Je aankoop wordt beschermd

8.5/10
8.3/10

Wannes Vermeulen

Service is uitermate goed! ook de geleverde kwaliteit is zeer sterk, ze komen alles mooi op afgesproken tijdstip leveren, en als het grotere partijen zijn, vinden ze het niet erg om hiermee alles...

kwaliteit van de producten, leveren van de goederen

iets sneller reageren voor tarieven op mail.

Nina

Heb hier al meerdere malen besteld en ben op zich tevreden. Website is ietswat gedateerd. Levering altijd keurig. Kwaliteit wisselend. De coniferen bijvoorbeeld waren top, bij veel van de...

Vriendelijk contact. Erg grote keuze.

Ik mis een functie die soortgelijke planten aanraad, of planten die goed samen gaan.

dorine rensen

Redelijk. Het duurde erg lang voordat de planten kwamen en toe ze kwamen vond ik de begeleiding niet goed. Geen begeleiding van wat welke plant is. Moielijk contact.

Grote keuze aan meer bijzondere planten

Service en snelheid. Daarnaast zijn er juist van plantdirect best veel planten doodgegaan. Ze zagen er al slecht uit toen ze kwamen. alsof ze lang op een te droge plek moesten wachten tot ze geleverd werden. Daarmee heb ik nu lelijke gaten in de tuin, waar planten het niet doen/dood zijn. De droogte maakt dat we om de dag stevig alles aan het sproeien zijn. Maar daar kunnen jullie natuurlijk niets an doen. Ik vermeld het omdat de planten net zijn doodgegaan door de droogte!!

Vlotte manier van werken , klantvriendelijk

planten werden tijdig geleverd,vriendelijke koerier en men wordt verwittigd welk tijdstip het wordt

ik had na twee maand drie coniferen dood, na contact te nemen werd ik vriendelijk geholpen maar werd het me niet duidelijk of deze onder de garantie kwamen ,later kreeg ik wel een bevestiging

Hans

Geleverde Hortensia's zouden volgens de website 20-40 cm hoog zijn. 7 van de 9 bestelde planten zijn niet hoger dan 10 cm. De planten waren in een doos gepropt en zagen er niet best uit. Ben benieuwd of ze het nog redden!

Annie Vos

Positieve ervaring. Bestelling keurig op afgesproken tijd geleverd. De hortensia's Lime Light, die ik aangeschaft hebt, zijn van goede kwaliteit. Ze zijn het eerste jaar nu al volop in bloei en...

Goed. Service is uitstekend.

Service
Betrouwbaar

marianne

Snelle levering en mooie planten

erg handig border pakketten

borderpakkztten bij elkaar in krat leveren,zodat bij meerdere pakketen of verdubbeling pakketten minder uitzoeken is

Goede ervaring

Planten die niet voldoen, bij levering, worden teruggenomen en direct verrekend

Maar planten die er niet bijwaren, zouden worden nageleverd, helaas wacht ik daar nog steeds op!

Snel, adequaat en een groot assortiment. Echter de chauffeur die mijn planten bracht (ruim 200 stuks) wist in tegenstelling wat beweerd wordt op de website helemaal niets van planten !!!!!!
Ik...

Administratief heel sterk !

Zie boven