Hoe heeft u de service van uw Diogenes Reizen accountmanager ervaren?

Goede bemiddeling en fijne, adequate medewerkers.

Professioneel en vriendelijk

Al jaren alleen maar positief!

teamleider VO-school, Rotterdam

Diogenes heeft voor ons de Rome-reis geregeld, hotel, vlucht en transfer. Alles was prima geregeld. Heldere communicatie, snel antwoord bij vragen, geen enkel probleem tijdens de reis.

Pantarijn Wageningen

Het is een goed bedrijf, er wordt meegedacht, ze doen moeite voor je.
Ze staan altijd klaar voorf je

L.H.R. Veldhuizen / Bentacera

Mijn ervaring met Diogenes Reizen is zeer positief. Wij hebben contact gehad met Suze. Het contact was informeel en prettig. Alle vragen werden snel beantwoord, of er werd aangegeven dat nader... Mijn ervaring met Diogenes Reizen is zeer positief. Wij hebben contact gehad met Suze. Het contact was informeel en prettig. Alle vragen werden snel beantwoord, of er werd aangegeven dat nader onderzoek nodig was om de wens te kunnen vervullen en om daar op een later tijdstip op terug te komen.
Alle stukken die benodigd waren voor de reis werden tijdig ontvangen.
Mede door deze goede voorbereiding hebben wij een mooie reis gehad!

Middelbare school

Wat is het fijn als je met 30 pubers naar Barcelona gaat en de vlucht, overnachting en enxcusies zijn allemaal goed voorbereid! Al meer dan tien jaar boeken wij onze reis naar Barcelona via... Wat is het fijn als je met 30 pubers naar Barcelona gaat en de vlucht, overnachting en enxcusies zijn allemaal goed voorbereid! Al meer dan tien jaar boeken wij onze reis naar Barcelona via Diogenes. Er wordt met je meegedacht, goed contact en altijd tot in de puntjes geregeld.

Wim van Vliet / Bridgeclub De Langstraat

De afspraken zijn voortreffelijk nagekomen (Jubileumviering bridgeclub met 100 personen)

Sijko van der Veen / Albeda College

In het kort: zeer positief. Erg klantvriendelijk, altijd bereikbaar. Er is altijd sprake geweest van een fijne samenwerking, met altijd weer uitstekende suggesties of alternatieven.

Zeer betrouwbaar reisbureau met een adequaat team