iets te zeggen en het gebeurd, zoals je het zelf voor ogen had. Niets is teveel,... "Dit is ABC" doet haar naam eer aan! Want DIT IS een bedrijf, waar wordt meegedacht met de klant. Je hoeft maar iets te zeggen en het gebeurd, zoals je het zelf voor ogen had. Niets is teveel, altijd staan ze voor je klaar, voor mij krijgen ze een dikke tien!

Ze denken mee met de klant, zijn vriendelijk en staan meteen klaar!

Informatiecentrum Papier & Karton

Veel expertise en korte lijnen

Vanuit het Informatiecentrum Papier & Karton heb ik met ditisABC heel prettig samengewerkt aan een nieuwe website. Ik had vooraf een heel goed beeld van wat ik wilde. Dat weerhield ditisABC er niet... Vanuit het Informatiecentrum Papier & Karton heb ik met ditisABC heel prettig samengewerkt aan een nieuwe website. Ik had vooraf een heel goed beeld van wat ik wilde. Dat weerhield ditisABC er niet van om proactief mee te denken en te adviseren. Geen u-vraagt-wij-draaien-mentaliteit. En dat is goed, want dan kom je juist verder. Het team van professionals was goed bereikbaar (korte lijnen), nam de tijd naar mijn ideeën te luisteren en konden goed hun adviezen uitleggen; veel expertise in huis.

Reactie ditisABC:

Bedankt voor je review. Wij zijn ook trots op het eindresultaat.

Antikraak.nl

Zeer degelijke partij die snel en volgens afspraak levert

Goed bereikbaar, handelt snel

Flexteam Security B.V.

Prima en zeer professioneel!

Persoonlijke contacten, snelheid en uitstraling

SchrijfOp.nl

Wij werken al jaren samen met ditisABC, fijne club met specialisten.

Snelheid op vragen

Jaimy - van Worldcoaches

De samenwerking met ze verloopt soepel. Blij met het eindresultaat en bij support werken echt toppers die stap voor stap uitleg geven over hoe wordpres werkt. Wij zijn zeer tevreden!

Support en uitleg

Connecting Energy

Een fijn team van professionals. Reageren snel, zijn kundig en komen met goede ideeën voor verbetering. Zeer tevreden.

Snel en kundig

Noest Advocatuur

Snelle en vriendelijke service!

Snel, deskundig en behulpzaam

Intertap Flooring

Erg prettig werken met DitisABC, altijd snelle opvolging van mijn vragen en/of feedback.

Service, kan altijd bellen, heb snel antwoord, persoonlijk contact met de mensen, snelle opvolging van verbeterpunten.

Hoveniersbedrijf de Rooij

Positief team, maakt mooie producten, leuk contact en denken goed pro-actief mee.

Commercieel meedenken en uitermate vriendelijk