8.3/10
8.3/10

Geen tips

Ria Agterberg

Alle planten en struiken doen het prima, levering klopt altijd qua aantal en levertijd

Makkelijk zoeken op de website, je kan op alles zoeken, bloeitijd, kleur, hoogte, winterhard etc. gewoon op alles. Dus zoek je een vaste plant die in juni rood bloeit en ongeveer 15 cm hoog is, bij Directplant is dit een fluitje van een cent. Maar een keer gehad dat een heester het niet goed deed, hier heb ik in korte tijd mijn geld voor terug gehad.

Nee, ik zou het echt niet weten.

Annemarie

Top bezorging, ik kon de bezorgdatum makkelijk verzetten.
Toen ik wat vragen had, bleek de klantenservice echt verstand van zaken te hebben en goed met mij mee te willen denken.
Ze...

Alle info is zo duidelijk dat je precies weet wat je betelt en wanneer wat bloeit etc.

Ik ben een tuinleek.
Stel dat alles wat ik bestel nu in een soort programma kwam, wat precies laat zien wat ik moet snoeien, of wanneer het ookalweer bloeit.
Dat ik een boekje ervan kan printen, of op kan zoeken en heel overzichtelijk zie wat wanneer te doen, dat zou helemaal erg handig zijn:)

Richard

Mooie cypres ntvangen op dealeradres in de buurt
Duidelijke communicatie vooraf, Top !

Over het algemeen goede kwaliteit en aflevering planten op de aangekondigde dag en ongeveer in het tijdvenster. Soms wordt opeens in de praktijk een geheel ander tijdstip nagekomen dan aangekondigd.

nee

communicatie kan beter, waar het gaat om de twijfel vanuit directplant of je planten wel genoeg water hebt gegeven terwijl er duidelijk een foto is meegestuurd waarop te vervangen, dode planten staan midden tussen wel aangeslagen exemplaren. De klant is niet altijd dom, dus spreek graag aan op feiten.

Vrijwel constante goede kwaliteit producten. Zelden tot geen uitval.

Uitzonderlijk snelle reactie op vragen/opmerkingen

Niet altijd duidelijk hoe lang een actie duurt.

Redelijk goed

Vergoeden niet aangeslagen planten

Bij het gedocumenteerde aangeven welke planten niet zijn aangeslagen in álle gevallen een wantrouwige vraag of je genoeg water hebt gegeven. Antwoord: JÁÁ, immers op foto’s is te zien dat de naburige planten van dezelfde soort wél groeien. Alsof je er een slaatje uit wil slaan. Ik vervang planten niet voor mijn lol! Als de bezorging wél op afgesproken tijd (avond) komt, dan kan ik ze meteen water geven. In plaats daarvan worden ze ‘s morgens afgeleverd op een dag dat het meer dan 37 graden wordt: ergo ze staan in de schaduw maar wel 10 uur uit te drogen. Dus houd u zich aan afspraken svp, dat scheelt schade.

G.Aalbersberg

Najaar 2018 bordetpakket vlindertuin geplant in een vrij smalle verhoogde border. Nu najaar 2019 prachtig uitgegroeid met een zee van bloemen vanaf juni n veel hongerige insecten. Mooi om te zien....

Goede planten .

De Russische salie was de minste , is niet mooi uitgegroeid.

Maria

Behulpzaam en erg klantvriendelijk

mooie producten van uitstekende kwaliteit

BG

In het voorjaar 6 stuks toscaanse jasmijn van 2,2m besteld, zelf leverdag kiezen en gratis bezorgd.
Eenmaal aangekomen leken de planten niet veel soeps, maar eenmaal geplant kwamen er al snel...

Goede service en informatie van betreffende plant