AVD Training en Coaching

Duidelijke uitleg, snelle levering. Goed product.

Reactie DISC Boulevard:

Heel erg bedankt voor de positieve beoordeling!

Fijn contact, beschikbaar voor vragen. De analyses zijn goed te gebruiken als je zelf de achtergrondkennis (in huis) hebt om er handen en voeten aan te geven.

Bedankt voor de positieve review!

Positief. Makkelijk platform. Breiden met meer producten uit. Prijs kwaliteit verhouding is uitstekend

Reactie DISC Boulevard:

Dankjewel voor de mooie review!

Heldere, kleurrijke en praktische DISC gedragsanalyses met voldoende elementen om aan de slag te gaan met jouw voorkeuren in gedrag en (on)bewuste talenten. Vanuit je eigen account/log-in heel... Heldere, kleurrijke en praktische DISC gedragsanalyses met voldoende elementen om aan de slag te gaan met jouw voorkeuren in gedrag en (on)bewuste talenten. Vanuit je eigen account/log-in heel eenvoudig testen en analyses uitzetten.

Reactie DISC Boulevard:

Wat leuk om te lezen. Bedankt voor de positieve review!

Marian van de Berg - Coach

Wat een fijne samenwerking met DISC Boulevard. Het bestellen gaat heel eenvoudig en is erg overzichtelijk. En heb je vragen? Er is altijd een snelle reactie en uiteraard antwoord.

Reactie DISC Boulevard:

Bedankt voor de mooie review, wat leuk om te lezen!

Reactie DISC Boulevard:

Bedankt voor de positieve beoordeling!

Bestellingen zijn makkelijk te doen en er wordt een goed overzicht gecreëerd. Wel zou ik het fijner vinden als het DISC Boulevard Logo wat minder prominent aanwezig was in de mail die mijn klant... Bestellingen zijn makkelijk te doen en er wordt een goed overzicht gecreëerd. Wel zou ik het fijner vinden als het DISC Boulevard Logo wat minder prominent aanwezig was in de mail die mijn klant krijgt. Dit komt een beetje schreeuwerig over, wat ik zelf niet uit wil stralen.

Reactie DISC Boulevard:

Bedankt voor de positieve review! We zullen je feedback meenemen tijdens onze ontwikkelingen!

Nog te weinig ervaring om een review te kunnen plaatsen. Medewerkers zijn behulpzaam.

Reactie DISC Boulevard:

Bedankt! Wij zijn benieuwd naar je ervaringen!

Na het plaatsen van de bestelling werd ik gebeld om af te stemmen of de levertijd tijdig genoeg was voor datgeen wat ik in de planning had. Het zou wat krap worden, maar DISC boulevard heeft er... Na het plaatsen van de bestelling werd ik gebeld om af te stemmen of de levertijd tijdig genoeg was voor datgeen wat ik in de planning had. Het zou wat krap worden, maar DISC boulevard heeft er alles aan gedaan om tijdig te leveren. Heel erg fijn!

Dana Zwierstra Loopbaanbegeleiding, Coaching en Advies

Positief en denkt met mij mee