Hoe heeft u de service van uw Diogenes Reizen accountmanager ervaren?

Lyceum Elst

Wegens de drukte intern bij Diogenes Reizen werd ik niet zo goed geholpen als vorig jaar. Mijn collega en ik hebben nog veel zelf moeten oppakken. Regelen musea etc.

Het hotel en de...

Het hotel en de vlucht waren goed geregeld. Ook een extra leerling mee was geen probleem. Ze bleven altijd rustig.

Ik vond de communicatie vaak slordig. We kregen vaak informatie die achteraf niet bleek te kloppen maar die we wel al hadden gecommuniceerd met onze leden. Hier hebben we meerdere keren last van... Ik vond de communicatie vaak slordig. We kregen vaak informatie die achteraf niet bleek te kloppen maar die we wel al hadden gecommuniceerd met onze leden. Hier hebben we meerdere keren last van gehad. Volgende keer zou ik Diogenes niet aanraden.

Reactie Diogenes Reizen:

Hartelijk dank voor je feedback. Uiteraard vinden wij dit spijtig om te lezen. Wij zullen jullie opmerkingen uiteraard ter harte nemen. Zoals we inmiddels telefonisch hebben besproken, kunnen we... Hartelijk dank voor je feedback. Uiteraard vinden wij dit spijtig om te lezen. Wij zullen jullie opmerkingen uiteraard ter harte nemen. Zoals we inmiddels telefonisch hebben besproken, kunnen we concluderen dat jullie reis verder naar wens is verlopen. Jullie hebben een hele fijne reis & tijd gehad en dat is ons doel.
Wij hopen uiteraard toekomstige reizen weer met jullie te mogen organiseren.
Graag tot de volgende reis!

Het inchecken op de boot verliep soepel. De tijden van het avondeten waren echter wel erg laat (21:15). Gelukkig hebben we dit zelf nog voor de terugweg kunnen verschuiven, maar zijn voor een... Het inchecken op de boot verliep soepel. De tijden van het avondeten waren echter wel erg laat (21:15). Gelukkig hebben we dit zelf nog voor de terugweg kunnen verschuiven, maar zijn voor een schoolgroep eigenlijk niet te doen.
Met de bus geen enkel probleem gehad.

Rudolf Steiner College

Beste heer/mevrouw,
Beste heer/mevrouw,
Ik heb een hele fijne reis gehad waar het goed geregeld was. Ik ben zeer te spreken over de communicatie en heel blij met wat er in korte tijd voor ons is neer gezet. Op één ontmoetingsplaats die in de voucher anders stond dan in het programma na is alles goed verlopen.

Mijn dank is groot en ik wil volgend jaar graag weer van jullie diensten gebruik maken!

Prima service en geweldige flexibiliteit

Goed geholpen met het dagprogramma samenstellen voor ons bedrijfsuitje. De aanloop, organisatie en uiteindelijk de vouchers waren goed verzorgd. Wij hebben een leuk bedrijfsuitje gehad.

Een en ander wordt altijd goed geregeld. Voor onze groepen zijn de accomodaties zeer geschikt.

Etty Hillesum Lyceum

Punctueel, denkt mee.

Johannes Buter

Goed. Vooral de adequate communicatie is heel fijn. Er wordt altijd direct gereageerd.

Ook worden alle verzoeken direct uitgezocht. Echt top!

Zangvereniging Tavenu

Uistekend busvervoer, buitengewoon goede chauffeuse die ook tijdens de rit informatie gaf over de omgeving.
Goed hotel, prima ontbijt en goede service. Bij Diogenes goede medewerkers die echt met je meedenken en goede begeleiding verzorgt.