steffi boucquet

Tevreden

tevreden

T

Snel verzonden, product goede kwaliteit!

Beschrijf hier uw ervaring

Niks op aan te merken, super!!

Cicek

Goede ervaring

Rika De Mulder

Goede service en mooie producten

Beschrijf hier uw ervaring

Alles kwam tijdig aan. Kwaliteit ook top.

A.M. Festjens

Snelle en uitstekende service

Snelle en uitstekende service

Jan Smet

Ok

Beschrijf hier uw ervaring

Snel geleverd, alleen als je de trapstandaards naast elkaar plaatst sluiten ze niet mooi tegen elkaar aan omdat er uitsteeksels zijn. Dat heb ik niet bij andere die ik elders heb gekocht.

trix reijn

Vlugge levering

Dirk Denoyelle

Nagenoeg perfect

Beschrijf hier uw ervaring

eenvoudig bestellen, vlot contact met sales rep, enig minpuntje : 1 rubbertje onderaan 1 display ontbrak...

Wesley van Beek

Deel kwam met enkele krassen binnen, wel snel geleverd

Deel kwam met enkele krassen binnen, wel snel geleverd

Reactie Displaywinkel.nl:

Dank voor uw reactie. Heeft u de transparante beschermfolie er wel afgehaald? Deze is doorzichtig en wij laten de folie tijdens onze productie erop zitten. Het verwijderen hiervan wordt wel eens... Dank voor uw reactie. Heeft u de transparante beschermfolie er wel afgehaald? Deze is doorzichtig en wij laten de folie tijdens onze productie erop zitten. Het verwijderen hiervan wordt wel eens over het hoofd gezien.
Indien het product daadwerkelijk krassen heeft wordt dit uiteraard direct opgelost.

Irene Mussert-Faase

Vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon.
Vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon.
Maarrrrrr......Bij mijn vraag is het op voorraad; antwoord "ja". Na betaling wordt het gelijk verstuurd. Blijkt het artikel toch niet op voorraad te zijn blijkt later, dus hebben er 10 dagen op moeten wachten. Erg vervelend als onze klant er zo lang op moet wachten terwijl de klant het met spoed nodig had.

Beschrijf hier uw ervaring

Wij vragen ons af of wij in de toekomst nog bij jullie willen bestellen na deze eerste bestelling en ervaring met jullie.

Reactie Displaywinkel.nl:

Dank voor uw reactie, echter het betreft hier een geheel nieuw artikel dat bij ons in bestelling was en ivm de paasdagen (vrijdag t/m maandag)vertraging had opgelopen. Wij hebben u dit ook aan de... Dank voor uw reactie, echter het betreft hier een geheel nieuw artikel dat bij ons in bestelling was en ivm de paasdagen (vrijdag t/m maandag)vertraging had opgelopen. Wij hebben u dit ook aan de telefoon verteld dat de 6 folderbakjes nog niet op voorraad waren en u ook de situatie uitgelegd. De levertijd was nu 6 werkdagen en dat is inderdaad te lang, onze excuses voor dit ongemak.