Directplant.nl

Directplant.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Directplant.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company2227
97 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Directplant.nl met 8.7/10. Gebaseerd op 2227 ervaringen.

Theo
Theo

mooie schone planten

n.v.t.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer goed, mooie planten, goede terugkopelling, vriendelijk geholpen.

Maarten
Maarten

Niet bijzonder, maar wel volgens verwachting. Lekker degelijk

In zoekfilter keuze op leverbaarheid.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima levering volgens belofte.

Stacy M
Stacy M

Ik weet niets over bloemen, dus een kant en klaar pakket is perfect voor ons! Hun kennis van wat bij elkaar past vond ik zeer goed. Ik kan niet wachten tot de lente!

Als de planten achtergelaten worden, zou het makkelijker zijn als ze in een tray waren, zodat ze makkelijker naar de juiste plek gedragen kunnen worden.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Gisteren hebben wij onze planten ontvangen, en ik wilde jullie laten weten hoe tevreden we zijn met de levering. de chauffeur zou de planten in de voortuin neerzetten omdat we niet thuis waren, maar hij /zij heeft de moeite genomen om ze langs de kant van het huis achter te laten, dus uit het zicht. super attent vinden we dat! .
daarnaast kregen we een aantal tulpen erbij, wat ook een leuke verrassing was..
daarom willen wij jullie bedanken voor de service! (nu maar hopen dat wij de planten in leven kunnen houden...).

Goed (8/10)

Wat zij beloven komen zij ook na

Niet van toepassing

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Er zijn goede afspraken met dit bedrijf te maken.

Ester
Ester
Score voor Directplant.nl:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Duidelijke en handige website. levering door chauffeurs met verstand van de plantjes en hulpvaardig.

R Jansen
R Jansen

Alle planten voldoen ruimschoots aan de maat en zien er gezond uit.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Alles op tijd geleverd en hele mooie planten.

F. ten Brummelhuis
Onacceptabel (1/10)
F. ten Brummelhuis

neen

Coulanter om gaan met garantie. Garantie veel te kort voor grote traag groeiende bomen als de hemlockspar. Na 5 maanden dood en valt buiten garantie .

Score voor Directplant.nl:0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Mijn ervaring met directplant is helaas niet goed..
bij de levering op 1 april werd meteen duidelijk dat de hoogte van de geleverde 40 st. buxus sempervirens niet de opgegeven hoogte van 50/60 cm had. .
de geleverde bolplataan gaf na ruim 2 maanden geen teken van leven. .
de hemlockspar van 175/200 cm gaf geen groei te zien en is nu begin oktober ook dood. .

helderheidnee

niet

Score voor Directplant.nl:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Vlot en uiterst vriendelijk ook de bezorgin.

vd Stelt
vd Stelt

Dat je ook klein formaat kan bestellen zodat je zelf het ziet opgroeien. En bij bodembedekkers hoeveel n m2 vult

Iets duidelijker aangeven als iets even niet leverbaar is....ik las er iedere keer overheen... En dat wanneer je iets in je winkelwagen stopt en en dag later verder wilt je wagen leeg is. Dan bestel je op nieuw , maar dan blijkt bij eindbedrag toch die oude bestelling opgeteld wordt. Zo kwam ik ook achter dat ik ineens 2x zoveel hederaplantjes had.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer prettig, kundig en houd zich aan de tijd. erg tevreden over het personeel..
plantjes zijn ook van goede kwaliteit. al is het met de bomen en stammaat niet altijd duidelijk hoe hoog ze dan zijn. .
zo was een van onze bomen toch echt anderhalf meter hoger dan ik verwacht had. zeker geen onaangename verrassing. maar iets wat misschien wel ergens kan vinden of opvragen als het wel van belang is. je ziet alleen stamdikte.

Ans
Ans

Men houdt zich aan de afspraken en zonder enig probleem kreeg ik met een nieuwe zending een aantal extra planten vanuit een eerdere zending die dood gegaan waren.

Goed!.

Bedrijfsinformatie

Directplant is de grootste online shop voor al uw tuinplanten, bomen, struiken, haagplanten en bloembollen.

Levering direct vanaf de kweker bij u in de tuin!

Maak gebruik van onze speciale zoekfuncties, u kunt nu uw passende beplanting vinden door middel van het zoeken op plantkenmerken!

Zo vindt u altijd de geschikte planten voor uw tuin.

Bent u op zoek naar grote bomen of exclusieve planten?

Directplant biedt u nu de kans deze zelf uit te zoeken bij de groothandel.
Adres
Zigzagoven 62