8.3/10

Thijs

Zojuist is onze bestelling afgeleverd. Zeer vriendelijke chauffeur, die ongevraagd bereid was de nodige kratten mee te dragen naar de achtertuin. De planten en zakken aarde zelf zijn snel en in... Zojuist is onze bestelling afgeleverd. Zeer vriendelijke chauffeur, die ongevraagd bereid was de nodige kratten mee te dragen naar de achtertuin. De planten en zakken aarde zelf zijn snel en in goede orde bezorgd. Hier gaan we vaker bestellen!

Informatie op de website is ronduit goed, net zoals de kwaliteit van de planten. Heldere uitleg en praktische tips voor het aanplanten gekregen van de chauffeur.

Jan

Vanmorgen telefonisch contact opgenomen met de vraag of er Toscaanse Jasmijn op voorraad was. Ik kon vanmiddag komen en samen met een medewerker een aantal Jasmijnstruiken uitgezocht. Ook nog een... Vanmorgen telefonisch contact opgenomen met de vraag of er Toscaanse Jasmijn op voorraad was. Ik kon vanmiddag komen en samen met een medewerker een aantal Jasmijnstruiken uitgezocht. Ook nog een paar andere potplanten uitgezocht. Prijs is heel netjes zeker met een andere website die gebeld heb. Deze had geen tijd om de telefoon op te nemen, dus verder gezocht en ik kom bij Directplant uit. Geen spijt van ons bezoek aan Directplant. De medewerker was erg behulpzaam en gaf uitstekend advies.

Ruime sortering, goed advies eerlijke prijzen voor de producten. Half jaar garantie voor de kwaliteit van de planten.

Ed WWesterhoff

Heb meerdere grotere bestellingen gedaan en prima plantjes gekregen. Zeer goede afleverservice. Complimenten!

Goed gewortelde plantjes, vriendelijke chauffeurs.

Wat ik nou leuk zou vinden als je bij je bevestiging van je bestelling per artikel direct een link zou hebben naar de afbeelding.

Barbara

Verrassende goede kwaliteit van de planten, vers, gezond, voldoende vocht. Vriendelijk personeel en indien je niet thuis bent wordt alles toch netjes bij de deur neergezet. Planten slaan ook... Verrassende goede kwaliteit van de planten, vers, gezond, voldoende vocht. Vriendelijk personeel en indien je niet thuis bent wordt alles toch netjes bij de deur neergezet. Planten slaan ook allemaal aan.

Zeer gezonde mooie planten.

nee

Snelle levering, ook toen we niet thuis waren netjes op de oprit achtergelaten

Duidelijke website, grote keuze, duidelijke omschrijvingen en foto’s

Ik zou niet weten wat. Alles goed in orde

Anneke

Heel positief, ik bestel regelmatig en krijg altijd gezonde verse planten

sterke planten

meer ophaaldagen in het hoogseizoen

Mooie planten en goede service

Duidelijke beschrijvingen en goede foto's

Info over levertermijn soms wat verwarrend (tot wanneer precies besteld kan worden).

Jeroen Geradts

Prima planten, netjes thuis geleverd

Assortiment en goede bezorgafspraken

Recyclen van gebruikte plantpotten, neem ze bij de volgende bestelling weer mee.

Prima verlopen

duidelijke website en goede prijs

leveren op de gewenste dag

Martijn

Ik krijg iedere maand een uitnodiging om te beoordelen, ook als ik geen bestelling heb geplaatst. Mijn laatste bestelling was van de zomer...

zie vorige review van mij

Niet maandelijks deze mail sturen, beetje irritant!