Reviews

8.8 / 10
2679 beoordelingen
Schrijf beoordeling

95% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

2679 Reviews

Joost

1/10

Waardeloze service.
Als ik geen sterren kon geven zou ik dat doen. Helaas is 1 het laagst.
Product besteld. Werd in verkeerde kleur geleverd. Op de pakbon staat duidelijk een andere...
Waardeloze service.
Als ik geen sterren kon geven zou ik dat doen. Helaas is 1 het laagst.
Product besteld. Werd in verkeerde kleur geleverd. Op de pakbon staat duidelijk een andere naam/kleurcode dan op de factuur, en na contact opgenomen te hebben werd ik telefonisch erg makkelijk afgewimpeld. Vervolgens heb ik een mail gestuurd waarin ik aangeef dat het verkeerde product geleverd is. Discountoffice.nl geeft me vervolgens aan dat de door mij bestelde kleur is uitverkocht! Ze vragen of ik deze wil houden of drie maanden wil wachten op de juiste kleur......
Dat is natuurlijk mooi zaken doen, het juiste product is er niet. Dus er wordt willens en wetens een verkeerd product ingepakt. Wil je dan je geld terug - maken ze je het zo moeilijk mogelijk. Ik bestel NOOIT meer iets via deze site. Inmiddels het zelfde product via een betrouwbare website gekocht. Wel in 1x goed.
Grote afrader deze site, wees gewaarschuwd.


Ik ga melding van deze praktijken maken bij het ACM(Autoriteit consument en markt). Ik spoor iedereen die bewijs heeft van de misstappen van deze webshop aan hetzelfde te doen!

Sterke punten

Niet - gewoon bij een andere site bestellen!

Reactie DiscountOffice.nl:

Geachte klant,
Bedankt voor uw review. Onze excuses voor deze fout. Uiteraard heeft u niet expres een verkeerde uitvoering van uw bestelling ontvangen. Wij werken met externe magazijnen, waarbij...
Geachte klant,
Bedankt voor uw review. Onze excuses voor deze fout. Uiteraard heeft u niet expres een verkeerde uitvoering van uw bestelling ontvangen. Wij werken met externe magazijnen, waarbij dit magazijn het verkeerde model heeft ingevoerd. Hierdoor heeft u wel het juiste model besteld, maar is het verkeerde model uitgeleverd. Toen u dit meldde hebben wij dit direct bij het externe magazijn aangegeven en bleek het juiste model niet meer op voorraad te zijn. U heeft daarom de optie gekregen om het verkeerd geleverde model te behouden of om deze te retourneren. U heeft er voor gekozen om deze te retourneren. Zodra wij deze hebben ontvangen zal het geld aan u worden terug gestort. Nogmaals onze excuses voor de verkeerde levering.
Met vriendelijke groet,
DiscountOffice.nl Klantenservice


Lieselot

2/10

Worst customer service ever! Puur bedrog zelfs!

Door een interne fout bij DiscountOffice kregen we het verkeerde artikel toegestuurd. DiscountOffice weigert echter deze fout recht te...
Worst customer service ever! Puur bedrog zelfs!

Door een interne fout bij DiscountOffice kregen we het verkeerde artikel toegestuurd. DiscountOffice weigert echter deze fout recht te zetten of de artikelen in retour te aanvaarden. Nu hebben we een navulling waar we niets mee zijn gezien dit niet past in ons toestel.
Een eenvoudige retour had alle problemen ontstaan door hun fout kunnen oplossen. Dat ze dit niet willen doen, ondanks telefonisch hun fout toe te geven vinden wij puur bedrog!

NOOIT kopen we nog iets bij DiscountOffice!

Sterke punten

GEEN

Reactie DiscountOffice.nl:

Reactie van de eigenaareen minuut geleden
Geachte klant,
Uit ons systeem blijkt dat u op 3 april jl. 2 orders bij ons geplaatst heeft met …Meer


Iminay

1/10

LEVEREN BESCHADIGDE GOEDEREN EN KOMEN HUN AFSPRAKEN NIET NA. ZE WEIGEREN OM EEN RETOURINSTRUCTIE TE STUREN ZODAT JE MET JE BESCHADIGDE PRODUCT BLIJFT ZITTEN. NOOIT MEEER DISCOUNTOFFICE VOOR MIJ!

Sterke punten

IK ZIE GEEN STERKE PUNTEN

Reactie DiscountOffice.nl:

Geachte klant,
Het beschadigde artikel is gemeld bij het externe magazijn. Zodra deze melding is verwerkt ontvangt u de retourinstructies, waar geen verdere kosten aan verbonden zitten....
Geachte klant,
Het beschadigde artikel is gemeld bij het externe magazijn. Zodra deze melding is verwerkt ontvangt u de retourinstructies, waar geen verdere kosten aan verbonden zitten. DiscountOffice laat u zeker niet met een beschadigd artikel zitten. U ontvangt de retourinstructies z.s.m. Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
DiscountOffice.nl


J.E. Oswald

1/10

Nadat een bestelling die binnen 1-2 werkdagen geleverd zou worden uiteindelijk niet werd geleverd (er werd wel een niet-werkende DHL track-en trace-code gegeven), reageert dit bedrijf in eerste... Nadat een bestelling die binnen 1-2 werkdagen geleverd zou worden uiteindelijk niet werd geleverd (er werd wel een niet-werkende DHL track-en trace-code gegeven), reageert dit bedrijf in eerste instantie niet. Op dag 4 nogmaals een bericht verstuurd. Hierop werd slechts gereageerd met de woorden dat ik maar gewoon rustig moet afwachten totdat de afdeling "retouren" deze zaak heeft uitgezocht. Uiteraard kan ik mij hierbij niet neerleggen; ten eerste is er geen sprake van een retour, ten tweede was de levertijd al met 2 werkdagen toegenomen en als laatste is kan ik niet accepteren dat dit bedrijf hun logistieke problemen in mijn tijd wenst uit te zoeken. Er kon zelfs niet aangegeven worden wanneer ik mijn bestelling eindelijk zou ontvangen. Hierop heb ik verzocht deze bestelling te annuleren en het bedrag te retourneren zodat ik elders de bestelling kan plaatsen. Sindsdien reageert men nergens meer op. Ook de telefonische toezegging (door de klantenservice) dat ik teruggebeld zou worden wordt tot op heden (inmiddels 1 week nadat de bestelling is geplaatst) niet nagekomen. Er is op geen enkele manier contact te krijgen. Dit bedrijf geeft blijk van een grote minachting voor hun klanten. Zelfs bij een duidelijk aantoonbaar gebrek van hun zijde kun je als klant niets beginnen en ben je veroordeeld om monddood stil af te wachten totdat dit bedrijf hun logistieke chaos op orde heeft. Daarnaast wordt je op een bijzonder neerbuigende manier aan de kant geschoven. Waarschijnlijk begint de teller van 1-2 werkdagen levertijd dan pas te lopen. Op dit moment heb ik geen enkel idee wanneer (en of) er eindelijk iets gaat gebeuren; inmiddels staat de teller op 6 dagen levertijd en is er nog geen enkel uitzicht. Zelfs annuleren kan niet; men reageert immers niet meer. Een bijzonder nare, misselijkmakende manier om met klanten om te gaan.

Sterke punten

Geen te bekennen op dit moment

Reactie DiscountOffice.nl:

Geachte klant,
Het spijt ons dat een deel van uw bestelling nog niet geleverd is. We hebben uw melding direct in behandeling genomen, soms kan het enige dagen duren voordat wij meer informatie...
Geachte klant,
Het spijt ons dat een deel van uw bestelling nog niet geleverd is. We hebben uw melding direct in behandeling genomen, soms kan het enige dagen duren voordat wij meer informatie van het magazijn ontvangen. Helaas blijkt dat het pakket op een verkeerd adres geleverd is door onze vervoerder. Op uw verzoek zullen wij dit artikel annuleren. U ontvangt z.s.m. een creditnota. Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
DiscountOffice.nl Klantenservice


v

1/10

Zeer slecht

Sterke punten

zich verschuilen achter hun voorwaardes

Reactie DiscountOffice.nl:

Geachte klant,
Mocht u een verkeerd artikel besteld hebben en u wilt een artikel retourneren dan gelden daar onze retourvoorwaarden, zie https://discountoffice.nl/retourvoorwaarden. Voor...
Geachte klant,
Mocht u een verkeerd artikel besteld hebben en u wilt een artikel retourneren dan gelden daar onze retourvoorwaarden, zie https://discountoffice.nl/retourvoorwaarden. Voor zakelijk klanten gelden een aantal uitzonderingen voor artikelen die niet geretourneerd mogen worden, waaronder softwarepakketten, computer hardware, printers, postzegels, kassa's, inktcartridges en tonercassettes en/of producten waarvan de verzegeling verbroken of de verpakking geopend is, of die geïnstalleerd of geregistreerd zijn. De wet koop op afstand geldt alleen voor particuliere klanten. Het spijt ons dat uw retourverzoek is afgewezen.
Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice


Aart

2/10

Slecht

Sterke punten

Geen idee

Reactie DiscountOffice.nl:

Geachte klant,
Onze welgemeende excuses voor de vertraging op uw werkplaatsstoel, wij zullen er alles aan doen om de stoel zo snel mogelijk bij u af te leveren.
Met vriendelijke...
Geachte klant,
Onze welgemeende excuses voor de vertraging op uw werkplaatsstoel, wij zullen er alles aan doen om de stoel zo snel mogelijk bij u af te leveren.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice DiscountOffice.nl


Bakker

1/10

NEGATIEVE BEOORDELING
Soms helpt alleen een negatieve beoordeling op Social Media nog. Maar na maanden klagen ben ik het zat:
Erg dure bureaustoel gekocht die echt waardeloos blijkt te...
NEGATIEVE BEOORDELING
Soms helpt alleen een negatieve beoordeling op Social Media nog. Maar na maanden klagen ben ik het zat:
Erg dure bureaustoel gekocht die echt waardeloos blijkt te zijn maar erger, ze beloven al maanden om het probleem op te lossen. In januari gekocht en het is inmiddels augustus. http://DiscountOffice.nl
Ben zeer ontvreden!

Sterke punten

Geen

Reactie DiscountOffice.nl:

Geachte klant,
Helaas is het onze leverancier niet eerder gelukt om, ondanks herhaalde pogingen, met u een afspraak te maken om het probleem met de stoel te kunnen onderzoeken. In overleg met de...
Geachte klant,
Helaas is het onze leverancier niet eerder gelukt om, ondanks herhaalde pogingen, met u een afspraak te maken om het probleem met de stoel te kunnen onderzoeken. In overleg met de leverancier is besloten om de bureaustoel na uw vakantie op te halen en het volledige bedrag te crediteren.
Met vriendelijke groet,
DiscountOffice.nl Klantenservice


iereb

10/10

Betrouwbaar en uitstekende service! dag na order werd bestelling geleverd

Sterke punten

Snelle levering conform bestelling


RS

1/10

Hoe toevallig! NADAT ik een review post, komen jullie ineens met een verzendlabel. Ik weet genoeg!

Sterke punten

Reviews worden eerder gezien en behandeld dan e-mails of ingevulde formulieren via hun website...


Henk

2/10

Zeer ontevreden

Sterke punten

Geen

Reactie DiscountOffice.nl:

Geachte klant,
Heeft u misschien een order of factuurnummer voor ons zodat wij kunnen zien wat er fout gegaan is?
Met vriendelijke groet,
Klantenservice DiscountOffice.nl