DiscountOffice.nl

DiscountOffice.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop DiscountOffice.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company2613
97 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen DiscountOffice.nl met 8.9/10. Gebaseerd op 2613 ervaringen.

Monique Tijssen
Onvoldoende (4/10)
Monique Tijssen

Snel antwoord door de klantenservice

Geachte klant,

We betreuren het dat er onduidelijkheden zijn ontstaan over het door u bestelde artikel. Mocht u aanvullende informatie over een artikel nodig hebben dan kunt u contact opnemen met de klantenservice. Om in de toekomst misverstanden te voorkomen hebben wij extra informatie vermeld bij dit artikel. Excuses voor het ongemak.

DiscountOffice.nl klantenservice

Score voor DiscountOffice.nl:2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Helaas blijken afbeeldingen in webshop niet leidend te zijn voor het uiteindelijke product wat ik heb aangeschaft. bij navraag wat er mis is gegaan bij de bestelling is dat ook het enige antwoord. dus een veiligheidsbril op de afbeelding blijkt bij levering een veiligheidsbril met zonneglazen te zijn. nu maar op zoek naar extra verlichting voor het werken in de avonduren met deze veiligheidsbrillen.

my-job.nl
Zeer slecht (2/10)
my-job.nl

snel antwoord op je mail, voor ons zonder bevredigend antwoord maar dat ter zijde.

Geachte klant,

Indien u een artikel ontvangt dat niet voldoet aan uw verwachtingen en u wenst dit te retourneren dan kunt u gebruik maken van onze retourprocedure.
Het spijt ons dat het niet meer mogelijk was om uw order te annuleren. Gezien het feit dat wij uw bestelling zo snel mogelijk willen leveren worden de orders direct doorgezonden naar het magazijn. Uw bestelling wordt meestal op dat moment al gereed gemaakt voor verzending.

DiscountOffice.nl klantenservice

Score voor DiscountOffice.nl:1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Tja wat kan ik zeggen. stempel besteld met de gedachte dat deze binnen 1 -2 werkdagen zou komen. helaas blijkt dat er een bon wordt verstuurd voor een stempel. aangezien we per morgen een stempel nodig hebben gevraagd om enige coulance om te annuleren, binnen 2 uur na bestelling, maar helaas helaas, geen gehoor en er valt niet over te praten.

A. Jansen
A. Jansen

Lage prijzen

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima bedrijf. snelle levering en lage prijzen.

CBS Juliana
CBS Juliana

Snelle service ook in geval van vervanging verkeerde levering.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Bestel af en toe iets. deze keer was het verkeerde produkt geleverd. maar na contact met de klantenservice had ik binnen twee dagen het juiste produkt ontvangen.

Firma Kool
Firma Kool
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Wij zijn zeer tevreden over de afhandeling van onze bestelling..
2 keer verkeerde zending maar waarschijnlijk eigen fout..
prima opgelost.

van Gend infra
van Gend infra

gewoon wat gezocht en besteld.

Super snelle levering.

Autocentrum Nederland B.V.
Autocentrum Nederland B.V.

Netjes en overzichtelijk.

mobachbv
mobachbv
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Vlotte levering. netjes verpakt.

Patrick
Patrick

Goede prijs

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle geleverd & producten conform verwachting.

M. Vermeulen
Zeer slecht (2/10)
M. Vermeulen

Geachte klant,

Als u een artikel wilt retourneren omdat er een vergissing is gemaakt, dan kunt u gebruik maken van de retourprocedure. De kosten voor het retour sturen zijn voor de afnemer. De prijzen van DiscountOffice.nl zijn zo gunstig, omdat wij In tegenstelling tot veel andere webshops de retourkosten niet in de prijzen van de artikelen verwerken. Zodra wij het geretourneerde artikel hebben ontvangen dan wordt u binnen 10 werkdagen een creditnota toegezonden.

DiscountOffice.nl Klantenservice

Score voor DiscountOffice.nl:1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Ik zal niet zo snel meer iets bij dit bedrijf bestellen. door de zeer summiere beschrijving van het artikel op de site bleek ik toch nog het verkeerde type besteld te hebben en moest ik opnieuw een bestelling plaatsen met wederom verzendkosten. de kosten voor het retour zenden van het verkeerde artikel - maar liefst € 6,95 - waren voor mijn rekening. dit heb ik nog nooit meegemaakt, wat een slechte service! bij ieder ander bedrijf waar ik online iets bestel zijn retourzendingen altijd gratis. vervolgens heb ik zelf ook nog eens moeten bellen om ervoor te zorgen dat het geld van het retour gezonden artikel teruggestort werd.

Bedrijfsinformatie

DiscountOffice.nl is de voordeligste leverancier van kantoorartikelen en overige zakelijke goederen in de Benelux. Bovendien de meest complete met ruim 100.000 artikelen waarvan het meeste uit voorraad leverbaar is in heel Nederland en in België via DiscountOffice.be.
Adres
Achterwetering 29