R Dragt

Geweldig

Zeer goede kwaliteit Snelle bezorging.

Mark Geertsema

Groot assortiment, levering tot aan in de achtertuin, de gemengde haagplanten zijn goed aangeslagen, dus we gaan zeker nog eens bestellen

Assortiment, service bij levering en natuurlijk mooie planten

Als een bepaalde (haag)plant grootte niet meer voorradig is, had ik graag willen weten per wanneer wel (dit seizoen nog of pas volgend seizoen)

K. u. M. Niemann GbR

Very nice contact, shipping in time

great support

Reactie Directplant.nl:

Goedemiddag, hartelijk dank voor uw positieve feedback! We wensen u veel plezier met uw bestelling.

sebastiaanshoeve

helder

Plattel

prijzen en beschikbaarheid van planten

extra informatie over planten en vooral bomen die ik in verleden en heden besteld heb zouden mooier mogen, die ik nu krijg zit best iets beschadiging aan en zou ik zelf ook niet gekocht hebben. dit... extra informatie over planten en vooral bomen die ik in verleden en heden besteld heb zouden mooier mogen, die ik nu krijg zit best iets beschadiging aan en zou ik zelf ook niet gekocht hebben. dit valt ook niet onder de garantie

Goedemorgen,
Hartelijk dank voor uw feedback en het spijt ons bijzonder dat uw bestelling niet naar wens is. U kunt gebruik maken van het wettelijke herroepingstermijn, klopt het dat we geen bericht van u hebben ontvangen over de staat van de planten bij levering binnen het termijn? We werken graag samen naar tevredenheid. We wensen u veel plezier met uw bestelling!

Sabrina

Levering was prima maar jammer dat overduidelijk kapotte boompje (aangevreten) niet vergoed of vervangen werd. Heb afgelopen jaren voor duizenden euro’s besteld dus die coulance had ik op z’n plaats... Levering was prima maar jammer dat overduidelijk kapotte boompje (aangevreten) niet vergoed of vervangen werd. Heb afgelopen jaren voor duizenden euro’s besteld dus die coulance had ik op z’n plaats gevonden.

Service

Goedemorgen,
Hartelijk dank voor uw feedback en het spijt ons bijzonder dat uw melding niet naar tevredenheid is opgelost. U kunt gebruik maken van het wettelijke herroepingstermijn, helaas hebben we niet binnen het termijn bericht van u ontvangen over de desbetreffende plant. Doordat u gekozen heeft om van de garantie af te zien kunnen we u conform garantie beleid geen vervangende plant aanbieden. We werken graag samen naar tevredenheid en zullen we u contacteren in uw bestelling, we helpen u graag verder.

Hank H.

Het bestellen ging makkelijk, maar we kregen een paar dagen voor de levering, dat niet alles geleverd kon worden, terwijl op de site alles op voorraad was. De glansmispel wordt nu een week later... Het bestellen ging makkelijk, maar we kregen een paar dagen voor de levering, dat niet alles geleverd kon worden, terwijl op de site alles op voorraad was. De glansmispel wordt nu een week later geleverd en de lavendel kunnen ze niet meer leveren.

alles op een plek

beschadigde appelboom en hortensia's, Chagerijnige chauffeur die niet de planten in de tuin wilde zetten. Daarvoor in de plaats zette hij ze gewoon in de volle zon. Zeer teleurstellend allemaal.

Goedemorgen,
Hartelijk dank voor uw feedback! Het spijt ons ten zeerste te vernemen dat uw ervaring met onze service niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. We willen ons oprecht verontschuldigen voor het verloop van levering van uw bestelling. We werken er hard aan om u zo goed mogelijk te helpen en vandaag vind de bezorging plaats van de ontbrekende planten. We begrijpen dat de beschadigingen aan de appelboom en hortensia's bijzonder teleurstellend waren, u kunt ons foto's toesturen naar info@directplant.nl, we kijken graag mee naar een oplossing.
Het klopt dat tijdens de drukke voorjaarsperiode onverwachte wijzigingen kunnen optreden bij onze kwekers, wat soms leidt tot vertragingen in het voorraadbeheer. We streven er altijd naar om dergelijke wijzigingen zo snel mogelijk op onze website te verwerken. We waarderen uw geduld en begrip in deze situatie en hopen dat we samen naar tevredenheid kunnen werken. We hebben contact opgenomen met u via uw bestelling.
We vernemen graag van u.

Hvandrunen

Keurig verzorgd op tijd geleverd goede kwaliteit

Mooie sterke planten

Blijf zoals bent met de service en kwaliteiten

Ad Otjes

Goed en op tijd

Niet op elke plant een kaartje wat het is

Alice

125 Plantjes waren snel leverbaar.

Prijs kwaliteit!

Levering was een dag eerder, ging nu goed, maar is niet altijd ideaal.

Goedemorgen,
Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We wensen u veel plezier met uw bestelling.