N. Geleijnse

Heel goed

Schoonebeek en Kieskamp Accountants

Heel erg goed begeleid / geholpen.
Ondanks vele vragen / wijzigingen vooraf erg veel geduld en de reis was perfect georganiseerd!

Etty Hillesum Lyceum

Heenreis:
Bus van Betuwe Express op tijd; rit was goed
Vliegreis: Vuling/Level: geen vertraging
Bus op Fiumicino: prima, stond al klaar

Hotel: wederom prima. We...

Anomiem

De reis was prima georganiseerd. Alles ruim op tijd en duidelijk gecommuniceerd.

Lauwers college

Apothekers Combinatie IJsselmond

We hebben een geweldig weekend in Keulen gehad! De sfeer en het weer waren fantastisch; het programma is goed ontvangen. De bus was comfortabel en een goede chauffeur

We hebben een hele goede week gehad. Gastgezinnen waren prima. Buschauffeurs nog beter!

Advitronics Telecom

Voorbereidingen zijn in goed overleg met elkaar gegaan, goed ingespeeld op onze wensen en vragen. Ook bij calamiteit prima en snel geholpen. Onze local guide Joan en haar collega Inga verdienen een...

Chantemble

Het contact verliep erg prettig. Er werd goed naar ons geluisterd en aan de hand daarvan werden er prima reisvoorstellen gedaan. Geen moeite was teveel en onze reis is fantastisch verlopen.

Timothy Wesselius/DillewijnZwapak

Alles was prima geregeld, alleen misschien iets duidelijker aangeven dat het om een tour ging langs bierhuizen i.p.v. het bezoek aan een brouwerij. En een bierhuis bezoeken zonder biertje te nemen...