8.3/10

Rebecca

Top service!

Communicatie, 'groene chauffeur', zeer goede aftersales

Communicatie, 'groene chauffeur', zeer goede aftersales

Bij veel bedrijven is het aan de voorkant (bij het bestellen) allemaal op orde, maar laat de aftersales te wensen over. Bij Directplant is de aftersales echter zeer goed!
Fijn dat de chauffeur 'groene vingers' heeft en direct nog wat tips/advies kan geven. Ook op vragen over de planten per mail na levering wordt snel en netjes geantwoord.
Ik had een aantal planten die bij levering behoorlijk uitgedroogd waren. Na melding hiervan, werd voorgesteld om de helft van het aankoopbedrag van deze planten te crediteren, omdat deze volgens hun ook niet de kwaliteit hadden die ik had mogen verwachten.
Bij een aantal andere planten had ik enkele exemplaren die na 2 maanden geen leven meer vertoonden. Ook hier werden zonder enige discussie kosteloos nieuwe voor geleverd.

'-

Teake Veenstra

Super, goede website en duidelijke communicatie. Levering volgens afspraak.

Communicatie tussen bestelling en levering.

Website, gratis levering of niet wat duidelijker maken.

Alice

Voor het eerst in mijn leven een tuin aangelegd en daarvoor een heleboel planten besteld bij Directplant. Fijn dat je op sommige dagen geen verzendkosten hoeft te betalen. Je hoeft zelf niet met... Voor het eerst in mijn leven een tuin aangelegd en daarvoor een heleboel planten besteld bij Directplant. Fijn dat je op sommige dagen geen verzendkosten hoeft te betalen. Je hoeft zelf niet met planten te slepen, ze worden tot in je tuin gebracht.

Voordeel van de deze website is dat je veel informatie kunt lezen over de planten en zo een weloverwogen keuze kunt maken. In een tuincentrum raak ik gauw in de keuze verward. Nu lekker op de bank... Voordeel van de deze website is dat je veel informatie kunt lezen over de planten en zo een weloverwogen keuze kunt maken. In een tuincentrum raak ik gauw in de keuze verward. Nu lekker op de bank de planten uitzoeken. En meteen zien wanneer een plant gaat bloeien, of hij wintergroen is en wat de beste standplaats is.

350 Euro is wat veel als minimumbestelbedrag maar ik snap dat het door de drukte misschien wel zo moet. Gelukkig kon ik op maandag voor 150 Euro bestellen.

ML

Goede service en nette prijzen, bestelde bomen en planten zien er goed uit. Levering keurig op tijd. Zal in het vervolg zeker vaker hier bestellen.

Advies bij vele product.

Verlaging (tijdelijke) minimale bestelbedrag.

Zonnenberg

Vandaag de bestelde Amberboom (Liquidambar styraciflua 'Worplesdon') ontvangen. Boom zag er perfect gezond uit en is al geplant na de nodige grondvoorbereiding. Chauffeur heeft de boom tot aan het... Vandaag de bestelde Amberboom (Liquidambar styraciflua 'Worplesdon') ontvangen. Boom zag er perfect gezond uit en is al geplant na de nodige grondvoorbereiding. Chauffeur heeft de boom tot aan het plantgat gereden. Perfect.

Gezonde boom, service gerichte chauffeur

PHo

Via google op deze site gekomen. Direct bij wat ik zocht. Winkelmandje gaan vullen. Nog wat extra toegevoegd om net boven € 100,- te komen voor de gratig bezorging. Helemaal blij met de mooie... Via google op deze site gekomen. Direct bij wat ik zocht. Winkelmandje gaan vullen. Nog wat extra toegevoegd om net boven € 100,- te komen voor de gratig bezorging. Helemaal blij met de mooie spullen. Wordt bij het afrekenen pas duidelijk dat ze met een minimum bestelbedrag werken van € 150,-!!! Dag bestelling. Dag directplant.nl

Groot aanbod

Wees duidelijker in de comunicatie

Mevr van Geneijgen

Hele slechte ervaring!! Ik zal hier nooit meer bestellen. Ze laten je vooraf betalen onder het mom van “Corona”. De bestelling komt niet op gewenste en aangeboden dag. Ze kiezen zelf een andere dag... Hele slechte ervaring!! Ik zal hier nooit meer bestellen. Ze laten je vooraf betalen onder het mom van “Corona”. De bestelling komt niet op gewenste en aangeboden dag. Ze kiezen zelf een andere dag uit. Gevraagd of het in de middag kan omdat er niemand is. Geen gehoor aan gegeven gewoon incompleet geleverd. Planten betaald maar niet gekregen! Vervolgens niet telefonisch bereikbaar wegens onderbezetting Corona! Mail gestuurd reageren niet. Waardeloos. Ik ga verdere stappen ondernemen en wil mijn geld terug voor de niet geleverde planten! Nog nooit zoiets klantonvriendelijks meegemaakt. Mijn advies: niks bestellen bij deze firma!!

Geen te bedenken! Zeer slecht allemaal

Telefonisch bereikbaar zijn! En aan afspraken houden!

Jeroen Janssen

Vanaf 250 euro kan je pas je order plaatsen. Dit zie je pas als je hele mand vol zit a 190 euro...

fancy website

Zorg dat je transparant bent over de verzending. in de voorwaaden staat gratis vanaf 100 euro, in werkelijkheid pas vanaf 250 euro.

Hans

Snelle en accurate levering met vriendelijke, behulpzame en deskundige medewerkers.

zorgvuldige aflevering van het product

Nicole

Top service en mooie planten!

Levering, communicatie, mooie planten