The Icing

Veeeel te laat geleverd

Veel te laat geleverd

Reactie Displaywinkel.nl:

Beste,
Uw bestelling van 31 januari 22:19 uur is op 1 februari direct verstuurd en is op 3 februari aan u geleverd in België. Wij begrijpen uw reactie niet, dit is toch binnen 3 werkdagen?

Alex Fr

Prima webwinkel

Beschrijf hier uw ervaring

Het aanbod is groot, bestellen gaat makkelijk en de verzending is snel.

Art of Sense

Fijn

fijn

Sportbedrijf Landgraaf

Uitgebreid

snelle levering

bernard majchrowicz

Beschrijf hier uw ervaring

Bestelproces was heel vlot en snel. Het bestel en leveringsproces was heel vlot. Zeer goede communicatie over elke stap van het leveringsproces. De kwaliteit van de boekenstaanders is uitstekend... Bestelproces was heel vlot en snel. Het bestel en leveringsproces was heel vlot. Zeer goede communicatie over elke stap van het leveringsproces. De kwaliteit van de boekenstaanders is uitstekend voor zo'n competitieve prijs.

Life is Better at the Pool

Goede ervaring, gevonden via google

Captain Cook

Fantastisch!!

Beschrijf hier uw ervaring

Heb hier tafeldisplays besteld voor ons restaurant (België). Er zat wel haast achter en het ongelofelijk fantastisch team van Display nl heeft ervoor gezorgd dat ik de displays na 1 dag kon... Heb hier tafeldisplays besteld voor ons restaurant (België). Er zat wel haast achter en het ongelofelijk fantastisch team van Display nl heeft ervoor gezorgd dat ik de displays na 1 dag kon ontvangen.
Chapeau!! ♥️

Ad van Heeswijk

Beschrijf hier uw ervaring

snelle levering en prijs prestatie goed

R.G. van de Kamp

Snel en vlot

Klantvriendelijk en servicegericht

Kaas bij de Harmonie

Keurig alles geregeld

Beschrijf hier uw ervaring

Product ziet er goed uit