Goede contacten. Bij obstakels in het programma wordt er goed meegedacht.

Prima ervaring voor de zoveelste keer op rij. Alles was prima geregeld, met de camping, de bussen en de excursies.

Sg Canisius

De organisatie is makkelijk te bereiken en laagdrempelig. Ze luisteren goed naar je wensen en vragen.
De vliegreis (tickets e.d) prima geregeld, hotel ok. Kortom goed voor elkaar.
In...

Prima georganiseerde vliegreis, ook voor grote groepen (50 personen)

PV Pago, personeelsvereniging Espria

Goed en helder contact geweest met Diogenes. Reis verliep goed, bus uitstekend alleen chauffeur niet erg communicatief.
Tijdens de reis kwamen we er achter dat op zondag alle winkels in...

RSG Pantarijn MHV

Altijd goed in adviezen, flexibel & meedenkend, redelijke tarieven en toegesneden service.

Frank Sacré

Prima, duidelijke afspraken

Lodewijk college

Lyceum Elst

Wegens de drukte intern bij Diogenes Reizen werd ik niet zo goed geholpen als vorig jaar. Mijn collega en ik hebben nog veel zelf moeten oppakken. Regelen musea etc.

Het hotel en de...

Ik vond de communicatie vaak slordig. We kregen vaak informatie die achteraf niet bleek te kloppen maar die we wel al hadden gecommuniceerd met onze leden. Hier hebben we meerdere keren last van...

Reactie Diogenes Reizen:

Hartelijk dank voor je feedback. Uiteraard vinden wij dit spijtig om te lezen. Wij zullen jullie opmerkingen uiteraard ter harte nemen. Zoals we inmiddels telefonisch hebben besproken, kunnen we concluderen dat jullie reis verder naar wens is verlopen. Jullie hebben een hele fijne reis & tijd gehad en dat is ons doel.
Wij hopen uiteraard toekomstige reizen weer met jullie te mogen organiseren.
Graag tot de volgende reis!