8.3/10
8.3/10
8.5/10

Mireille

Afgelopen zomer Pachysandra gekocht die helaas na een aantal maanden niks meer deden. Gebeld en zonder problemen nieuwe plantjes gekregen! Super netjes opgelost!!

Jan Verbroekken

Mooie planten
Goede prijs
Levering volgens afspraak.
Als ik weer planten wil kopen ga ik weer naar Directplant.

Ze houden zich aan de afspraken

Super service! Alle 90 struiken stonden keurig zoals afgesproken in de achtertuin!

Theo

Zeer goed, mooie planten, goede terugkopelling, vriendelijk geholpen

mooie schone planten

n.v.t.

Maarten

Prima levering volgens belofte

Niet bijzonder, maar wel volgens verwachting. Lekker degelijk

In zoekfilter keuze op leverbaarheid.

Stacy M

Gisteren hebben wij onze planten ontvangen, en ik wilde jullie laten weten hoe tevreden we zijn met de levering. De chauffeur zou de planten in de voortuin neerzetten omdat we niet thuis waren, maar...

Ik weet niets over bloemen, dus een kant en klaar pakket is perfect voor ons! Hun kennis van wat bij elkaar past vond ik zeer goed. Ik kan niet wachten tot de lente!

Als de planten achtergelaten worden, zou het makkelijker zijn als ze in een tray waren, zodat ze makkelijker naar de juiste plek gedragen kunnen worden.

Er zijn goede afspraken met dit bedrijf te maken

Wat zij beloven komen zij ook na

Niet van toepassing

Ester

Duidelijke en handige website. Levering door chauffeurs met verstand van de plantjes en hulpvaardig.

R Jansen

Alles op tijd geleverd en hele mooie planten.

Alle planten voldoen ruimschoots aan de maat en zien er gezond uit.

F. ten Brummelhuis

Mijn ervaring met Directplant is helaas niet goed.
Bij de levering op 1 april werd meteen duidelijk dat de hoogte van de geleverde 40 st. Buxus sempervirens niet de opgegeven hoogte van 50/60...

neen

Coulanter om gaan met garantie. Garantie veel te kort voor grote traag groeiende bomen als de hemlockspar. Na 5 maanden dood en valt buiten garantie .