8.3/10
8.3/10
8.5/10

Herold

Meermaals een groot aantal planten besteld. Waren allemaal van goede kwaliteit en zijn goed uitgegroeid. Volgende border zal ook weer met planten uit de webshop gevuld worden.

Komen gemaakte afspraken erg goed na.

Uitstekende service en prima kwaliteit planten

ruime keuze en duidelijke uitleg

zo doorgaan

Gaby

Geweldige producten met veel wortels. Goed aan te planten. Planten tijdig gebracht. Super planten. Kijken nu al uit hoe de planten zich gaan ontwikkelen.

Veel wortels aan alle planten. Goed te planten dus.

Geen.

Prima service goede en mooie planten en levering op tijd volgens afspraak . Aanrader !!!

alles prima

ckl

Dit is voor mij een "eens maar nooit weer" webshop. Ilex bollen van 40 cm besteld maar er zijn bollen van 30 cm geleverd. Een heel gedoe met foto's en meetlint om voordat de fout werd toegegeven. En...

Erg prettig ervaren, levering goed verlopen

snel en correct

Prima ervaring.
De planten die dood zijn gegaan geld geretourneerd.
Planten kwamen allemaal in een potje en de aarde was nat genoeg.
De bezorgers waren behulpzaam en gaven nog...

Borderpakket was mooi geworden dit was wel zoals de foto.

Ik persoonlijk zou toch ook wat meer informatie willen over de exacte leveingsrdag. Dit ging bij mij vond ik een beetje rommelig.

Jac

Top kwaliteit, wijze van vervoer planten is prima in orde.
Redelijk snelle levering en erg klantvriendelijk

Zeer goede instelmogelijkheid om gewenste planten uit te zoeken op de website zoals hoogte, kleur enz.

Deze kwaliteit blijven handhaven.

Peter Verwijmeren

Ik had een Fluweel boom besteld , bij levering was de boom veel kleiner dan ik besteld had.
contact opgenomen en ik werd heel vriendelijk te woord gestaan.
als oplossing werd de boom...

flexibiliteit

Connie Bakkenes

Ik heb een paar maanden 3 cypressen van ca 150-175 gekocht.

De levering en de prijs

Toen na ca 3 weken de binnenkant bruin begon te worden , was ik bang dat ze het niet gingen redden en heb ik contact opgenomen. Ik had daar wat meer van verwacht maar er werd alleen gezegd dat ik of meer of minder water moest geven maar hoe weet je of je teveel of te weinig water geeft. Ze zijn nog bruin aan de binnenkant en ik hoop dat ze het redden. Maar wat betekent de groeigarantie die jullie beloven?