Henk

Zeer ontevreden

Geachte klant,
Heeft u misschien een order of factuurnummer voor ons zodat wij kunnen zien wat er fout gegaan is?
Klantenservice DiscountOffice.nl

RS

Een papierversnipperaar type 20030 van Desq wordt defect geleverd! Na dit direct gemeld te hebben kun je het apparaat op eigen kosten opsturen en als blijkt dat het een gebruikersfout is betaal je... Een papierversnipperaar type 20030 van Desq wordt defect geleverd! Na dit direct gemeld te hebben kun je het apparaat op eigen kosten opsturen en als blijkt dat het een gebruikersfout is betaal je onderzoekskosten. Niet bepaald klantvriendelijk. Hij blijkt made in China te zijn. Goedkope troep.

Spullen waar weinig aan kapot/fout kan gaan, die gaan wel goed.

Geachte klant,
Op 23 juni jl. heeft onze retourafdeling u een retourlabel gestuurd waarmee u de papierversnipperaar retour kunt sturen. Mocht u hier nog vragen of opmerkingen over hebben dan kunt u dit het best doen met een reply op de mail.
Wij hopen u hier voldoende mee geïnformeerd te hebben.
Klantenservice DiscountOffice.nl

Schoenmaker

Ik heb hier een paar keer eerder besteld en dit was prima verlopen.
Helaas had de vervoerder de laatste keer zeer onzorgvuldig met mijn bestelling omgegaan.
1 van de boxen was namelijk...
Ik heb hier een paar keer eerder besteld en dit was prima verlopen.
1 van de boxen was namelijk stuk.
Na melding heeft Discount office dit de volgende dag al opgelost zodat mijn werkzaamheden bijna geen vertraging opliepen.
compliment voor de klantensevice.

Bij problemen worden deze snel opgelost.

alex

Niet kunnen ruilen van 2 kratten, staat in hun kleine letters.

snelle levering

Geachte klant,
Mocht u een artikel willen retourneren dan is dit in principe mogelijk volgens de retourvoorwaarden, zie https://discountoffice.nl/retourvoorwaarden. Niet alle artikelen komen in aanmerking om te retourneren. Zo geldt voor onze zakelijke klanten dat service-artikelen, dat wil zeggen producten die speciaal voor u besteld zijn c.q. bedrukt zijn (deze artikelen worden aangeduid met een levertijd van '5 werkdagen of langer' of 'levertijd op aanvraag'), niet geretourneerd mogen worden.

Maartje

Product in een dubbele verpakking binnen 24 uur geleverd

Contactpersoon belde binnen een kwartier terug om te melden dat het product op voorraad was

P. Zilver

Lang verhaal kort: Wacht al drie maanden op een bestelling. Afschuwelijke klantenservice. Bestel hier niet!

Ik ben dol op stationery en ik dacht dat ik mijn match had gevonden in...

Ik ben dol op stationery en ik dacht dat ik mijn match had gevonden in Discount Office; leveren redelijk op tijd en zijn scherp geprijsd.

Tot 5 november 2020, deze dag bestelde ik een papierversnipperaar. Er stond bij het artikel aangegeven dat het product pas 25 november geleverd kon worden. Prima, ik kon er best nog even op wachten. 25 november brak aan en ik had nog steeds geen bevestiging gekregen. Ik keek op de website of de datum misschien was verplaatst, dit bleek het geval.

Weken lang hield ik de pagina in de gaten en iedere week dat ik keek werd de leveringsdatum wéér uitgesteld. Ik besloot rond de kerst polshoogte te nemen bij de klantenservice. Werknemer liet weten dat de leveringstijd niet bekend was.

Op 12-1-2021 was ik het zat. Ik wilde de bestelling annuleren en maakte dit kenbaar via de mail. Een dag later liet werknemer weten dat annuleren niet mogelijk is omdat het product al was verstuurd vanuit het magazijn. Nou goed dan wacht ik wel. Een week later had ik het product nog steeds niet ontvangen en ik vroeg wederom via de mail hoe het zat. Werknemer liet weten dat het product volgens de track en trace reeds geleverd zou zijn. Ik heb nooit een bevestiging van verzending, track en trace-nummer of het product ontvangen.

Ik moest een zogenaamde manco in gang zetten en dat gaat allemaal super moeizaam en vervelend. Op dit moment heb ik contact met werknemer. Ik word van
het kastje naar de muur gestuurd.

Het is nu drie maanden later 5 februari 2021 en ik heb nog steeds geen idee wat er aan de hand is.
Ik heb nooit een excuus of een telefoontje gehad. Wat een waardeloze klantenservice! Ik zal in de toekomst niet meer voor Discount Office kiezen. Zonde want ik bestelde er altijd graag.

Geachte klant,
Het spijt ons dat wij uw bestelling niet hebben kunnen leveren. Volgens de gegevens van de vervoerder zou het pakket bezorgd zijn, maar helaas was op dat moment onduidelijk waar het pakket zich bevond. Nadat de vervoerder een onderzoek heeft ingesteld bleek het pakket retour magazijn gestuurd te zijn vanwege het ontbreken van de toevoeging van uw huisnummer. Wij hebben het factuurbedrag inmiddels aan u overgemaakt.

Stichting Acaciahof Mill

In begin nov 2019 heb ik een digitale HP printer bij dit bedrijf besteld. Ik wist dat het even kon duren ivm Corona/ Levertijd problematiek. Toen ik Jan 2021 informeerde kreeg ik te horen dat het... In begin nov 2019 heb ik een digitale HP printer bij dit bedrijf besteld. Ik wist dat het even kon duren ivm Corona/ Levertijd problematiek. Toen ik Jan 2021 informeerde kreeg ik te horen dat het artikel pas eind februari geleverd zou worden. Binnen. een week, stond onaangekondigd de levering op de stoep.De verpakking was licht beschadigd, maar dat nam ik voor lief. Alles voorzichtig uitgepakt, Alles keurig naast elkaar gelegd, zelfs de plakband te etc.
Bij het bekijken kwamen we er snel achter dat dit niet de beoogde printer was. Geen nood werd me verzekerd door het bedrijf. Het geheel werd weer keurig ingepakt, de gekleurde tap op dezelfde plaatsen terug gedaan, voldoende gefrankeerd ging het retour
hoofdkantoor Schoonhoven. Alles was gedaan volgens de retourvoorwaarden gegaan van DiscountOffice . Bij eerst volgend gesprek met het hoofdkantoor werd mij alleen maar geadvieseerd een mailtje te sturen. Moet U weten in de eerste reactie werd er gedreigd als ik niet zou reageren, binnen 5 dagen, dat zij de printer Zouden vernietigen, met vetgedrukte letters. Wat een hoflijkheid!!!
Hoe kan zo iets, ?.....Andermans reeds betaalde zaken, bedrag € 175,-
Vernietigen, slapeloze nachten gehad, Nu wacht ik al weer dagen op een bericht, maar tot nu toe niets gehoord, is er een geschillen commissie? Dan zou ik dit gebeuren graag willen voorleggen.

P.J.N.A. Sweens

A

Geachte klant,
Mocht u een artikel willen retourneren dan kunt u gebruik maken van onze retourprocedure, zie https://discountoffice.nl/retourvoorwaarden. Voor u als zakelijke klant geldt dat het artikel ongebruikt en in originele, ongeopende, onbeschreven, onbeschadigde verpakking door ons ontvangen dient te worden.
Om bovengenoemde reden is uw retouraanvraag afgewezen. Onze retourafdeling heeft u uit coulance een passend voorstel gedaan.

Cor van Zundert

Discount Office is niet te vertrouwen:
De eerste week van jan 2021 bestelde ik een Brepols Breplan agenda waar er nog zes van op voorraad waren.
Omdat ik niets van Discount Office hoorde...
Discount Office is niet te vertrouwen:
Omdat ik niets van Discount Office hoorde ben ik gaan vragen wanneer mijn bestelling geleverd werd.
In eerste instantie was het antwoord: de eerste week van februari,
Het volgende antwoord was: we leveren niet.
Advies: Koop niet bij Discount Office !

Geachte klant,
Bij jaarartikelen zoals agenda's en kalenders geldt zolang de voorraad strekt. Op het moment dat uw bestelling geplaatst is waren nog enkele exemplaren op voorraad. Aangezien meerdere aanbieders bij dit magazijn kunnen bestellen kwam uw bestelling helaas in backorder te staan met de verwachting dat er nog voorraad binnen zou komen. Het spijt ons dat de agenda uitverkocht is en niet meer geleverd kan worden. We hebben het factuurbedrag teruggestort op uw rekening.

Murdox

Leveringen komen onverwacht en verpakkingen zijn zeer slecht waardoor beschadigde zaken. Ook na herhaalde verwijzingen hieromtrent blijft het foutgaan.

Snel

Geachte klant,
De track en trace informatie van uw bestelling kunt u, indien beschikbaar, inzien in uw account bij "verzendinformatie". Het spijt ons dat u een beschadigde levering heeft ontvangen ondanks de goede zorgen die eraan besteed worden. Wij hebben uw klacht gemeld bij ons magazijn. De beschadigde artikelen worden z.s.m. nageleverd.

WebsitesTelecom

Bar slecht! Tendeerd naar oplichting middels manipulatie

Geachte klant,
Wij herkennen ons niet in het beeld van oplichting dat u schetst. Er zijn meerdere passende oplossingen geboden, maar helaas niet naar uw tevredenheid. Het factuurbedrag is inmiddels aan u teruggestort.