8.3/10
8.3/10

Mariëlle

Positief, goede klantenservice

Hans

Goede, uitgebreide website met duidelijke informatie.
Leveringen keurig verzorgd en op de gevraagde plaats bezet.

Goede producten. Alles is aangeslagen en groeit prima.
Ruim assortiment

Er zijn twee nadelen:
1e er moet een minimum hoeveelheid worden besteld. Dat betekent dat wanneer je iets wilt na bestellen dat dat NIET kan.
2e de leverdata zijn soms wat lastig.

Goede ervaringen, echter wel vaak niet leverbare zaken en soms uitgedroogde planten die niet aanslaan.
Over het algemeen goed kwaliteit

Meeste producten zien er mooi uit

Bestellingsfrequentie verhogen en minder niet leverbaar invullen zeker niet achteraf.

Tineke

Vriendelijke service en prettige ervaring. Altijd snelle reacties op vragen en snelle levertijden.

Joop Kropman

Helaas zijn zeker de helft van de bestelde planten (Toscaanse jasmijn) meer dood dan levend. Verder is de service van directplant prima, ik hoop op mooie nieuwe planten

Overzichtelijke site, veel planten

De planten waren erg droog toen ik ze ontving, misschien beter bewateren voor aflevering

Fijn. goede prijzen. Volledig aanbod . Vond sommige planten wel erg klein geleverd

Breed en diep aanbod. Pakketen vind ik fijn

Levering duurt iets te lang. Producten zijn soms te lang niet leverbaar. De hoge klimplant, listeria was iets beschadigd

Laura

Het leveren was in eerste instantie later dan gehoopt, toch kon het iets sneller dan dat ze in eerste instantie hadden aangegeven. Waarschijnlijk hadden ze niet alle bestelde planten in de maat...

Mooie planten, thuisbezorgen

Afspraak bezorging

Eric

Levert niet wat beloofd word. Braam van 80-100 cm is 40 cm, Boom van 8 cm dik is 2 cm dik.
Duurkoop dus

Leveren wat besteld word

Prima. Snelle bezorging, vriendelijke bezorgers en goede kwaliteit planten

Bezorgers ontzettend aardig. Klantenservice is goed. Kwaliteit planten over het algemeen goed.

We hebben echt voor heel veel geld planten bij jullie besteld. Toen er van al die planten 5 echt niet aansloegen werd er in eerste instantie niet goed op gereageerd We moesten maar even afwachten. Dat terwijl wij aangaven dat de planten al een maand in de grond zaten. Uiteindelijk wel correct opgelost en konden we de nieuwe planten ophalen.