Hoe heeft u de service van uw Diogenes Reizen accountmanager ervaren?

NCOD

Goed! Fijne communicatie, goed bereikbaar. Denkt mee met de invulling etc.

NHL Stenden Hogeschool

Uitstekende ervaringen

R. Geysens

Zeer positieve ervaring. Wensen en verwachtingen worden gerespecteerd en er is regelmatig contact. De doorgegeven informatie is volledig en correct.

N. Geleijnse

Heel goed

Schoonebeek en Kieskamp Accountants

Heel erg goed begeleid / geholpen.
Ondanks vele vragen / wijzigingen vooraf erg veel geduld en de reis was perfect georganiseerd!

Etty Hillesum Lyceum

Heenreis:
Bus van Betuwe Express op tijd; rit was goed
Vliegreis: Vuling/Level: geen vertraging
Bus op Fiumicino: prima, stond al klaar

Hotel: wederom prima. We...
Heenreis:
Bus van Betuwe Express op tijd; rit was goed
Vliegreis: Vuling/Level: geen vertraging
Bus op Fiumicino: prima, stond al klaar

Hotel: wederom prima. We hadden een hele vleugel voor ons zelf.

Terugreis:
Bus in Rome: er was een brug ingestort, dus bus kwam te laat. Annemarie van Viaggi regelde heel snel (slechts 1/2 uur vertraging dus) een nieuwe. We waren ruim op tijd op Fiumicino.
Vliegreis Vueling/Level: door onweer helaas niet mogen opstijgen. Lang wachten in vliegtuig, waardoor brandstof peil te laag kwam; daardoor opnieuw tanken en daarna op van alles en nog wat heel lang wachten. We zaten dus 7 volle uren achter elkaar in het vliegtuig. Gelukkig chauffeur in NL op tijd kunnen inseinen dat er reuzenvertraging was.
Op Schiphol (na 5 uur vertraging dus) stond Betuwe Express al klaar en rit verliep prima.

Anomiem

De reis was prima georganiseerd. Alles ruim op tijd en duidelijk gecommuniceerd.

Lauwers college

Apothekers Combinatie IJsselmond

We hebben een geweldig weekend in Keulen gehad! De sfeer en het weer waren fantastisch; het programma is goed ontvangen. De bus was comfortabel en een goede chauffeur

We hebben een hele goede week gehad. Gastgezinnen waren prima. Buschauffeurs nog beter!