Hoe heeft u de service van uw Diogenes Reizen accountmanager ervaren?

Er wordt snel gereageerd op vragen e.d. Afspraken zijn duidelijk.

Kristus Koning

Wij zijn een buitengewoon onderwijs en besloten dit jaar om voor de eerste keer een buitenlandse reis te maken met onze 5 de jaars leerlingen. 24 jongeren van 18 jaar zouden meegaan.
Samen met...
Samen met Diogenes is er een fantastische reis ontstaan. Diogenes begeleidde ons heel professioneel, geen enkele vraag was te veel. Het werd een reis helemaal op maat voor onze leerlingen. We overnachtten op een camping, een privébus bracht ons elke dag naar het centrum van Barcelona waar we super interessante activiteiten deden: flamencoshow met diner, fietsen met Nederlandstalige gids, bezoek aan Park Quell, Sagrada Familia en Camp Nou. ‘s Avonds gezellig barbequen met iedereen en een paella feest.
De reis was perfect!!
Volgend schooljaar gaan we zeker terug op buitenlandse reis met Diogenes!
Speciale dank aan Briëlle!!!

Goede contacten. Bij obstakels in het programma wordt er goed meegedacht.

Prima ervaring voor de zoveelste keer op rij. Alles was prima geregeld, met de camping, de bussen en de excursies.

Sg Canisius

De organisatie is makkelijk te bereiken en laagdrempelig. Ze luisteren goed naar je wensen en vragen.
De vliegreis (tickets e.d) prima geregeld, hotel ok. Kortom goed voor elkaar.
In...
De vliegreis (tickets e.d) prima geregeld, hotel ok. Kortom goed voor elkaar.
In Rome hebben we ons eigen programma, maar vanuit Diogenes krijg je wel info over de mogeleijkheden in Rome.
We hebben weer een topweek gehad in deze wereldstad

Prima georganiseerde vliegreis, ook voor grote groepen (50 personen)

PV Pago, personeelsvereniging Espria

Goed en helder contact geweest met Diogenes. Reis verliep goed, bus uitstekend alleen chauffeur niet erg communicatief.
Tijdens de reis kwamen we er achter dat op zondag alle winkels in...
Tijdens de reis kwamen we er achter dat op zondag alle winkels in Antwerpen gesloten zijn. Om die reden is de boottocht succesvol omgezet naar de zondag zodat bij aankomst kon worden gewinkeld.
Een fantastisch en luxe hotel met een zeer verzorg ontbijt.

RSG Pantarijn MHV

Altijd goed in adviezen, flexibel & meedenkend, redelijke tarieven en toegesneden service.

Frank Sacré

Prima, duidelijke afspraken