Directplant.nl

Directplant.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Directplant.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company2134
97 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Directplant.nl met 8.7/10. Gebaseerd op 2134 ervaringen.

Matig (5/10)

Kwaliteit is goed denk ik

Je koopt niet het plaatje

Score voor Directplant.nl:2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Kleine plantjes bij levering .
let op je koopt niet het plaatje.

Kwaliteit/klantvriendelijk

Vlotte service.

Mies Metselaar
Mies Metselaar

De levering verliep vlot.

Er zou nog iets meer informatie geleverd mogen worden op de site.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

De geleverde planten zagen er bijna allemaal goed uit en ze doen het ook, op een paar na.

Goed (8/10)

Plantjes werden op de afgesproken tijd bezorgd en tot in mijn achtertuin gebracht.
Duidelijke instructie voor het planten van de border was bijgeleverd.
De levering was correct en de plantjes waren en zijn nog steeds in goede staat.

Niet echt een min. maar het door mij bestelde boompje op stam bleek wat hoger dan de bestelde maat.
In hun vakantie heb ik per mail een vraag gesteld waarop nog geen antwoord is gekomen. De vakantie is volgens mij al minstens een week voorbij.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

In het vooruitzicht dat ik voor het inrichten van een vaste plantenbak en wat kleinere potten weer uren door de intratuin ging dolen waar veel bloeiende planten in mijn karretje zouden verdwijnen en er zoals gewoonlijk op de route weer een aantal vervangen zouden worden door nog mooiere bloeiende plantjes, ben ik vooraf gaan googlen over wat het beste paste in mijn tuin. zodoende stuitte ik op de online verkoop van bordermateriaal. dit had meteen mijn belangstelling. een heel pakket, afgestemd in de door mij gewenste kleur is een ideaal begin voor een beplanting. het ei van columbus. diverse mensen in mijn omgeving waren verrast over het bestaan van zo'n online service en vonden het een gat in de markt.

Onvoldoende (4/10)

Uitgebreide omschrijving over de soort en verzorging van de planten in de omschrijving.

Het genoemde formaat is van de pot waar de plant in zit en geeft geen houvast voor de grootte van de plant. Wij ontvingen eerder stekjes dan planten (erg klein dus). Zat ook erg veel mos in de bakjes en de planten hadden aardig wat gele bladen. Ook het afhalen was erg vreemd op een vrij toegangkelijk terrein stonden de verschillende bestellingen letterlijk voor het oppakken. Geen persoon die controleerde of de juiste bestelling werd meegenomen.

Reactie Directplant.nl:

De vaste planten worden allen geleverd in een P9 (pot van 9 bij 9 cm) waarbij de maat van de plant erg afhankelijk is van het seizoen. Na de bloei worden sommige soorten al bij de kweker gesnoeid om een nog beter wortelgestel te maken. Voor vragen kunt u altijd naar ons mailen of bellen.
Het Directplant Team

Score voor Directplant.nl:2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Zeer matig...

Zeer goed (9/10)

De planten zijn in grotere aantallen te leveren, wat erg handig is. Heb nl. een grote tuin, waar een enkele plant wegvalt.

Score voor Directplant.nl:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

De bestelde planten zien er prima uit..
bezorging op afgesproken dag en tijdstip..
assortiment erg groot..
ben zeer tevreden.

Renske de Korte
Renske de Korte

De website is duidelijk en overzichtelijk en geeft voldoende informatie.

Op de iPhone is de site minder gebruiksvriendelijk.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede ervaring. makkelijk bestellen, uitgebreide informatie op de site, snelle levering en vriendelijke service!.

Goed (8/10)

Groot assortiment. Mogelijkheid om aankoop in de buurt op te kunnen halen.

Niet alle planten lijken in tip top conditie.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle levering. goedkope producten. kwaliteit kan ik nog niet beoordelen, omdat planten nog aan moeten slaan.

Heideman- Klomp
Heideman- Klomp

Snelle service..goed afhaalpunt!

Zeer tevreden.

Uitstekend (10/10)

Planten waarvan gezegd wordt dat ze in voorraad zijn, zijn dat ook.
Gemaakte afspraken worden nagekomen.
Duidelijkheid over alles wat met de aankoop te maken heeft: voorwaarden, manier van handelen, etc.

De planten die ik had besteld zien er op de foto als volwassen bloeiende planten uit, maar uiteraard bestel je voor dit geld een 'stekje'. Ik had niet anders verwacht, maar als je een beginnende tuinier bent kan het zien van de bestelling een tegenvaller zijn.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima. ruime keus aan planten. goede en juiste informatie over de levering en betaling. bestelling was prima in orde.

Bedrijfsinformatie

Directplant is de grootste online shop voor al uw tuinplanten, bomen, struiken, haagplanten en bloembollen.

Levering direct vanaf de kweker bij u in de tuin!

Maak gebruik van onze speciale zoekfuncties, u kunt nu uw passende beplanting vinden door middel van het zoeken op plantkenmerken!

Zo vindt u altijd de geschikte planten voor uw tuin.

Bent u op zoek naar grote bomen of exclusieve planten?

Directplant biedt u nu de kans deze zelf uit te zoeken bij de groothandel.
Adres
Zigzagoven 62