Hoe heeft u de service van uw Diogenes Reizen accountmanager ervaren?

Rudolf Steiner College

Redelijk goed

Penta Jacob van Liesveldt

Prima georganiseerd, alles perfect en volgens afspraak verlopen.

Het Brederocollege Havo

Er is altijd transparant gecommuniceerd. Aan de voorkant van de reis maar ook tijdens de reis zelf.
Problemen werden vlot en eerlijk opgelost.
Omdat we op het einde nog in spanning...
Problemen werden vlot en eerlijk opgelost.
Omdat we op het einde nog in spanning werden gelaten over het polisnummer van ASR komen we niet helemaal tot 5 sterren.

Rome

Groene Hart Topmavo

Prima, snelle reactie, duidelijke vragen, goede hulp

Parijs

Gymnasium Bernrode

We hebben het contact met Diogenes al prettig ervaren. Het liep helaas niet altijd zo soepel: we misten een kaartje voor een balletvoorstelling. De reservering via Diogenes vinden we te duur... We hebben het contact met Diogenes al prettig ervaren. Het liep helaas niet altijd zo soepel: we misten een kaartje voor een balletvoorstelling. De reservering via Diogenes vinden we te duur geworden voor het programma dat we in elkaar zetten .

Parijs

Deltion College Zwolle

Prettig contact, Laura denkt goed mee en de flexibiliteit wordt erg gewaardeerd!

TPSolar Nederland BV

Super! Diogenes Reizen is erg meedenkend en organiseert alles tot in de details. Er werden veel vragen gesteld over hoe we bepaalde dingen wilden, en dat was juist erg fijn zodat de reis écht werd... Super! Diogenes Reizen is erg meedenkend en organiseert alles tot in de details. Er werden veel vragen gesteld over hoe we bepaalde dingen wilden, en dat was juist erg fijn zodat de reis écht werd zoals wij het voor ogen hadden. De uiteindelijke uitvoering en de trip zelf was ook fantastisch geregeld en door de reisbegeleiding ter plaatse kon iedereen echt genieten van de reis.

Valencia

Christelijk Gymnasium Utrecht

Prima samenwerking

Sicilië

C.V. de Bruijne / ArtEZ University of the Arts

Prima communicatie, korte lijnen

Midden Europa

Olve Mortsel campus west (vroeger Kaso Mortsel)

Heel goed, al de vierde keer dat we samenwerken