ZB

Bestellen gaat gemakkelijk. Wij hebben een beukenhaag besteld. Helaas zijn ongeveer 30 van de 115 stuks niet uitgelopen.

Snel te bestellen.

Marieke

Mooie planten en netjes afgeleverd

Goede keuze, informatie en levering

nvt

Ralph

Snelle levering, goede producten, persoonlijke behandeling

Geen minimale ordergrootte

Marije

Heel goed.
Heel goed.
Duidelijke site, heldere voorwaarden, op vragen/klachten snelle en prettige reactie, bezorging meestal op afgesproken dag/tijd (1 van de 3 keer vroeger), goede prijs/kwaliteit verhouding, voldoende ruime keus.

Informatie is goed, mogelijkheid om vraag te stellen.

Foto's kunnen soms beter. Als plant niet leverbaar is: wanneer dan wel? En kan plant op mijn bestellijst die bij nader inzien niet leverbaar is op 'wenslijst blijven staan (anders vergeet ik ze)?

Lisanne

Aanplant in eigen tuin

Zelfstandig bestellen en inplannen, goede kwaliteit van planten (meer dan 90% redt het), instructies bij levering werden opgevolgd (wij hoefden daar niet voor thuis te blijven)

Niet elk losse plantje had een kaartje wat het met aanplanten en verplaatsen van de plantjes soms wel lastig maakte.

Rose

Heel goed

duidelijk

mijn dahlia's zijn op 1 na niet uitgekomen!!!

Jeannette Braakman

Veel keus, klantvriendelijk

Aanplantgarantie, gemakkelijk online bestellen

Jammer dat veel planten uitverkocht zijn. Ook een minpunt dat je vanaf en minimumbedrag moet bestellen.

Mirjam Kok

Goede communicatie, snelle levering, kwaliteitsplanten

Goedkoper dan gemiddeld, levering via eigen bezorgdienst

Jammer dat sommige planten uitverkocht zijn tot het najaar

Sofie Haegemans

Zeer tevreden

Snelle reactie op mails. Veel uitleg op de website. Duidelijke plannetjes voor het aanplanten van de border. De herinneringsmails (bv voor de blauwe regen) vond ik zeer fijn om te ontvangen.

Ik had verschillende borderpakketten gekocht en het was toch even puzzelen vooraleer ik alle planten gesorteerd had. Ik ontbrak enkele plantjes.

Burggaaff

Fijne manier van werken ondanks top drukte

manier van levering.

bij vragen van klanten ook idee of andere optie aanbieden,
let heel goed op de vraag.