Shahram

Bedankt voor vriendelijke oplossingen na mijn bestelling via Directplant.

Goede communicatie en vriendelijk.

Francis

Directplant is een goed, verzorgd en professioneel bedrijf die een fijne prijs-kwaliteitverhouding heeft. Zeker een aanrader.

Klantvriendelijkheid, service en advies

Een tip zou kunnen zijn, bij de extreme drukte door Corona vorig jaar, iets eerder de klant op de hoogte te brengen van deze drukte.

De Reus

Prachtige planten ontvangen, boven verwachting zeer goede kwaliteit!

Kwaliteit

G.H.J. van der Heiden.

Het bestelproces inclusief betaling verliep makkelijk. Ook de leveringsdatum en tijdperken prima gecommuniceerd.

Echt sterke punten in vergelijking met andere aanbieders heb ik niet kunnen ontdekken.

De bestelde beukenhaag planten (Fagus Sylvatica) waren prima in orde. De bestelde struikjes waren qua kwaliteit maar zeer matig en erg klein.
De klantvriendelijkheid bij het afhaalpunt was ver...
De klantvriendelijkheid bij het afhaalpunt was ver te zoeken. Ronduit slechte ervaring.

K. Benhadi/Universiteit Utrecht

Top service, oplossend gericht, communicatie is goed. Je wordt op de hoogte gehouden.

Klantvriendelijkheid, service

geen, zo doorgaan

Tuinen Vanhove

Leuke service & vriendelijke chauffeur

Vriendelijkheid

Snellere leveringen

Marijn

Oprecht verbaasd over de snelheid van de klantenservice, de vriendelijkheid en de behulpzaamheid. De klantenservice dacht actief met me mee en gaf suggesties waar ik echt mee geholpen was. Helemaal... Oprecht verbaasd over de snelheid van de klantenservice, de vriendelijkheid en de behulpzaamheid. De klantenservice dacht actief met me mee en gaf suggesties waar ik echt mee geholpen was. Helemaal top!

De klantenservice

Geen!

Monique Franke

Duidelijke communicatie

De bezorgtijd verkorten.

H . Beyerbacht

Enkele malen online planten besteld

Duidelijke site. Grote keuze.

Eventueel nog snellere levering

H.peeters