8.3/10
8.3/10

De Kleine Reiziger

We zijn heel tevreden over dit bedrijf. Hele goeie service, goede prijs en hele mooie planten ( toscaanse winterjasmijn)

Snelle reacties op vragen. Duidelijke communicatie en hoge kwaliteit van de producten.

John

Prettig

Goede service indien contact noodzakelijk

nee

Edith

Zeer goede ervaring. We hebben een aantal borders opnieuw ingericht en deze herfst 2019 beplant met planten van Directplant. De tuin stond er deze zomer fantastisch bij. Van één soort waren de...

*Keurig op tijd geleverd op een plaats die wij hadden doorgegeven (Je hoeft dus niet thuis te blijven)
*Zeer goede/snelle communicatie als er een vraag is.

Elma

Uitstekend! Mooie, gezonde planten en een goede service en levering.

Goede informatie over de producten. Snelle en zorgvuldige levering met eigen Directplant vervoer, dat werkt prima!

Geen tips

Ria Agterberg

Alle planten en struiken doen het prima, levering klopt altijd qua aantal en levertijd

Makkelijk zoeken op de website, je kan op alles zoeken, bloeitijd, kleur, hoogte, winterhard etc. gewoon op alles. Dus zoek je een vaste plant die in juni rood bloeit en ongeveer 15 cm hoog is, bij Directplant is dit een fluitje van een cent. Maar een keer gehad dat een heester het niet goed deed, hier heb ik in korte tijd mijn geld voor terug gehad.

Nee, ik zou het echt niet weten.

Annemarie

Top bezorging, ik kon de bezorgdatum makkelijk verzetten.
Toen ik wat vragen had, bleek de klantenservice echt verstand van zaken te hebben en goed met mij mee te willen denken.
Ze...

Alle info is zo duidelijk dat je precies weet wat je betelt en wanneer wat bloeit etc.

Ik ben een tuinleek.
Stel dat alles wat ik bestel nu in een soort programma kwam, wat precies laat zien wat ik moet snoeien, of wanneer het ookalweer bloeit.
Dat ik een boekje ervan kan printen, of op kan zoeken en heel overzichtelijk zie wat wanneer te doen, dat zou helemaal erg handig zijn:)

Richard

Mooie cypres ntvangen op dealeradres in de buurt
Duidelijke communicatie vooraf, Top !

Over het algemeen goede kwaliteit en aflevering planten op de aangekondigde dag en ongeveer in het tijdvenster. Soms wordt opeens in de praktijk een geheel ander tijdstip nagekomen dan aangekondigd.

nee

communicatie kan beter, waar het gaat om de twijfel vanuit directplant of je planten wel genoeg water hebt gegeven terwijl er duidelijk een foto is meegestuurd waarop te vervangen, dode planten staan midden tussen wel aangeslagen exemplaren. De klant is niet altijd dom, dus spreek graag aan op feiten.

Vrijwel constante goede kwaliteit producten. Zelden tot geen uitval.

Uitzonderlijk snelle reactie op vragen/opmerkingen

Niet altijd duidelijk hoe lang een actie duurt.