Snel goed, en netjes afgewerkt.

Knapen-Jonker

Zeer vlotte en nette installatie

Van Tolij

Prima advies, installatie vlot en netjes gewerkt
Alleen de monteur die als laatste bleef was een keurige Spaanse man die gelukkig wel Engels sprak, maar communiceren is dan toch lastig. Prima advies, installatie vlot en netjes gewerkt
Dus weinig uitleg gehad over het uitlezen van de meter, en lastig om nog vragen te stellen.

P.Platje

Alles naar volle tevredenheid uitgevoerd en wij zijn blij met deze keuze.

P.Platje

Alles is tot goede tevredenheid gedaan en prima werk geleverd.

Kuipers

Positieve ervaring. Vanaf offertetraject t/m de daadwerkelijke installatie van de zonnepanelen is alles goed geregeld. We zijn een tevreden klant!

Martin Haksteen

Prettig bedrijf om mee te werken. Vanaf het persoonlijk advies en de duidelijke offerte tot en met de installatie en de afhandeling heb ik alleen maar positieve gevoelens. Vriendelijke medewerkers,... Prettig bedrijf om mee te werken. Vanaf het persoonlijk advies en de duidelijke offerte tot en met de installatie en de afhandeling heb ik alleen maar positieve gevoelens. Vriendelijke medewerkers, zowel op kantoor als op het werk.

Het oriënterend gesprek verliep heel prettig. Duidelijke uitleg en nadien snelle reactie op onze vragen. Niets geen druk uitgeoefend om te beslissen. Plaatsing van de installatie verliep vlot en... Het oriënterend gesprek verliep heel prettig. Duidelijke uitleg en nadien snelle reactie op onze vragen. Niets geen druk uitgeoefend om te beslissen. Plaatsing van de installatie verliep vlot en vakkundig. Keurig gewerkt! Heel vriendelijk personeel.

Bloemendaal

We vragen ons af waarom we nog steeds geen app hebben.
We vragen ons af waarom we nog steeds geen app hebben.
Daarnaast vroegen we ons ook af waarom de panelen voor de dakkapel niet 1 dakpan lager had gekund i.v.m. de schaduw van de dakkapel terwijl ze er aan de bovenkant van de kapel bijna over de nok uit komen .
En verder hebben wij nog geen certificaat van het SGZE fonds wat ons toegezegd is .Er is telefonisch contact geweest met Dijkman over onze vragen en er is uitleg gegeven het was ook geen kritiek want verder is alles netjes afgehandeld

Herman B.

We zijn zeer tevreden met onze zonnepanelen. Swen heeft ons duidelijk geïnformeerd. De monteurs hebben goed werk geleverd.