Reactiesnelheid op uw aanvraag

Hawas Alias Tamar

Reactie Scriptware Translations:

Beste Hawas,
Beste Hawas,
Hartelijk dank voor je feedback, ondanks dat je besloten hebt ons een beoordeling van nul sterren te geven. Ik wil graag een toelichting geven op de situatie rondom jouw vertaalaanvraag.
Je hebt bij ons een verzoek ingediend om de achterzijde van een ID-document te vertalen, wat wij vervolgens naar tevredenheid hebben uitgevoerd. Na de levering van deze vertaling gaf je aan ook de voorkant van het document vertaald te willen hebben, zonder dat dit initieel was aangegeven. Toen we je informeerden dat de vertaling van de voorzijde extra kosten met zich mee zou brengen, koos je ervoor dit niet te laten doen.
We begrijpen dat je het liefst een compleet vertaald document had ontvangen, maar de extra dienstverlening brengt nu eenmaal aanvullende kosten met zich mee. Het is natuurlijk je eigen keuze om hiervan af te zien, maar het is teleurstellend dat deze keuze heeft geleid tot een negatieve beoordeling van onze diensten, vooral gezien het feit dat de initiële verwarring voortkwam uit de niet volledige specificatie van je behoeften.
Desalniettemin willen we je bedanken voor je bestelling, die wij nauwgezet en volgens de oorspronkelijke afspraak hebben volbracht.

Mahmoud Arafa Omer

Nee

Himalaya Business RTM

Eelco Scheltinga

Mesut Türk

Nu huil ik vanwege jou.. Wat domme

I Demir

Hele god 👍